LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Diertje
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jul 2009 20:37

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Diertje »

MLM ers ?? Wat zijn dat dan? :oops:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

MLM = MultiLevel Marketing of Netwerkmarketing. Kijk hier maar voor meer info maar geloof niet direct alle mensen die er tegen zijn: De meeste hebben er absoluut geen verstand van: http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=57

Diertje
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jul 2009 20:37

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Diertje »

Oke, dank je wel.;)
.ik ga ff lezen ..

HerbAlex
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 nov 2009 13:39

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door HerbAlex »

Hemel lief wat een ge...
Je Herbalife is mln, ontkent iemand dat dan!
Je word een zelfstandig ondernemer of te wel zzp'er.
Doe je niets dan verdien je niets, werk je hard dan verdien je wel. Net als elke zzp'er.
Herbalife zijn gewoon perfecte producten daar kan je lang en kort over zeuren maar het is nou eenmaal zo.
Nadeel van herbalife is dat je een dure webwinkel moet starten als je het op internet wilt verkopen.
Motivatie hiervoor door herbalife nederland is een beetje krom. Je mag online geen prijzen laten zien of publiek maken. Maar je mag wel de prijslijst bij iemand thuis of waar dan ook laten liggen. Volgens mij kan de hele wereld dan ook de prijzen zien. Als de prospect/klant ze met de wereld zou willen delen.

Nou iedereen blij. Ook herbalife heeft een nadeel.

Welzijn=
1. toestand waarbij men in materieel en geestelijk opzicht voorspoedig, gelukkig is => welbevinden
2. goede gezondheid

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Ze laten in elk geval niet duidelijk merken dat het MLM is op die site van hem en al helemaal niet dat het Herbalife is. Dan moet je ook niet raar staan te kijken als je mensen direkt al op het verkeerde been zet.

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door brenda229 »

Het werkt zolang je altijd maar herbalife blijft eten, maar op gevenmoment komt het echt je neus uit.

Toen ik van mijn schoonzus die zelf ook herbalife gebruikte te horen kreeg wat het inkoop kost. Ze werkt bij de Douane en kreeg de papieren toevallig onder ogen. Zijn we gelijk geschokt en gestopt.
formule 1 kostte 2,50 inkoop!

gr Brenda

Diertje
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jul 2009 20:37

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Diertje »

HerbAlex schreef:Hemel lief wat een ge...
Je Herbalife is mln, ontkent iemand dat dan!
Je word een zelfstandig ondernemer of te wel zzp'er.
Doe je niets dan verdien je niets, werk je hard dan verdien je wel. Net als elke zzp'er.
Herbalife zijn gewoon perfecte producten daar kan je lang en kort over zeuren maar het is nou eenmaal zo.
Nadeel van herbalife is dat je een dure webwinkel moet starten als je het op internet wilt verkopen.
Motivatie hiervoor door herbalife nederland is een beetje krom. Je mag online geen prijzen laten zien of publiek maken. Maar je mag wel de prijslijst bij iemand thuis of waar dan ook laten liggen. Volgens mij kan de hele wereld dan ook de prijzen zien. Als de prospect/klant ze met de wereld zou willen delen.

Nou iedereen blij. Ook herbalife heeft een nadeel.

Welzijn=
1. toestand waarbij men in materieel en geestelijk opzicht voorspoedig, gelukkig is => welbevinden
2. goede gezondheid

Probeer je het aan te prijzen ofzo?
Dat is dan verspilde moeite ... je kunt beter een dropje nemen zoals mijn dokter zegt ..

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Spy21 »

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt! 23% [ 38 ]
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel. 13% [ 22 ]
Nee, het werkt niet! 56% [ 94 ] x
Ik weet niet wat Herbalife is! 8% [ 13 ]

Totaal aantal stemmen : 167
:D

sammie4848
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 dec 2009 21:12

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door sammie4848 »

de inkoop is in dollars en is niet zo laag als jij verteld kijk maar eens op herbalife.com

@home
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 mar 2009 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door @home »

Alleen de top verdient goud geld aan dit spul. En hun arrogantie is ongekend.

Omdat ik aan moet sterken nadat ik vrij lang ziek ben geweest dacht ik dit doormiddel van Herbalife te doen. Alleen twee van de drie smaken vond ik niet lekker. Ik bood de potten aan op Marktplaats en werd er tot twee keer toe afgeknald: Schending van het merkenrecht: ARROGANT, moet ik het soms zo weggooien. Zij hebben de centjes binnen en jij mag barsten. NOOIT meer Herbalife, stelletje oplichters. Ik hoor steeds meer van dit soort verhalen: Herbalife, ga zo door! :twisted: :evil: :mrgreen:

Maar voor mij nooit meer Herbalife, ik sterk wel met iets anders aan.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Je had het gewoon terug kunnen geven aan de distributeur van wie je het gekocht had want Herbalife heeft een 30-dagen 'geen vragen' geld terug garantie:
http://www.herbalife.nl/gebruiksvoorwaarden
Als een klant echter in de directe verkoop om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden is over een product van Herbalife dat bij een Herbalife Distributeur is aangeschaft, kan de klant binnen dertig (30) dagen na de dag waarop de klant het product in ontvangst neemt, terugbetaling vragen aan de Distributeur. De klant krijgt opdracht om het product, dan wel het ongebruikte deel ervan, terug te bezorgen aan de Distributeur bij wie de klant het product heeft gekocht. De Distributeur moet de klant een volledig tegoed geven voor de aanschaf van andere producten van Herbalife, dan wel de aankoopprijs volledig terugbetalen. Deze garantie wordt uitsluitend beperkt door de specifieke garantievoorwaarden die bij bepaalde producten worden geleverd en is niet van toepassing op producten die opzettelijk zijn beschadigd of verkeerd gebruikt.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste
Je had het gewoon terug kunnen geven aan de distributeur van wie je het gekocht had want Herbalife heeft een 30-dagen 'geen vragen' geld terug garantie:
De Distributeur moet de klant een volledig tegoed geven voor de aanschaf van andere producten van Herbalife, dan wel de aankoopprijs volledig terugbetalen
Ik denk niet dat beide quotes, de eerste van Anti-Leugens en de tweede uit de gebruiksvoorwaarden van Herbalife, identiek aan elkaar zijn.

Volgens mij zit er een subtiel maar wezenlijk verschil tussen bij de quotes

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Welk verschil dan? Een distibuteur is verplicht het geld terug te geven dus als hij/zij het niet doet kun je dat aankaarten bij Herbalife en word de distributeur op het matje geroepen (en van wat ik weet van Herbalife word hij/zij dan geschorst).
Of zie jij een ander verschil? Zo ja, wat dan?

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door kuklos »

Jij ziet geen verschil?

Als een distributeur een volledig tegoed moet geven is dat iets anders dan geld terug. Als ik het stukje van sr2 lees zie ik geen verplichting tot geld terug. Dat is een optie die wordt overgelaten aan de distributeur.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Tja, jij leest wat anders dan de Herbalife distributeurs. Tik maar eens 'garantie herbalife' in op google en dan zie je wat de HBL distributeurs er onder verstaan.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door kuklos »

@AL, zij lezen exact hetzelfde als ik. Alleen ze kiezen ervoor om geld terug te geven. Diegenen die dat doen. En dat siert ze.
Doch, het neemt niet weg dat SR2 gelijk heeft.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Bel Herbalife morgen maar eens: 030-2480199
Dan komt er misschien een einde aan dit soort welles-nietus spelletjes.
Kun je meteen vragen om de voorwaarden voor een distributeur vragen. Daar staat het vast ook in.
Op dit Belgische site van Herbalife (http://www.herbalifeww.com/be/terms.shtml) staat het overigens nog duidelijker:
Als een klant echter in de directe verkoop om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden is over een product van Herbalife dat bij een Herbalife Distributeur is aangeschaft, kan de klant binnen dertig (30) dagen na de dag waarop de klant het product in ontvangst neemt, terugbetaling vragen aan de Distributeur. De klant krijgt opdracht om het product, dan wel het ongebruikte deel ervan, terug te bezorgen aan de Distributeur bij wie de klant het product heeft gekocht. De Distributeur moet de klant het volledige aankoopbedrag volledig vergoeden. Deze garantie wordt uitsluitend beperkt door de specifieke garantievoorwaarden die bij bepaalde producten worden geleverd en is niet van toepassing op producten die opzettelijk zijn beschadigd of verkeerd gebruikt.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door kuklos »

@AL, tegen me in gaan, puur omdat ik het ben heeft niet zoveel nut. Tussen hetgeen jij zegt en SR2 zei zit wel degelijk een groot verschil.
Je zou er verstandiger aan doen om SR2 te vragen waar hij zijn quote vandaan heeft, want daar draait jouw discussie eigenlijk om.

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Je zou er verstandiger aan doen om SR2 te vragen waar hij zijn quote vandaan heeft, want daar draait jouw discussie eigenlijk om.
SR@ heeft zijn quote uit de voorgaande post van AL zelf... dus dat lijkt me nou juist niet de discussie.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door kuklos »

@Deurwaarder Mark, nee, want SR2 zegt letterlijk:
en de tweede uit de gebruiksvoorwaarden van Herbalife,
De vraag aan SR2 is om de link naar de gebruikersvoorwaarden te geven, dan kunnen we het zelf napluizen.

Gesloten