LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

herbalife4ever
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2005 16:52

HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbalife4ever »

Ik zat hier net ff wat te lezen over de mensen die steeds kritiek hebben over Herbalife en andere afval producten! ( gezondheids voeding )!

Maar wat mij zo opvalt iedereen die negatief is, zet het betreffende product zo in de ****.
Maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de mensen die GEFAALD hebben met hun product. Er denk ik zeker weten niet het product gebruikt hebben zoals hen dat voor geschreven is!
Ik ben nu zelf al geruime tijd Herbalife Distributeur en kan alleen maar zeggen HET WERKT WEL DEGELIJK! Ik heb nu al verschillende klanten die het product gebruiken voor zowel afvallen/bijkomen en gezondheids redenen. Maar hb echt nog van niemand gehoort dat het niet doet wat ze er van verwachten! Geven jullie mensen die zo liggen te zeuren het wel de tijd om te werken! Herbalife pakt eerst de reiniging van het lichaam aan, en dan de klacht die mensen hebben! En als je genoeg water neemt, is dat alleen maar ten positieve van het product.
STOP toch eens met deze producten zo in de **** te nemen.
En mensen die het te duur vinden, zoals ik dat ook vond.
Herbalife heeft de regel dat mensen die het product aan andere mensen wil gaan aan bieden je bij inschrijving en aanschaf van het IBP je een korting krijgt van 25% die kan oplopen tot 50% vaste korting!

Dus nogmaals ZEUR niet zo!

Met vriendelijke groet HERBALIFE 4 EVER!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Mens, ga ergens anders reclame maken voor de mlm producten.

herbalife4ever
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2005 16:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbalife4ever »

ik heb het echt niet nodig dat ik hier Herbalife ga verkopen!
Maar jij hebt toch bij iedereen commentaar.
Je bent waarschijnlijk niet slimmer!

Maar zeur maar lekker.
Mijn klantjes weten wel beter!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

ik heb het echt niet nodig dat ik hier Herbalife ga verkopen!
Wat is dan de bedoeling van jouw post??

herbalife4ever
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2005 16:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbalife4ever »

Mijn bedoeling is dat mensen niet zo moeten zeuren over het product dat ze misschien niet eens kennen! En dat de negatieve berichten die er gedeeld worden over deze producten eens moeten stoppen!
Er zijn nog altijd veel meer mensen die wel waardering hebben voor de producten. Dus laat het zo zijn dat het wel werkt. Maar je moet ze gebruiken zoals het je is voor geschreven.
Er zijn landen waar je voor negetieve publiciteit berecht kunt worden!
Deden ze dat hier maar ook.

Maar ja, vroeg of laat dan zullen de mensen het wel leren.
Ik weet wat het product met je doet.
En zal het ook altijd mensen blijven adviseren te eten.
Er zijn zoveel bewijzen dat het goed is voor lichaam en geest dat ik er niet aan kan twijfelen.
Maar ook zoals het in veel dingen gaat. Ook hier zitten rotte appels bij die het voor andere mensen proberen te verzieken!
En neem een ding van mij aan. Het lukt jullie toch niet!

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik moet melden .
dat ik dit ook niet de plaats vind om uw mlm spul in een goed daglicht te zetten.


Tim

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maar je moet ze gebruiken zoals het je is voor geschreven.
Er zijn landen waar je voor negetieve publiciteit berecht kunt worden!
Deden ze dat hier maar ook.
Voorgeschreven? Ga je nu ook al beweren dat artsen en dietisten dit voorschrijven? Of noem je een verkoop van jou aan een klant "het voorschrijven van herbalife"?

Inderdaad zijn die landen er. Meestal worden ze Cuba, Noord Korea, Iran e.d. genoemd. Misschien moet je daar je waar maar eens gaan slijten.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Herbalife kan zelfs gevaarlijk zijn, mijn schoonzusje is erg ziek van geworden. Baat t niet dan schaadt t niet gaat niet altijd op. Weet niet wat er in zit maar weet wel dat al veel artsen heel huiverig ten op zichte van dit produkt daar het bij gebruik naast andere kwalen absoluut gevaarlijk kan zijn. En zoals altijd, niet Herbalife helpt maar dat dieet dat u erbij volgt!! Ook zonder herbalife lukt het u prima hoor. Resultaat is niet blijvend, het is weer kort afvallen maar helaas geen goede eetgewoonten aanleren. Dus na Herbalife is er weer uw dikke lijf.

herbalife4ever
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2005 16:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbalife4ever »

Jullie zijn of te dom of te stom om het te begrijpen!
Maar ja, succes met jullie fabeltjes!
Ik weet wat het doet, en dat is het belangrijkste!
Stom dat ik er ook ooit over begonnen ben!
Maar ja SUCCES mensen!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je zet jezelf te kijk, hbl4ever. Omdat we het niet met je eens zijn zijn we dom of stom?

Ga eens in op mijn vraag. Je praat over voorgeschreven, dwz door een arts of dietist. Lijkt me heel sterk. Maar goed, je krijgt de kans om deze term toe te lichten. Ga je gang.

herbalife4ever
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2005 16:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbalife4ever »

met voorgeschreven bedoel ik dat we aan de hand van een vetmeting en bmi controle je een advies geven hoe je het product moet gebruiken!
en ook is het zo dat Herbalife natuurlijk is, en dus geen zooi bevat.
we staan onder controle van heel veel instanties.
en hebben de labelings wet.
dat wil zeggen wat er in zit staat op het etiket en anders om ook!

Nogmaals succes!

miss luna
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door miss luna »

Herbalife is gewoon troep.
Je kan het aan je kat geven je hond je baby je kan er mee afvallen en mee aankomen en dan vind jij dat het o zo goed is nou sorry hoor.
Een arts zal dit echt niet voor schrijven zoals jij dat beweert.
Ken genoeg mensen die die troep heeft gebruikt en mensen die er ernstig ziek van zijn geworden..
Het zijn hele grote capsules die je moet slikken en een of andere poeder en dat moet je dan 2 of 3 keer perdag doen verder zit er niks aan voedingswaarden in..
En herbalife is alleen maar geld verdienen over andermans rug en verdere info zal je nooit van iemand krijgen die herbalife verkoopt..
Dus kom niet met een verhaaltje dat ik dom ben want dat ben ik dus niet..
Ben ooit is naar zo meeting geweest 2 minuten kletsen over herbalife en hoe geweldig het wel niet was en de rest van die avond en al die avonden word er alleen maar over hoe het wel niet geweldig is hoeveel je kan verdienen en het ging alleen maar over GELD en niet over het product zelf..
Het is wel een aanrader om het spul gewoon niet te gebruiken tis helemaal niet zo gezond als iedereen zegt..
Als je het al aan je beesten en aan je baby kan geven dan is het voor mij gewoon troep..

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

en ook is het zo dat Herbalife natuurlijk is, en dus geen zooi bevat.
Uhhhm, ja, dus alle natuurlijkproducten bevatten geen troep? Denk eens aan botulisme, lood en ga zo maar door. Beetje onzinnige redenatie.
met voorgeschreven bedoel ik dat we aan de hand van een vetmeting en bmi controle je een advies geven hoe je het product moet gebruiken!
Dat is wel even iets anders dan herbalife voorschrijven.

herbalife4ever
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2005 16:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbalife4ever »

Jullie zijn echt niet slimmer schijnbaar!
Maar oke, jullei denken maar!
Ik ga gewoon door!

De definitie van waanzin volgens Einstein: Het zelfde blijven doen als je
altijd hebt gedaan en een ander resultaat verwachten.

miss luna
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door miss luna »

Was ik nog vergeten herbalife is ook een soort pyramide spel maar dat vergeet ze d'r wel bij te zetten..

herbalife4ever
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2005 16:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbalife4ever »

wel eens gehoord van MLM?

Zelfs Toyota doet aan MLM marketing.

Maar dat mag wel he?
MLM is legaal en word zelfs door de staat gewaardeerd!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zelfs Toyota doet aan MLM marketing.

Maar dat mag wel he?
MLM is legaal en word zelfs door de staat gewaardeerd!
Je geloofwaardigheid gaat al enorm omhoog als je bronnen vermeldt.

miss luna
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door miss luna »

Kom nou niet met jullie zijn niet slimmer ik weet hoe het gaat bij herbalife ik ken het waarschijnlijk al veel langer dan dat jij er in zit..
Ik weet bij wie het begonnen is enzo dus ik weet ook wel waar ik het over heb..
Maar jij kan zelf niet tegen de negatiefe kant van herbalife maar daar kom je dan nog wel achter..
Bij jouw moet alles positief zijn is het dan niet dan ben je op je teentjes getrapt wat zal jij het moeilijk krijgen in het leven dan..
Herbalife is er niet om de mensen te helpen Herbalife is 1 hele grote oplichtings praktijk enzo dacht jij nu echt dat je bakken met geld er mee verdient echt niet jij bent maar een tussen persoontje en die gene die boven jouw staat en daar weer boven enzo die verdienen daar allemaal het meeste aan dus hoe meer troep jij verkoopt hoe meer geld er word verdient aan iets wat waardeloos is.. Jullie zijn er alleen maar om geld te verdienen want om nu te zeggen wat je weet van het produckt heb ik nog nergens gelezen..
Zal je zelf ook wel niet weten alleen wat er op de achterkant van zo'n bus staat maar ja dat kan iedereen er wel op zetten.. En dan weet je nog niet wat er in zit..

herbalife4ever
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2005 16:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbalife4ever »

succes in je verder leven meid!

Groet Bjorn.

miss luna
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door miss luna »

Zie je wel dat je niet tegen negatiefe dingen kan als je d'r al niet eens op kan antwoorden dan kom je d'r al helemaal niet..

Gesloten