LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maaltijdboxen getest

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Heerlijk, die discussie lezen tijdens mijn lunchpauze. Ik vind die maaltijdboxen heel grappig maar koop ze nooit. Ben nogal een vleeseter, wil zelf graag bepalen of ik die dag vegetarisch eet of niet (want dat vind ik ook lekker) en ik vind 300 gram groente voor 2 personen veel te weinig. Ook wil ik geen pakjes, zakjes, bonen of andere koolhydraatrijke vulling.
Ik pik wel eens een receptje mee, en dan maak ik mijn eigen versie ;-)

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door angel1978 »

Niks mis mee om de kinderen daar deel van uit te laten maken.
Dat zegt toch ook niemand.

Echter andersom lijken mensen inmiddels als slechte ouder te worden aangemerkt als je ze niet verplicht of vrijwillig meeneemt / meesleept naar een winkel..

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door Appie83 »

Ik ken redelijk veel mensen die een dergelijk abonnement hebben. De meest gehoorde reden is dat ze geen zin hebben om na werktijd en file ook nog moeten bedenken wat ze gaan eten en boodschappen moeten gaan doen. Tegelijkertijd vinden ze het wel leuk (en gezellig)om te koken en willen ze gezond eten, dus chinees en snackbar is geen optie. En het voordeel is dat je ook nog eens wat anders eet.
Gemak dient de mens

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gemak dient de mens, zo is het maar net. Daar moet dan wel behoorlijk voor betaald worden, maar dat is een bewuste afweging. Die mag iedereen van mij zelf maken.

Uit eerdere berichten in de media herinner ik me dat de concurrentie hevig is, ook doordat het verloop groot is. Er zijn niet zo veel klanten die langdurig een abonnement hebben. Misschien omdat deze moderne versie van "eten wat de pot schaft" relatief snel gaat vervelen?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door reggie2 »

Doemaar schreef:
20 nov 2018 23:38
reggie2 schreef:
19 nov 2018 15:18
Gaat toch niks boven een gezonde maaltijd zelf gemaakt. De mensen worden steeds luier.
dit zijn JUIST pakketten met verse ingrediënten...
En??

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door kweenie »

Je bericht suggereert dat een maaltijd van een maaltijdbox ongezond en geen zelfgemaakte maaltijd zou zijn. Terwijl dat dus helemaal niet zo hoeft te zijn.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zag er overigens een met potjes en blikjes. En gedroogd spul.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door Erthanax »

- Ha lekker jongens, weer een weekje met venkel, bataat en pastinaak.
- Ahh, wanneer eten we weer eens gewoon spruitjes, pappa?

dmv
Berichten: 73
Lid geworden op: 05 sep 2016 19:42

Re: Maaltijdboxen getest

Ongelezen bericht door dmv »

De boxen bieden in mijn ogen vaak meer variatie en vernieuwing in de maaltijden dan mijn eigen verzinsels die al vaan AGF of simpele 1-pans is

Gesloten