LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

Wie heeft er een positieve of negatiever ervaring met Herbalife?

Positief
29
33%
Negatief
41
46%
Geen mening, ken het niet!
17
19%
Ben pas met Herbalife bezig, het moet zich nog bewijzen!
2
2%
 
Totaal aantal stemmen: 89

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door jurrien »

Ik zit nu al dagen op dit forum met smart te wachten! Hij zou nog even bewijzen waar dat getal van 8 miljoen gebruikers in nederand? vandaan kwam. Of ben je al afgehaakt omdat je wat tegenstand krijgt ?
Jurrien

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Bzzz »

Tja, ook ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden van Bjorn. Ik snap ook niet dat je telkens nieuwe draadjes opent, denk je soms zo andere (positievere) mensen te bereiken??
Ik wacht met spanning op alle antwoorden op bovenstaande vragen die Maarschalk zo keurig verzameld heeft.

HendrikJanT
Berichten: 75
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:25

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door HendrikJanT »

Ach, waarom zouden mensen de moeite nemen om te reageren op die verkopers van die troep.

Er is maar één remedie tegen dit soort Herbalife STALKERS:

8) NEGEREN 8)

Zolang je blijft reageren lijkt het alsof er nog ècht een levendige discussie is ook.
Kennelijk moet de verkoop weer worden opgepoetst, en daar werken wij niet aan mee, toch?

joostw
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:21

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door joostw »

Beste Hendrik jan t, jij bent waarschijnlijk overtuigd van het feit dat Herbalife een onzin product is waar zo min mogelijk aandacht aangegeven moet worden.
Tenminste aan je posts te zien, drie maal een oproep om te NEGEREN.
Hoe kan je iets negeren als je er zelf de aandacht op vestigt.

Trouwens, negeren is juist iets dat je niet moet doen als iemand eventuele onzin verteld, laat hem /haar maar zichzelf in de problemen brengen met onzin beweersels.

Een ieder heeft het recht om hier een vraag te plaatsen, hoe onzinnig in een anders ogen dan ook, dus ook Bjørn.

Wat me wel tegengevallen is van Bjørn is dat hij niet meer reageerd op vragen, hij is hier door sommigen niet aangevallen, maar bestookt met vragen, waaruit onder andere interrese onzerzijds blijkt.

Hierbij doe ik dan nog eens een dringend beroep op de trots en eer van Bjørn en Herbalife om de vragen, zoals samengevat in de post van Maarschalk eens netjes te beantwoorden.

Als respons uitblijft kan ik er in ieder geval van uit gaan dat Herbalife een onzin product is dat door onzinnige mensen gepromoot wordt.

Dus, Bjørn ben jij onzinnig en met jou je producten?
Herbalife, is u een onzin product en met u uw aanbieders?

Verlos mij van vragen, overtuig mij met antwoorden, kan niet moeilijk zijn met zo'n goed product, of schort het daar juist aan?

miss luna
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:51

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door miss luna »

Ik heb nog steeds de zelfde vraag aan Bjorn.
Kun je nu eens vertellen wat er in het produkt zit en niet op het stickertje kijken op de pot want dat kan iedereen wel doen

redrose
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 okt 2005 17:00

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door redrose »

:lol: Hallo meneertje herbalife4ever, 14-10 zeg je dat je niet meer wil reageren, dan moet je dat ook niet meer doen op 15-10, of ben je net zo onbetrouwbaar als herbalife???
Misschien moet u vroeger naar bed toe gaan, dan wordt het allemaal een beetje helderder, en kunt u misschien zonder herbalife functioneren.
:roll: :roll: :roll:

nickynic
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2005 18:50

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door nickynic »

Ik ben zelf distributeur geweest voor Herbalife. In beginsel gingen de zaken redelijk. Al wordt je wel gepushed tot en met om je voorraadkast maar te vullen en te vullen (voor t geval nodig, vanwege de hoge bonuskorting die je erop krijgt, je eet t zelf toch ook!). Ik had op een gegeven moment voor Fl. 8.000,= aan Herbalife produkten in de kast staan in de slaapkamer, zo een spiegelkast, uitgeruimd en volgestouwd. We zouden wel eens binnen kunnen gaan lopen..........
Wat gebeurt er vervolgens? Ik word heel ernstig ziek. Achteraf gezien bleek ik mijn eerste opstoot van de chronische vermoeidheidsziekte M.E. te hebben gekregen. Ik heb maanden en maanden totaal niks met de Herbalife produkten kunnen doen. Bestaande klanten die ik in mijn bestand had, bleven en kon ik blijven begeleiden maar nieuwe klanten werven zat er natuurlijk totaal niet meer in. DE manier waarop Herbalife klanten worden geworven is immers vaak via huis aan huis verspreiden van flyers. Dat ging natuurlijk niet meer.
Mijn produkten raakten langzaam maar zeker over datum of dreigden dat te raken. Contact met mijn upline, mensen die fl. 30.000,=!!!!!! per maand binnenslepen ermee, liep op niks uit. Ze weigerden mij tegemoet te komen om mijn produkten terug te kopen van mij.
Het kwam er in t kort op neer dat ik maar niet zo bij de pakken neer moest gaan zitten, maar de schouders eronder moest steken, dan kwam alles heus wel weer goed!
Iemand die chronisch vermoeid is dwingen om de schouders er maar gewoon onder te zetten, ik was ver-bij-sterd!
Later toen het redelijker met mij ging ben ik weer eens naar een maandelijkse meeting geweest (Van der Valk/Vianen). En ik werd weer ondergedompeld in het Herbalife-bad.
Het is allemaal hersenspoelerij. De een zweept de ander op en de volgende doet het nog eens dunnetjes over in de overtreffende trap.
HET GAAT INDERDAAD ALLEEN MAAR OM GELD VERDIENEN, dat er gezondheidsprodukten als kapstok voor worden gebruikt, doorzie je pas als het veel en veel en veel te laat is.
Er is totaal niet tegemoet gekomen aan mijn klachten. Er is me totaal geen hulp aangeboden door mijn upline (ja, schouders eronder en gewoon weer de boel oppakken...).
Er wordt je zoveel moois voorgespiegeld, en je tuint er o zo makkelijk in. Ook de Herbalife4ever die hier zo mooi schrijven kan.
GEHERSENSPOELD.
Ziet alleen maar de goede kanten van Herbalife, tuurlijk, het is zijn brood (althans, dat hoopt ie). Overdrijven dat je businessje zo goed gaat en dat je klantjes het allemaal zo lekker doen, laat me niet lachen! Ook DAT zit in de trucendoos van Herbalife.
POSITIEF BLIJVEN, ALTIJD POSITIEF BLIJVEN.
En denk maar zo, houden ze je bij Herbalife voor, de mensen die het NIET gebruiken zijn zooooooooooo dom!!!! Ze weten niet beter, en als je geluk hebt kun je ze zover bewerken dat ze beter gaan weten, tot die tijd zijn het allemaal DOMME GANSJES.
Altijd als ik over Herbalife lees of hoor gaan mijn haren in mijn nek overend staan. Ik heb er een giga financiele strop aan over gehouden. T is dat ik op een gegeven moment doos voor doos alles in de kliko moest gooien en nu dus zichtbaar niks meer heb van Herbalife, maar geloof me, het doet nog steeds zeer in de portemonnee!
Ik ben ernstig teleurgesteld in de hele Herbalife business, en met mij duizenden anderen.
Want er zijn er echt maar ENKELEN die het redden om een redelijke boterham eruit te verkrijgen, het zijn er maar enkelen. De rest moddert maar door in de hoop op de klapper van de week. Die nooit komen zal.
En die enkelen DIE er een redelijke boterham uit kunnen verkrijgen liegen gewoon alles aan mekaar vast wat los zit. Kan niet anders, overdrijven moet je, alles moet je aandikken, overdrijven en aansmeren.
DAT IS HERBALIFE............

Nicky

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

Nickynic,

Ik heb met veel verbazing jouw verhaal gelezen.
Heeft jouw upline niet verteld dat jij het recht hebt (als distributeur) jouw licentie op te zeggen binnen 90 dagen? Het staat trouwens wel onder de voorwaarden, dat had je dus zelf ook kunnen lezen.
Je upline is trouwens niet verplicht om jouw voorraad over te nemen, maar uit fatsoen hadden ze dat wel kunnen doen, gezien de omstandigheden waar jij in verkeerde op dat moment.
Het hoofdkantoor van Herbalife heeft wel een klachtenafdeling. Ik raad je aan om contact met hun op te nemen, ze kunnen je wellicht verder helpen.

Ik ben het niet met jou eens dat het puur om geld gaat. Ik ben al ruim 5 jaar distributeur en werk pas sinds kort met het opbouwen van mijn organisatie. Voorheen werkte ik uitsluitend met klanten, en heb een vast inkomen weten op te bouwen van plus/minus 2200 euro (netto).
Ik zeg hiermee dat het niet noodzakelijk is om een distributie netwerk te hebben.
Hersenspoelerij??? hahahaha. Nogmaals, I disagree. Ik vind het altijd supergezellig. Er is genoeg negativiteit om ons heen, een badje positiviteit is ook wel eens lekker.
:lol:
Wat betreft 'de schouders eronder zetten'...ik snap wel dat het bij jou onmogelijk was om dat te doen met de ziekte ms. Maar voor de mensen die niks mankeren, is het inderdaad een kwestie van hard werken. Voor niks gaat de zon op!

Veel succes!

nickynic
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2005 18:50

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door nickynic »

Hoe verkoopt Herbalife, een vervolg, een kijkje in de keuken

Herbalife spreekt met het principe A way of Life. De bedoeling is dus ervan dat je het toepast in je leven, en t liefst je hele leven lang.
Onder het motto dat je je er alleen maar beter van kan gaan voelen, zoals je zelf zult ervaren als je t zelf ook gaat gebruiken. Dit is, uiteraard, ook een van de voorwaarden dat je ermee mag gaan werken. Als je t zelf niet kent, kun je t immers ook nooit ophemelen t.o.v. je klant.
Waar je als beginnende klant direct tegenaan loopt zijn de uitermate hoge kosten. WIE kan het zich zo permitteren in deze dure tijden, niemand toch echt? Oplossing: wordt direct maar distributeur! Dan kun je namelijk de produkten die je zelf nodig hebt voor jezelf ook al met een korting kopen, ik geloof 25%, ik kan me vergissen.
Vervolgens heet je distributeur te zijn. En dan gaat het gezeik beginnen. Zolang je nog gewoon klant heette te zijn ging alles nog rustig. Nu wordt je ondergedompeld in de Herbalife wereld. Je wordt door je upline meegenomen naar een maandelijkse meeting.
Als je daar binnenkomt zie je allemaal Herbalifers, hele grote zaal vol, de animo is groot en de sfeer is ronduit geweldig. Goeie muziek, gezellig gepraat. Ons kent ons sfeertje.
Naarmate de dag vordert gebeuren er steeds meer vreemde dingen. Er wordt samen gezongen en gedanst. De mensen klimmen op hun stoelen om hun enthousiasme voor de produkten en Herbalife it self uit te dragen. Als leek dat je binnenkwam kun je bijna niet anders dan je hoogstens verbazen en vervolgens krijg je t zelfde gevoel als op een naaktstrand: als ik NIET meedoe val ik meer op dan dat ik gewoon WEL meedoe met het gehos en gedans.
Dus je laat je erin meeslepen.
Eind van de dag verlaat je doodmoe het toneel weer, voel je je helemaal opgepept en ga je t de aankomende week eens heel serieus aanpakken allemaal, je hebt nu gezien en gehoord dat t kan........
Onderweg naar huis in de auto wordt je nog ff na ingepeperd hoe het allemaal zo succesvol mogelijk kan zijn of kan worden.
Als je naar een klant toeging dan deed je t volgende: je zorgde ervoor dat je naar HEN toeging en niet dat zij in eerste instantie naar JOU toegaan. Reden: je kunt de omgeving van de mensen aftasten. Hoe staat het met de inrichting en de verzorging van het huis waar je in bent, hoe bewegen de mensen zich daarin. Is de sfeer ontspannen of voel je spanningsvelden waar je aan moet gaan werken (proef je dat er geld beschikbaar is voor Herbalife....).
Vervolgens ga je stap voor stap de produkten met ze na. En bespreek je met ze wat ze nodig hebben. Dat hou je expres in beginsel vrij rustig. Je begint met een bodempje te leggen. Verwachtingen scheppen, verwachtingen dus die beslist niet uitkomen.
Mensen vinden de shakes vervelend of ronduit smerig. En dat zeggen ze je dan ook rustig. Dan bied je aan om de smaak om te ruilen voor een andere smaak. Klinkt heel coulant. Maar dat heeft wel als gevolg dat JIJ als distributeur een hele bus nieuw afgeeft en een deel gevulde bus aangebroken en wel mee terug krijgt. En die aangebroken bus kun je dan wel weer deels declareren via je kosten maar wat een gedoe is dat zeg!!! Het is stukken handiger om dan ZELF die aangebroken bus maar op te maken, shaken tot je scheel ziet ervan dus.
Van de kruidentabletten gaat men geheid aan de schijt. Schoonmaken van binnen heet dat dan. Moeten ze doorheen. Nou, dat willen ze helemaal niet!
De boel stagneert, de in beginsel afgevallen resultaten komen terug ze komen aan of het bevalt ze gewoon echt niet meer. Of men heeft echt geen geld voor een tweede maand spul. Allemaal problemen.
En overal zijn dan weer remedies voor te verzinnen. Probeer eens deze pillen, dit stilt de honger wat en dit pept je wat op. In combinatie met de kruidendrank die je maakt als een oplosthee moet het dan wel goed gaan. Met andere woorden: je klopt je klanten gewoon financieel zoveel mogelijk leeg. Des te meer verkoop heb je, des te sneller moet je weer nieuwe voorraad bestellen............
En na een paar maanden geven je klanten het gewoonweg op. Ze hebben er engelengeduld mee gehad, maar het werkt niet. Ze blijven honger houden. Ze blijven snaaien tussendoor. De resultaten blijven dus gewoon uit.
Zo werkt Herbalife. Werkt dit niet, probeer dan maar eens dat, betalen ja en als t niet werkt halve verpakkingen terug geven aan de distributeur, die er vervolgens dus mooi t schip mee ingaat.

Herbalife is one big happy family.
Voldoe je hier niet (meer) aan, dan kun je opzouten.
Je zijn je terwille zolang je meedoet en geen commentaar levert.
Maar o wee als je eens een andere mening hebt.

Herbalife kan inderdaad ook gevaarlijk zijn.
De shakes zijn op basis van (soja) eiwit.
Veel shakes eten (omdat je anders scheurt van de honger) resulteert dus in een te grote aanvoer van eiwitten.
Met als gevolg nierproblemen.

Efedrine zit niet meer in de Herbalife produkten. Vroeger zat dat er wel in. Dat gaf een goed pep gevoel, had je t gevoel dat je er lekker mee bezig was. Inmiddels is dat door de autoriteiten verboden.

Huisartsen bevelen nooit of te nimmer Herbalife aan.
Het is super onnodig, veel te duur voor de gewone man en met een gezonde basis voeding (calorieen tellen, elk pondje gaat nog steeds door t mondje!) en wat sporten bereik je veel meer.

Nicky

joostw
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:21

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door joostw »

Leuk hoor Nicky, een beetje het gras voor onze voeten wegmaaien. :)

Nu komt Herpeslive4ever helemaal niet meer terug.

Nou ja, nog een poging dan.

Bjørn Bjøøøørn joehoe, kom je weer?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat betreft 'de schouders eronder zetten'...ik snap wel dat het bij jou onmogelijk was om dat te doen met de ziekte ms. Maar voor de mensen die niks mankeren, is het inderdaad een kwestie van hard werken. Voor niks gaat de zon op!
Verbazingwekkend toch dat die 1,2 miljoen hardwerkende mensen gemiddeld een omzet realiseren van 1,3 miljard dollar. Iets meer dan duizend dollar de man. Al dat positivisme waar je zo van over loopt schiet dus niet zo hard op.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

Verbazingwekkend toch dat die 1,2 miljoen hardwerkende mensen gemiddeld een omzet realiseren van 1,3 miljard dollar. Iets meer dan duizend dollar de man. Al dat positivisme waar je zo van over loopt schiet dus niet zo hard op.
Van die 1.2 miljoen distributeurs is niet iedereen actief...dat is dus het percentage volk wat denkt dat ze van niks doen geld kunnen verdienen.
Wil je in network marketing geld verdienen, dan zul je er wat voor moeten doen. Het is absoluut geen snel rijk worden business en zeer zeker geen 'ik blijf op mijn r*e*e*t zitten, dan komen de inkomsten vanzelf binnen' business.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@suncity, laten we deze discussie beeindigen. Deze is al op andere plekken gevoerd en hoort inhoudelijk niet hier.
Dit betekent NIET dat ik het met je eens ben.

miss luna
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:51

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door miss luna »

Toppie nicky dat je dat er neer zet zo gaat het inderdaad met die mensen in een volle zaal..
Ik ben weleens naar een meeting geweest en er werd 2 minuten over het produkt gepraat en de rest van de avond niks anders hoe je geld kon verdienen.
Bij herbalife gaat het niet om de mensen maar meer om het geld dat weet ik gewoon heel zeker..
Leuk zo amerikaanse kerel op een scherm en die zegt dat die zoveel geld heeft verdient met het maken van het produkt tuurlijk hij word er namelijk wel rijk van jullie gewoon niet.
Vind het namelijk ook belachelijk dat je het je pasgeboren baby kan geven denk niet dat een dokter daar echt blij mee is..
En een dierenarts ook niet als je het aan je dieren kan geven zoals dat toen die tijd gezegt is.
De pakketten zijn ook al niet te harde zo duur is gewoon niet normaal..
Daarbij hadden ze toen ook al schoonheidsprodukten en thee en al dat andere prut en ow wat is het allemaal goed nee dat is het niet mensen worden er ziek van of vallen gewoon niet af.
Met andere woorden al die mensen die herbalife doen en zeggen dat het o zo goed is bla bla denken alleen maar daar kan ik wel geld uit kloppen.
Herblife draaid om geld en niet om de mens.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

@suncity, laten we deze discussie beeindigen. Deze is al op andere plekken gevoerd en hoort inhoudelijk niet hier.
Dit betekent NIET dat ik het met je eens ben.
Maarschalk, je hoeft het niet met me eens te zijn. Het is gewoon een feit dat een percentage alleen op papier distributeur is.
Ik wil best onder mlm de discussie voortzetten hoor!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@suncity, deze discussie ga ik graag met je aan bij de mlm topic.

mazzie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2005 15:07

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door mazzie »

Jongens wat ben ik blij om eens te zien dat niet iedereen Herbalife zo geweldig vindt.
Het is zoals gezegd hersenspoelen wat die lui doen.
Een familielid van ons is er in gestapt en we zien ze nooit meer.
Alleen maar naar meetings en flyeren. Want ze zien dollar tekens in hun ogen.
De familie moest ook allemaal aan de shakes en tientallen pillen en toen wij dit allemaal weigerde, toen hadden we het gedaan.
Geen kontakt meer want we weigerden in te zien dat we nu ongezond leefden. We zouden een hartaanval krijgen als we niets gebruikten enz enz. Helemaal dol gedraaid.
Ze kopen zich gewoon in voor zoveel duizend euro en ze zijn het mannetje. Verkopen moet je en zoveel mogelijk geld inbrengen.
Dan doe je het goed en mag je weer een reisje maken naar Malaga, Amerika en andere oorden.
Daar kom je samen met al je Herba familieleden van over de hele wereld in een grote arena en ga je allemaal naar de succes verhalen luisteren enz enz.
Het is echt een sekte.
Heeft niets meer met gezondheid te maken.
En ze laten je niet met rust ook al heb je al 10 keer duidelijk gemaakt dat jezelf niet op deze manier wilt leven.
Dat vindt ik het meest vervelende eraan.
Ze blijven doorgaan.
Laat de mensen met rust als ze duidelijk nee hebben gezegd.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

Het is zoals gezegd hersenspoelen wat die lui doen.


Nou nou Mazzie....hersenspoelen??? Ik wéét dat de produkten werken. Ik ben er persoonlijk 47 kilo mee kwijtgeraakt in anderhalf jaar tijd, dat was voordat ik uberhaupt met herbalife ging werken.

Daar kom je samen met al je Herba familieleden van over de hele wereld in een grote arena en ga je allemaal naar de succes verhalen luisteren enz enz.
Inderdaad uit inmiddels 60 landen...familie?? ach ja, ik noem ze liever collega's. Succesverhalen komen ook aan bod ja, maar voornamelijk wordt je getraind door o.a. het medisch adviesraad en ervaren collega's van herbalife met betrekking tot de producten.
Het is echt een sekte
Goh, nou ben ik toch benieuwd naar jouw definitie van sekte?
En ze laten je niet met rust ook al heb je al 10 keer duidelijk gemaakt dat jezelf niet op deze manier wilt leven.
Dat vindt ik het meest vervelende eraan.
Niet heel mijn familie eet herbalife, ondanks het feit dat ze dolgelukkig waren met mijn resultaten op de produkten. Ach ja...even goede vrienden, ik zit er niet zo mee.
Laat de mensen met rust als ze duidelijk nee hebben gezegd.
Jullie willen door herbalife distributeurs met rust worden gelaten maar jullie laten ons niet met rust. Altijd maar dat gezeur van jullie. IK ben er blij mee, IK heb ervoor gekozen om ermee te werken...laat ons aub lekker met rust!

greetz,
Sunny

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jullie willen door herbalife distributeurs met rust worden gelaten maar jullie laten ons niet met rust. Altijd maar dat gezeur van jullie. IK ben er blij mee, IK heb ervoor gekozen om ermee te werken...laat ons aub lekker met rust!
Dit is wel behoorlijk de zaken verdraaien. He je ooit gehoord van iemand die een hbl-er benadert om vervolgens te gaan zeuren over de producten?
Ik in ieder geval niet.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

Dit is wel behoorlijk de zaken verdraaien. He je ooit gehoord van iemand die een hbl-er benadert om vervolgens te gaan zeuren over de producten?
Ik in ieder geval niet.
Ja hoor. Hier op het forum bijvoorbeeld. Jij kan er ook een handje van trouwens. :lol:

Gesloten