LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

Wie heeft er een positieve of negatiever ervaring met Herbalife?

Positief
29
33%
Negatief
41
46%
Geen mening, ken het niet!
17
19%
Ben pas met Herbalife bezig, het moet zich nog bewijzen!
2
2%
 
Totaal aantal stemmen: 89

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dus als een hbl-er hier post en reacties verwacht en die ook krijgt dan wordt hij/zij benaderd met als doel te zeuren over de producten?
Nogmaals, je draait de zaak om.
Waarom doe je dit?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door S. »

Ik wéét dat de produkten werken. Ik ben er persoonlijk 47 kilo mee kwijtgeraakt in anderhalf jaar tijd, dat was voordat ik uberhaupt met herbalife ging werken.
Heel mooi.
Ik vind het alleen zo jammer dat dit gebeurt doordat het efedrine bevat en dit destijds niet bekend was bij de gebruikers, maar het schijnt dat de samenstelling nu gewijzigd is, dus van mij zul je geen "gezeur" meer lezen.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

Dus als een hbl-er hier post en reacties verwacht en die ook krijgt dan wordt hij/zij benaderd met als doel te zeuren over de producten?
Nogmaals, je draait de zaak om.
Waarom doe je dit?
Je hebt gelijk maarschalk. Ik verdraai de zaken enigszins.
Ik heb op mijn naambord (thuis) vermeld staan dat ik hbl distr. ben. Er wordt wel eens aangebeld om te 'zeuren'...er is zelfs tegen mij gezegd dat ik maar beter met 'de zooi' kon kappen omdat ik er uiteindelijk dood aan zou gaan. Pffffff, ik ben inmiddels 6 jaar verder, nog steeds 47 kilo eraf, boordevol energie, en ik zie er geweldig uit, al zeg ik het zelf. Dan heb je van die nozems die denken dat het hun levens taak is om mij de les voor te lezen. Maar goed, back on topic maar!!!
Heel mooi.
Ik vind het alleen zo jammer dat dit gebeurt doordat het efedrine bevat en dit destijds niet bekend was bij de gebruikers, maar het schijnt dat de samenstelling nu gewijzigd is, dus van mij zul je geen "gezeur" meer lezen.
Hoi S,

Het klopt idd dat er helemaal in het begin (halverwege de jaren 80) ephedrine in de voeding zat. Dit is absoluut niet meer. De samenstelling is, zoals je zei, gewijzigd.
De voeding (shake) bestaat uit sojaproteïne, kruiden, essentiële vitaminen en mineralen, voedingsvezels en antioxidanten.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

Sorry hoor..maar ff off topic weer.
@ Kristina, ben jij soms DE kristina, die een paar maanden geleden een training gaf in Parijs?

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door inxsnl »

Zijn we nu :
een keer uit geherbalifed.
Teveel tijd en energie wordt hier ingestopt.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb op mijn naambord (thuis) vermeld staan dat ik hbl distr. ben. Er wordt wel eens aangebeld om te 'zeuren'...er is zelfs tegen mij gezegd dat ik maar beter met 'de zooi' kon kappen omdat ik er uiteindelijk dood aan zou gaan.
Dat dit gebeurde wist ik niet. Laat ik dan ook direct zeggen dat ik dit soort acties volledig afkeur.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Kristina »

Sorry hoor..maar ff off topic weer.
@ Kristina, ben jij soms DE kristina, die een paar maanden geleden een training gaf in Parijs?
Als je bedoelt het trainingsweekend afgelopen Juli....Jazeker!, leuk dat jij er ook bij was....
47 kilo maar liefst, helemaal top!!!!!!!

mvg,
Kristina

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

Als je bedoelt het trainingsweekend afgelopen Juli....Jazeker!, leuk dat jij er ook bij was....
47 kilo maar liefst, helemaal top!!!!!!!

mvg,
Kristina
Geweldig joh!!!!! Dat ik jou hier tegenkom. Jouw training was in 1 woord gran-di-oos. Jij hebt een geweldig kennis én feeling voor de producten. Je uitleg over de manier van werken en klanten begeleiden was simpel en straight to the point. Petje af hoor!
Ik las in de organisatie magazine dat jij kort geleden moeder bent geworden van een mooie dochtertje. Nog mijn felicitaties voor jou en je man!
Laat ik dan ook direct zeggen dat ik dit soort acties volledig afkeur.
Ja, ik ook! :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Krijgen jullie op zo'n trainingweekend nou ook nog zoiets als een basiscursus medicijnen of gaan we gewoon met zijn allen in een kring zitten in lotushouding en roepen: "herbalife maakt me geweldig"?
:roll:

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Suncity »

Krijgen jullie op zo'n trainingweekend nou ook nog zoiets als een basiscursus medicijnen of gaan we gewoon met zijn allen in een kring zitten in lotushouding en roepen: "herbalife maakt me geweldig"?
Lotushouding, nou nee man. we doen daar allemaal aan tantra......

Alida
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2005 13:08

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Alida »

Jammer dat er hier alleen maar gebekvecht wordt en dat de kern van het topic zo vergeten is...

Ik gebruik Herbalife nu 2 maanden en val er iedere week centimeters mee af.
Misschien zou dat me ook lukken met een ander soort dieet, maar omdat ik veel onderweg ben en afhankelijk van wat restaurants te bieden hebben, zijn de 2 shakes per dag en een normale maaltijd s'avonds in combinatie met wat pilletjes ideaal voor mij.

Ik zou het heel snel en goed merken wanneer Herbalife nagatief zou zijn voor mijn gezondheid.
Ik moet zeggen dat ik alleen maar voordelen ervaar.
Mijn haar is gezonder, en groeit sneller! Mijn huid is gladder en vlekjes zijn zomaar verdwenen. Mijn nagels zijn sterker.
Energie had ik altijd al in ruime mate, maar ik voel mijzelf top bij Herbalife.

Distributeur zou ik zelf nooit worden. Puur om het feit dat ik zelf al een tijd en energierovende job heb en ik blij ben wanneer ik even niets moet.
Het feit dat er bij de distributeurs van Herbalife zo'n tjakka-achtige sfeer hangt, is voor Herbalife als concern natuurlijk alleen maar positief.
Als bedrijf met een apart (en kennelijk succesvol) concept, kun je alleen maar succes scoren wanneer je medewerk(st)ers optimaal gemotiveerd zijn!

Ik ga er van uit dat je in welke job dan ook, alleen maar goed kunt zijn en succesvol voor je werkgever, wanneer er een optimale motivatie achterzit, je een soort van "begeistering" hebt voor je job.
Heb je dat niet, dan kun je beter iets anders zoeken!

Nee hoor, ik ga blij door met Herbalife.

En om mij heen hebbben mensen ook al vele fantastische ervaringen gedeeld betreffende Herbalife.
Ik kom beroepsmatig met heel veel dames in aanraking en stop niet onder stoelen of banken dat ik er 25 kilo af wil hebben.
Openheid naar buiten toe maakt weer dat mensen open zijn naar jou toe ook. Voor mij een extra stukje motivatie om door te gaan.

Trouwens, die shakes zijn helemaal niet vies of poederig. Je moet ze gewoon goed shaken en er een lekkere combinatie van maken, er is zo'n verscheidenheid aan produkten te koop dat het echt niet hoeft te gaan vervelen!

En de prijs... tsja, de één paft ik-weet-niet hoeveel de lucht in, de ander laat 3xper week de pizza scooter komen... het is maar waar je je prioriteiten stelt...

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Thunder »

De voeding (shake) bestaat uit sojaproteïne, kruiden, essentiële vitaminen en mineralen, voedingsvezels en antioxidanten.
Ik lees hier dat er soja proteine inzitten, uiteraaard ter vervanging van de proteine bronnen, die normale mensen eten, zoals vlees e.d.

Maar hoe staan jullie tegenover de Genetisch Gemodificeerde Soja, die ten grondslag licht aan deze producten??

Immers als ik iedereen moet geloven, zijn de producten werkelijke wondermiddelen en super goed voor je gezondheid, maar wat denken jullie van de geruchten rondom de GMO (Genetische gemodificeerde organismen) en de mogelijke schadelijke effecten??....Zowel voor de natuur, als op medische gebied?

Ik zelf ben groot voorstander van GMO, maar dit even terzijd, zou graag jullie antwoord willen horen...

Alida
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2005 13:08

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Alida »

Eerlijk gezegd heb ik me daar nog niet mee bezig gehouden...
Tegenwoordig is er wel iets met alle soorten voedsel en dood gaan we uiteindelijk toch.
By the way, ik denk ook niet dat je moet overdrijven, die shake's combineer je eerst in je dagelijkse doen, ik vervang er mijn ontbijt en lunch mee, maar er zijn ook dagen dat ik alleen de pillen slik en lekker mee ontbijt en lunch.
En toch gaan de centimeters er vanaf. Dus ja, genetisch gemanipuleerd... sorry, ik ben daarecht te nuchter voor!

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Thunder »

Nou de reactie verbaasd mij in die zin, dat HBL vaak stelt dat de producten geheel natuurlijkj zijn. Dat lijkt mij een wat zware claim, indien je gebruik maakt van sojaeiwitten, die hoodzakelijk afkomstig zijn uit genetisch gemanipuleerde gewassen, das niet echt natuurlijk meer he! Zelfde als stellen dat de bioindustrie gelijk is aan scharrelvlees....

kymam7
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 dec 2005 14:01

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door kymam7 »

volgens mij is herbalife4ever gewoon niet helemaal goed bij zijn verstand.het is en blijft rommel.dure rommel wel te verstaan!

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Bzzz »

volgens mij is herbalife4ever gewoon niet helemaal goed bij zijn verstand.het is en blijft rommel.dure rommel wel te verstaan!
Herbalife4ever is al een poosje verdwenen van dit forum. Kon het allemaal niet meer aan. Al die kritiek! Hoe durven ze dat toch allemaal te schrijven over zo'n product als hbl :roll: :roll: :roll:

Sommige stukjes van sommige mensen moet je gewoon overslaan. Dan volg je tenminste een echte discussie. :wink: :wink:

niet-gebruiker hbl
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2005 21:39

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door niet-gebruiker hbl »

Ik ben ooit op een meeting van herbalife geweest, maar mijn eerste indruk is die van een club zoals de Jehova-getuiges.
Je gebruikt niet zomaar een produkt; nee: je gaat je leven veranderen, je je gaat een herbalife leven.
Nou, sorry hoor. In die trant hoef ik dus geen voedingsmiddelen te kopen. Het lijkt er wel een sekte. Je kon er niet eens koffie krijgen: ALLEEN HERBALIFE-THEE!!!
Wat ik wel snap, is dat al die verkoopstertjes zo razend enthousiast zijn. Kijk maar eens naar de prijzen! Ongehoord schreeuwend duur.

cinrody
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 dec 2005 14:42

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door cinrody »

hoi,

ik ben het ook met iedereen eens hier. je moet niet gaan navragen waarom iedereen daar negatief op reageerd dan ben je verkeerd bezig en zal je nooit een eigen bedrijf kunnen beginnen.

en over herbalife zelf het is een gewoon natuurlijk product en meer niet maar wat jullie allemaal er mee doen is alleen maar verkoop techniek.
en niet meer en niet minder.
want heb het product zelf ook gebruikt en toen wilde de mensen maar alleen een ding dat ik voor mezelf ga beginnen en dan moet je zelf heeeel veel geld in leggen. en je verdient er niks mee.

dus doe slim en ga verder met herbalife verkopen en ga niks navragen.


en luister echt na wat iedereen hier te vertellen heeft.

:D :D :D

gr cinrody

mister-m
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:45

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door mister-m »

kijk het piramide idee zoals herbalife bestaat al jaren, en zal ook nog wel even blijven want zolang mensen er geld aan kunnen verdienen, of denken te kunnen verdienen, gaat het door en als je dan een product hebt van deze tijd namelijk gewicht en gezondheid dan zullen er altijd mensen zijn die er heilig in zullen geloven.
Het valt mij zeer tegen dat diegene die deze topic is begonnen niets meer van zich laat horen, of is hij al consulent af ?

cinrody
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 dec 2005 14:42

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door cinrody »

hoi,

ben het helemaal mee eens met NIET GEBRUIKER

want dat je daar van af valt dat kan gewoon weg niet je kan ook zo af vallen heb zelfs iemand gekend diedit product ook heeft gebruikt en die stopt er mee en ze komt kilo's weer aan maar dat is ook met andere dieeten en je kan het oo zo proberen.

ben zelf in 2.5 a 3 jaar tijd 24kg afgevallen zonder wat er voor hoeven te doen dus het kan ook zo zie je wel.

en ik vindt dit een onderwerp waar mensen zich niet te veel mee bezig moeten houden want iedereen heeft een andere mening.

er zijn belangrijke dingen in het leven om je eigen daarom druk te lopen maken.

even nog wilde er ff bij zeggen zit nog steeds op mijn gewicht.

en ooit van een sportschool gehoord dit is voor de mensen die het product gebruiken.

gr cinrody

Gesloten