LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door juliomariner »

toch niet logisch want Beemster kaas is geen merk dat alleen bij de Jumbo te koop is. Een normaal iemand zou toch niet een willekeurige supermarkt binnen lopen en klagen dat de kaas schimmelt?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

juliomariner schreef:
03 okt 2019 15:36
toch niet logisch want Beemster kaas is geen merk dat alleen bij de Jumbo te koop is. Een normaal iemand zou toch niet een willekeurige supermarkt binnen lopen en klagen dat de kaas schimmelt?
Jarenlang heb ik in een bouwmarkt gewerkt en je wilt niet weten hoeveel mensen winkels door elkaar halen. Kassabonnetjes van de Praxis, verpakkingen van Karwei, enz. Zelfs klanten die slim dachten te zijn en met een losse lamp kwamen en aangeven dat er kortsluiting in zat. Gelukkig zit er in elke lamp een sticker waar een typenummer op staat. En ja, nooit door deze keten verkocht.
Zelfs ooit een rechtszaak gehad aangespannen door een klant (waarvan familie door Peter R de Vries nog een uitzending over gemaakt is) die garantie claimde voor een artikel waarvan ze niet konden bewijzen dat die bij ons gekocht is, wij die nooit verkocht hadden en een voorval die nooit kon gebeuren.

Nu ga je voor een kaas van €5,- geen fraude plegen, maar vaak zat een notoire oplichter gehad die voor een paar euro iets uit de winkel jatte om zonder bon proberen terug te brengen.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door gosewijn »

sja , vakantie kaas, zal wel over de datum zijn.
Waar hebben we het over . als ik 20 sinasappels koop zit er na 1 dag ook wel eens een slecht tussen.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door gosewijn »

Nu ga je voor een kaas van €5,- geen fraude plegen, maar vaak zat een notoire oplichter gehad die voor een paar euro iets uit de winkel jatte om zonder bon proberen terug te brengen.

Klant kwam dmc garen terug brengen , verkeerde kleur graag geld terug 1,35 , helaas volgens etiketje in polen gekocht
Klosje garen a4,50 terug mag ik deze ruilen , nee mevrouw ,wij hebben 600kleuren op voorraad maar dit kleurnummer hebben wij niet .
Kwam regelmatig voor bij ons .

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik had eens pinda’s bij Jumbo gekocht. Bleken smerig en muf te zijn. Na een week mee teruggenomen, had uiteraard geen bonnetje meer. Ik kreeg gewoon netjes geld terug en excuses.

Dus ik vind de gang van zaken ongebruikelijk.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door juliomariner »

Waren deze pinda's toevallig van het eigen merk?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door renewouters »

juliomariner schreef:
03 okt 2019 11:26
Kan het bijna niet voorstellen dat ze voor 5 euro hun naam op spel gaan zetten. Als ik de Jumbo ondernemer was had ik dit stuk gewoon op de verliesposten gezet.
Misschien zijn er wel heel veel klanten die bij de betreffende Jumbo komen claimen terwijl ze de boodschappen een uur verderop doen zoals ts....

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door Moneyman »

juliomariner schreef:
03 okt 2019 13:38
Strikt gezien heeft deze filiaalhouder misschien gelijk maar eigenlijk is het niet goed doordacht of misschien beter gezegd een beetje erg dom
Mijn idee. Slechte reclame en dat voor 5 euro.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door Lady1234 »

juliomariner schreef:
03 okt 2019 18:31
Waren deze pinda's toevallig van het eigen merk?
Nee.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan had die filiaalhouder het wel goed begrepen

GroetenE
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2019 19:22
Contacteer:

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door GroetenE »

Het betreft deze kaas

Afbeelding

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door kweenie »

juliomariner schreef:
03 okt 2019 13:33
Lijkt me dat er wel een kassabon aanwezig was aangezien TS schrijft dat er geen vergoeding plaats heeft gevonden omdat e kaas in een ander filiaal gekocht was. Dit is alleen te controleren als er een kassa bon is.
Of bijvoorbeeld als de kaas bij dat filiaal niet in het assortiment zit. Dan wordt het ook wat lastig...

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door tttlocke »

Voor € 5 had dit topicje kunnen worden voorkomen. Dat alleen al zou het voor Jumbo een goede deal gemaakt hebben,

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door Radar »

GroetenE schreef:
05 okt 2019 03:54
Het betreft deze kaas

Afbeelding
Dit lijkt een andere kaas te zijn dan waar je het in de TS over hebt. Weet je zeker dat je VakantieKaas bedoelt en weet je zeker dat je hier het goede plaatje plaatst? Eventueel kunnen wij de titel van het topic aanpassen als je je ergens vergist hebt.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

ZeerPrivé
Berichten: 5322
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Radar schreef:
05 okt 2019 12:47
GroetenE schreef:
05 okt 2019 03:54
Het betreft deze kaas

Afbeelding
Dit lijkt een andere kaas te zijn dan waar je het in de TS over hebt. Weet je zeker dat je VakantieKaas bedoelt en weet je zeker dat je hier het goede plaatje plaatst? Eventueel kunnen wij de titel van het topic aanpassen als je je ergens vergist hebt.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

Het is Vakantiekaas, maar zeker niet van Beemster.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door Radar »

ZeerPrivé schreef:
05 okt 2019 12:54
Het is Vakantiekaas, maar zeker niet van Beemster.
Even googelen wijst inderdaad uit dat Wapenaer ook Vakantiekaas maakt. We passen de titel aan. ^FG

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het beeld is overigens niet het stuk kaas van TS. Deze is kennelijk als voorbeeld van een website geplukt.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door tttlocke »

Erthanax schreef:
05 okt 2019 13:15
Het beeld is overigens niet het stuk kaas van TS. Deze is kennelijk als voorbeeld van een website geplukt.
Dat dacht ik al. Ik zag geen schimmel. :D

Snelle check leert wel dat 'Beemster vakantiekaas' niet in het assortiment van Jumbo zit en dat 'Wapenaer vakantiekaas' er wel in zit of in ieder geval heeft gezeten.

ineke.petersen
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2019 16:56

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door ineke.petersen »

Tegenwoordig heb je geen bon meer nodig bij klachten maar kijken ze naar de houdbaarheidsdatum. Bonnen worden alleen maar op verzoek meegegeven dat zou dus betekenen dat alle mensen zonder bon niet met een klacht kunnen komen.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Wapenaer Vakantiekaas na een dag beschimmeld

Ongelezen bericht door Sira »

Men klaagt, maar weet niet eens welk merk ze gekocht hebben. Eerst Beemster zwart maken en dan blijkt het Wapenaer te zijn (overigens net als Beemster goede en lekkere kaas). Maar al met al zeer slordig.

Gesloten