LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zomerzegels bij A.H.

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
geertjearendshorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2006 22:55

zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door geertjearendshorst »

Zomerzegels bij Albert Heijn. De reclame zegt : BLIJVEN PLAKKEN,HOOR, Maar er valt weinig te plakken. Bij iedere € 10,00 krijg je 1 zegel. Maar heb je toevallig € 9.86 (zoals mij gebeurde) dan staat er op de kassabon :totaal zomerzegels : 0. En gisteren had ik boodschappen voor € 18.40 . Ik begrijp dat ik dan maar 1 zegel krijg, maar bijna
€.10,00 en dan niets ! Zuinig hoor

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door SJZ »

Maar heb je toevallig € 9.86 (zoals mij gebeurde) dan staat er op de kassabon :totaal zomerzegels : 0
Dat is ook minder dan € 10

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Stel u wint 1.000.000 euro en ze keren maar 950.000 euro uit , wedden dat u dan ook op uw achterste stond? De AH heeft gewoon een slim computersysteem die per 10 euro gaat , koopt u voor 10.01 dan krijgt u een zegel en voor 9.99 ook , want dat wordt afgerond 10 euro...

hajamapi
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jul 2006 17:18

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door hajamapi »

ik heb boodschappen gedaan voor 19 euro, en kreeg 2 zomerzegels en had ook geen aktieprodukten,misschien ligt het eraan wie er achter de kassa zit.

emma61
Berichten: 278
Lid geworden op: 20 nov 2005 13:31

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door emma61 »

..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

burton4
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2005 16:02

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door burton4 »

het moet niet gekker worden, huilen omdat je terecht geen zegel krijgt. ga je ook klagen als je precies het goede bedrag aan wisselgeld krijgt i.p.v. meer !! :twisted:

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door magel725 »

Dus bij 9,99 moeten ze dan maar een zegel geven? En bij 9,89 ook, want dat zit ook dichtbij. Waarom dan niet bij 9,79 of 9,69? En dat scheelt dan maar weer een cent met 9,68 dus dat kan ook nog wel. Zo kun je door blijven rekenen.

De volgende aktie heet dan:

AH zomerzegel bij elke 9,56!!!

Maar wat als je dan maar 9,55 hebt? AH Zomerzegel bij elke 9,55?

Dit gaat natuurlijk nergens over.

boorn
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 jun 2005 22:10

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door boorn »

Tjongejonge, je koopt bij AH. Bent al veel geld extra kwijt, door de prijzen die ze daar hanteren, want ze letten op de kleintjes en dan verwacht je dat ze jou ook nog een zegeltje extra doen. Ga ik toch liever naar een winkel waar ze enkele tientallen Euro's goedkoper op een kar vol boodschappen zijn. Uiteraard zonder zegeltjes. :idea:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Albert Hein.

Ho,ho,

Hier moet ik toch tegen protesteren!
Albert Hein let NIET op ALLE kleintjes!!!

Nog niet het filmpje gezien waarbij tientallen muisjes lekker ongestoord over de kadetjes konden lopen?? (filiaal HoogCatharijne- Utrecht).

Nou, geef dan mijn portie aan fikkie.


Fikkie, Fikkie waar zit je.
Hier, brood met muisjes!!

Grootvader

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door caruso »

Hollanders, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Geef je ook een teveel verstrekte zomerzegel terug?
Zielig.....

Gelukkig vanaf morgen de AH filmweken, kun je lekker goedkoop naar de film! Wel zelf je drankje meenemen, is te duur in de bios!

Yannickovic
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2008 12:55

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door Yannickovic »

He GeertjeArendHorst, als je het nou echt zo erg vindt dat je te weinig zegels krijgt, hierbij enkele tips voor je:

1. Neem een rekenmachine mee (houd rekening met de kortingen)
2. Koop de hele winkel leeg (krijg je echt genoeg zegels)
3. Geef knipoog/ wees aardig tegen de kassiere (misschien krijg je wel gratis
zegel)
4. Vraag anderen hun zegels
5. Kopieer zegels en wordt betrapt
6. Ga naar de Lidl (heb je helemaal geen zegels nodig om goedkoop uit te zijn)
7. Laat je vriendin/vrouw boodschappen doen (hebben wij ook niet dit gezeur)

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: zomerzegels bij A.H.

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Niet alleen de AH doet dat, ook bij de Plus was het zo dat je één zegel per 10 euro kreeg. Nou ja, als je dan net niet bij die 10 euro komt als je bij de kassa staat, doe je even 3 passen naar het schap vlakbij, pakt een tube tandpasta ofzo, en je rekent die erbij af. Nou, dan krijg je je zegeltje. Jippie!

Ik snap het echt wel hoor. Als ze zeggen, oké, bij 9,86 euro krijg je ook een zegel, komt de volgende klant die voor 9,50 koopt en ook een zegel wil, die daarachter koopt voor 9 euro, ach je begrijpt het wel... Je moet ergens een grens trekken, he.

Gesloten