LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 10 Tips voor het online kopen van fitnessapparatuur

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
misa2610
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 nov 2004 09:05

Re: 10 Tips voor het online kopen van fitnessapparatuur

Ongelezen bericht door misa2610 »

Vergeten we de nieuwe Horizon SL 3.0 E en 4.0 E en natuurlijk de Hammer Montana en Presidio.

Bremsey is failliet (in Duitsland), dus zeker niet aan te raden.

misa2610
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 nov 2004 09:05

Re: 10 Tips voor het online kopen van fitnessapparatuur

Ongelezen bericht door misa2610 »

Gaan we nu ook al reclame maken op dit forum?. Niet echt netjes en zeker niet als deze firma alles tegen de advies verkoopprijzen verkoopt dus veels te duur is.

Sorry, maar deze reactie kan men verwachten voor sluik reclame op een forum. Deze is hiet niet voor bedoelt.

fitfreak
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:56

Re: 10 Tips voor het online kopen van fitnessapparatuur

Ongelezen bericht door fitfreak »

Wat ben jij een ongelofelijke zeikerd zeg....
Ik probeer op een normale manier antwoord te geven op een vraag, het enige wat jij schijnt te kunnen is commentaar leveren op mijn antwoorden. Ik respecteer jouw antwoorden en heb helemaal geen behoefte om op dit forum te gaan zitten katten en discuseren met jou.

zal ik het nog eens zeggen (en ik heb niks met deze mensen !!!!)
FITNESS-RENT STAAT GOED BEKEND IN DE FITNESSBRANCHE !!!!
Ik zeg niet dat je er moet kopen, maar dat het een eerlijk bedrijf is!

Alsof het uitsluitend en alleen om de centen gaat, probeer liever om objectief mee te denken en mensen die op zoek zijn naar fitnessapparatuur een goed advies te geven in plaats van voortdurend kritiek te leveren om mijn postings......

Bremshey is al lang en breed overgenomen door de Accelgroep uit Heerenveen en daarmee is het merk voor de toekomst ook verzekerd van goede produkten en continuiteit.

.....maar laat me raden, jij wil toch weer het laatste woord hebben....

misa2610
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 nov 2004 09:05

Re: 10 Tips voor het online kopen van fitnessapparatuur

Ongelezen bericht door misa2610 »

Precies, omdat de dingen soms toch anders zijn als men denkt dat ze zijn en als men daar niet tegen kan gewoon niet reageren, zeker niet boos worden en er je voordeel mee doen.


PS Wij hebben goede ervaringen met fitnessplaza, benima, helisport, sanden sports, benfit, brozon, elmed, rudex, mantel en nog heel veel meer.

Gesloten