LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Wim750
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2018 21:10

123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door Wim750 »

Ik gebruik al een jaar een dashcam die op veel fronten erg zwak is gebleken. Het gaat om de BL1200 die ik gekocht heb bij 123carcam.nl. Omdat deze dashcam nog steeds te koop is wilde ik hier een review over schrijven om toekomstige kopers te waarschuwen. Het verbaasde mij dat op de website door eerdere beoordelaars alleen maar de volle 5 sterren score wordt gegeven voor dit apparaat. Bijna onmogelijk als je zelf hebt ervaren dat dit apparaat op bijna alle vlakken teleurstelt. Ik heb mijn review een aantal weken geleden ingestuurd en wat ik eigenlijk al vermoedde, het werd niet geplaatst. Hierbij voor de geïnteresseerden alsnog een 'echte' review:

Prima beeldkwaliteit maar verwacht geen lange levensduur. Al vrij snel startte hij steeds moeizamer op (zeker als het koud is) en op een gegeven moment helemaal niet meer. Ook de bijgeleverde voeding is slecht van kwaliteit, de plastic wandjes in de stekker zijn zo dun dat ze op een gegeven moment breken en er kortsluiting ontstaat. Ook de zuignap laat continue los en was binnen een jaar kapot gescheurd. Het gps kastje zal in het zonlicht ook niet lang blijven zitten, secondelijm bood uitkomst. Door de slechte constructie van de zuignap wiebelt de camera onnodig heen en weer wat erg nerveuze beelden oplevert. In de mini-usb aansluiting zit teveel speling wat ook storingen tot gevolg heeft. Erg veel geld voor iets wat zo kort meegaat.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door taxikemperman »

En wat is uw vraag?
Dit forum is niet voor reviews

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door Holy53 »

taxikemperman schreef:
21 okt 2018 10:33
En wat is uw vraag?
Dit forum is niet voor reviews
Vraag is toch niet verplicht!

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door Moneyman »

taxikemperman schreef:
21 okt 2018 10:33
En wat is uw vraag?
Dit forum is niet voor reviews
Waarom niet? Dit is een prima waarschuwing.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat zo'n review geweigerd wordt kun je helaas bij de meeste leveranciers verwachten. Dan zul je naar onafhankelijke sites moeten gaan.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door thecure »

Echt ongelofelijk zulke censuur.

Zeis
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2018 10:55

Re: 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door Zeis »

Jammer dat u slechte ervaring heeft met de bl1200. Ik heb een hele goede ervaring met zowel de dashcam als leverancier. Beelden zijn prima en al 2x gebruikt bij schadeclaims. De losse gps antenne vind ik wel lastig weg te werken. De houder zuignap ging pas na 4 jaar stuk. Voor 6,95 heb je een nieuwe. Heel plezierig dat je onderdelen nog kunt kopen. Komt niet vaak meer voor. Mag ik vragen welk model u nu gekocht heeft?

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Zou je geen klacht bij de reclame code commissie willen indienen?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: 123carcam.nl weigert mijn review van deze dashcam (BL1200) te plaatsen

Ongelezen bericht door tttlocke »

Nu nog? ;)

Gesloten