LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aankoop bij Lightinthebox.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
OpaRob440
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2017 12:16

Re: Aankoop bij Lightinthebox.com

Ongelezen bericht door OpaRob440 »

Ik had een ventilator besteld en de levertijd zou 10-15 dagen zijn. De bestelling zou 2 sept. 2017 geleverd zijn. Is betaald via Ideal.
Na deze periode wilde ik een melding maken van "nog niet ontvangen". Er verscheen een mededeling dat het kon uitlopen naar 20 dagen , zelfs tot 30 dagen. Hierna nogmaals gereclameerd dat nog niet geleverd was. Kreeg bericht terug dat het i.v.m. mogelijke douanecontrole en postlevering mogelijk tot 60 dagen kon uitlopen. Hierna weer melding gemaakt van niet leveren. Ze zouden uitzoeken waar het pakketje gebleven was en zou mogelijk nog 60 dagen kunnen duren. Ik heb gemeld, dat ik het niet kon accepteren en wilde mijn betaling terug. Tot nu toe geen reactie meer.

OpaRob440
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2017 12:16

Re: Aankoop bij Lightinthebox.com

Ongelezen bericht door OpaRob440 »

Heb bericht gehad dat het artikel in transit is en ze dus geen geld kunnen geven. Er wordt gevraagd om tot 30 nov. te wachten.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Aankoop bij Lightinthebox.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, de afstand tussen China en Nederland is nogal groot. Daarbij is Light natuurlijk niet verantwoordelijk voor de tijd dat de douane hier bezig is. Dat is nou eenmaal het risico aan bestellen buiten Europa.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Aankoop bij Lightinthebox.com

Ongelezen bericht door Julie4444 »

NeoDutchio schreef:Tja, de afstand tussen China en Nederland is nogal groot. Daarbij is Light natuurlijk niet verantwoordelijk voor de tijd dat de douane hier bezig is. Dat is nou eenmaal het risico aan bestellen buiten Europa.
Dat, en op zich hebben zij geen boodschap aan Nederlandse consumentenwetten. :lol:

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Aankoop bij Lightinthebox.com

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Julie4444 schreef:
NeoDutchio schreef:Tja, de afstand tussen China en Nederland is nogal groot. Daarbij is Light natuurlijk niet verantwoordelijk voor de tijd dat de douane hier bezig is. Dat is nou eenmaal het risico aan bestellen buiten Europa.
Dat, en op zich hebben zij geen boodschap aan Nederlandse consumentenwetten. :lol:
Maar voor die prijzen kun je dat ook niet verwachten. Alle kosten die onze rechten meebrengen zitten gewoon in de prijs verwerkt. Ik bestel regelmatig spullen in China en tot nu toe prima ervaringen, maar mijn verwachtingen zijn erg laag.

Laatst een LCD schermpje gekocht voor mijn Raspberry Pi, in Nederland circa € 40-60 en in China € 14,95. Tja hij werkt nog niet, moet nog de Chinese handleiding goed doorspitten, maar voor die prijs ga ik niet lopen klagen, zie de uitdaging erin om het werkend te krijgen.

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Aankoop bij Lightinthebox.com

Ongelezen bericht door Berteman »

Goedkoop is duurkoop ...

Gesloten