LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] achteraf betalen met acceptgiro

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
comeyer

achteraf betalen met acceptgiro

Ongelezen bericht door comeyer » 18 mar 2010 13:12

Welke winkels kan het nog? Wie kent er nog kleine online webshops?

tampie74

Re: achteraf betalen met acceptgiro

Ongelezen bericht door tampie74 » 18 mar 2010 13:23

Ik weet niet wat je precies zoekt, maar Bol.com is geen kleine webshop, maar kan nog steeds met acceptgiro betaald worden.

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice » 18 mar 2010 14:34

Ik denk niet veel, althans niet voor particulieren.

Zelf ben ik ook eigenaar van twee webwinkels en voor nieuwe klanten lever ik zeker niet op factuur. Mensen nemen het, helemaal nu niet, niet zo nauw met betalen.

Het kost veel werk, tijd en irritatie om dan alsnog je geld te krijgen, als je het al krijgt.

Goede klanten die meer bij mij besteld hebben lever ik wel gewoon op factuur, net als ik mensen die komen afhalen wel eens een factuur meegeef. Maar dan kan je ze in de ogen kijken en beoordelen waar je mee te maken hebt. Met online bestellingen weet je dat niet.

Bij mij is het ook dus vooruitbetalen voor de meeste, zelfs dan betalen mensen soms nooit en komen bestellingen weer te vervallen. Als ik al deze mensen al geleverd zou hebben had ik waarschijnlijk veel tijd en geld in het terughalen van mijn geld moeten steken.

wolk4life

Ongelezen bericht door wolk4life » 18 mar 2010 21:32

de pabo 8)

flepp

Ongelezen bericht door flepp » 19 mar 2010 12:20

Mensen nemen het, helemaal nu niet, niet zo nauw met betalen.

Leveranciers die de voor uitbetaalde goederen niet tijdig of helemaal niet leveren zijn er ook, dat geeft ook irritatie bij kopers.

Zal niet iedere verkoper of koper vergelijken met een slechte lever of betaal mentaliteit.

Gesloten