LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Schorpioen81
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2013 14:17

airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Ongelezen bericht door Schorpioen81 »

Half december Nike Airmax besteld op deze site. Via IDEAL betaald en volgens de site zou het in 24 uur afgeleverd moeten worden. We zijn nu ruim een maand verder en nog steeds niets ontvangen! 3 keer een email gestuurd over waar de bestelling blijft en we anders ons geld terug willen.

Totaal geen reactie. Geen geld, geen schoenen :( Hebben andere mensen hier ervaring mee?

Ik hoor het graag!

http://airmax.webwinkelx.nl/

nammk
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 sep 2006 04:37

Re: airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Ongelezen bericht door nammk »

Heb ook voor Kerst op airmax.webwinkelx.nl AirMax schoenen besteld en geld overgemaakt op de SNS rekening van de heer Beckers. De schoenen zouden direct na betaling verzonden worden. Tot nu toe geen schoenen gezien en geen reactie op mailtjes en natuurlijk geen geld teruggezien. Volgens de Kamer van Koophandel is het bedrijf, ingeschreven onder de naam Lemon Tree in Apeldoorn, onder KvKnr. 34374370, uitgeschreven, maar is in Italië gewoon weer verdergegaan. Deze man moet zo snel mogelijk gestopt worden, zodat hij niet meer mensen kan belazeren.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Van de KVK site:
Lemon Tree Im- en Export B.V.
KVK 34374370
Via Garibaldi 22
Agira
34374370. Organisatie-adviesbureaus. Algemene metaalbewerking. Lemon Tree Im- en Export BV. Lemon Tree Im- en Export BV. ...

en
Lemon Tree Im- en Export B.V.
KVK 34374370
Vestigingsnr. 000015883434
Pieter de Hoochlaan 153
7312PH
Apeldoorn
Hoofdvestiging
34374370 0000 000015883434 Lemon Tree Im- en Export BV. Lemon Tree Im- en Export BV. Organisatie-adviesbureaus. ...
Vestiging is uitgeschreven uit het handelsregister

Ziet er niet gunstig uit!

mclaessens
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2013 13:10

Re: airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Ongelezen bericht door mclaessens »

Hier nog iemand die ten prooi is gevallen aan deze webshop.
Besteld, betaald, maar nooit geleverd!

Hoop dat er snel actie ondernomen wordt tegen deze oplichters.

hebikweer2013
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 jan 2013 12:56

Re: airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Ongelezen bericht door hebikweer2013 »

De site is ook uit de lucht zie ik.

Sterkte ermee!!
Hoop dat jullie toch nog je geld gaan terug zien.

nammk
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 sep 2006 04:37

Re: airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Ongelezen bericht door nammk »

Heb inmiddels aangifte wegens oplichting gedaan bij de politie. Kan nooit kwaad. Zal mijn geld wel niet terugzien, ik reken nergens op. Het belangrijkste is dat deze P. Beckers geen slachtoffers meer kan maken.

liroym
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2013 18:20

Re: airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Ongelezen bericht door liroym »

Helaas kan ik me aansluiten bij jullie...hb vorige week besteld en betaald, na bijna een week ma weer is de site bezoeken, helaas deze is al uit de lucht. Ff google en dan vind je dit, hoop dat meneer p.beckers gepakt kan worden. Helaas ben ik me geld kwijt, hoop dat ie er in stikt dan is het me geld tog nog waard!

liroym
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2013 18:20

Re: airmax.webwinkelx.nl oplichters???

Ongelezen bericht door liroym »

heb net ook de politie aan de telefoon gehad en ze vragen allemaal aangiften te doen deze kunnen niet gedaan worden op www.politie.nl maar op de site www.mijnpolitie.nl zodra ze meerdere aangiften hebben tegen deze man kunnen ze actie ondernemen ze vragen te vermelden dat zijn naam en ze rekeningnummer dat kan worden gebruikt deze man op te sporen...met ze alle bereik je meer als alleen

Gesloten