Airsoftie verkoopt spullen van AliExpress

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
tttlocke

Re: Airsoftie verkoopt spullen van AliExpress

Ongelezen bericht door tttlocke » 04 dec 2019 16:24

Moneyman schreef:
03 dec 2019 19:52
Ook de melding “nog maar drie te koop” mag overigens gewoon.
Erthanax schreef:
03 dec 2019 21:38
Als ik dit bericht op nos.nl lees, krijg ik de indruk dat "nog 3 beschikbaar" niet is toegestaan, tenzij er écht nog maar drie beschikbaar zijn.
Was dat nou nodig om de clou te verklappen? :mrgreen:

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 04 dec 2019 16:35

5 minuten fietsen of 10 minuten lopen en ik haal bij de Action een 128 Gb Micro SDXc kaart van goed merk....
Kosten €19,95 en Zwarte Vrijdag was het €14,95....

Maar op Ali is het maar €8,04 en 1 weken wachten op de post, meestal langer!
Dan wel minder merk maar werkte prima.

Wel heeft Action ; Personeel, Pand, Verwarming, Verlichting, Voorraad, transportkosten, Invoer rechten en BTW...
Omdat ze niet per stuk maar per Container meestal inkopen voor geheel Europa... zullen ze minder als mijn betalen daar...
maar ook rente verlies tussen inkoop en laatste verkocht is.

Bovendien, als ik op Ali Express een foute kreeg is veel werk en wachten tot geld terug krijgen...
Bij retour moeten sturen is dat op mijn kosten en risico, Action ruilde gratis om of geld terug naar keuze!

Als ik zie dat er maar €12,- verschil zit, is de Action ondanks 2½ keer duurder beslist niet te duur!
Vooral als ik zie wat Witgoed en Telecom winkels voor de 128 Gb kaarten van 't zelfde merk vragen!
Alles koste geld, ook voorraad en gelijk meenemen, en betere garantie!

ellobo64

Ongelezen bericht door ellobo64 » 09 dec 2019 15:41

Zo zijn er nog legio bedrijven die dit doen, zelf een nare ervaring met nuindereclame.com, kerstman op laddertje besteld a € 29,95 incl. verzendkosten 20 dagen wachten want dit bedrijf besteld in China en laat het dan bij jouw bezorgen, tot zover prima.
Helaas het artikel werkte voor geen meter want er bleek een veertje van de min pool niet in te zitten, bellen en mocht het terug sturen op eigen kosten € 6,95 wat vreemd is als deze firma een defect artikel levert, maar dacht dat krijg ik wel terug bij het aankoopbedrag, niet dus, na vele malen bellen en mailen gelukkig na 30 dagen het aankoop bedrag terug maar geen verzendkosten, na reclameren krijg je dan te horen staat in de wet (welke?) weer mail gestuurd dan flauw bericht als u het ergens anders koopt dan krijgt u ook de buskosten niet vergoed, dus achteraf had ik het dus beter rechtstreeks in China kunnen bestellen voor € 8,95 waar je dan ook wanneer het defect is zonder problemen ook je geld terug krijgt.
Dus bedenk je 2x voor je bij nuindereclame.com bestel en het defect is dan ben je aan de goden overgeleverd.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 09 dec 2019 16:32

ellobo64 schreef:
09 dec 2019 15:41
Dus bedenk je 2x voor je bij nuindereclame.com bestel en het defect is dan ben je aan de goden overgeleverd.
Waar kende ik dat telefoonnummer van? O ja,
*overschotten.com
*dekoopjeshoek.com
*kleineprijsjes.com
*wowzogoedkoop.com
*turbokoopjes.com
*bijnavoorniks.com
*overschottenuitverkoop.com

De herroepingsvoorwaarden zijn onwettig. In de AV staat het adres, de Dunckellaan 53, 6132 BK te Sittard. Hey, weer een bekend adres.
*bespaarguru.nl
*annexus international
*griffin groep bv
*allesmoetweg.shop
*magazijnopruiming.store
*restpartijen.store

Enz, enz, enz.

En dat allemaal vanuit een woonhuis.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 09 dec 2019 16:36

Volgens mij ken jij ze bijna uit je hoofd, Neo :wink:

Boesta

Ongelezen bericht door Boesta » 09 dec 2019 17:08

NeoDutchio schreef:
03 dec 2019 19:34
Ja, u kunt rechtstreeks in China kopen voor €8,-. Geen garantie, geen zekerheid, geen herroepingsrecht, niets.
Bij AliExpress heb je gewoon garantie en raak je ook je geld niet kwijt als je geen of een verkeerd product hebt ontvangen. Je hebt ook gewoon herroepingsrecht alleen betaal je meestal de kosten voor terugzenden zelf (binnenkort wordt dat een retoursadres in Nederland).

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 09 dec 2019 17:16

Moneyman schreef:
09 dec 2019 16:36
Volgens mij ken jij ze bijna uit je hoofd, Neo :wink:
Selectief fotografisch geheugen, heeft soms z’n voordelen.

Plaats reactie