Albelli klantenservice december 2018

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Romanaholst

Albelli klantenservice december 2018

Ongelezen bericht door Romanaholst » 19 dec 2018 16:35

Albelli verdient een ijskoude douche! Op zondag 9 december verzend ik mijn kerstkaartontwerp via de site van albelli. Ik bestel daar al jaren fotoalbums waar ik erg tevreden over ben. Bovendien boden ze 40% korting. Dat zondag wat aan de late kant was vond ik zelf al, maar na betaling was de verwachte leverdatum donderdag 13 december.
Op die donderdag was de orderstatus nog steeds "betaling ontvangen" en de volgende stappen "in productie" en "verzonden" waren nog niet aangevinkt. Via de chat contact gezocht. Er was wat vertraging. Nou dat kan. Die dag ontving ik ook een mail dat de vertraging 1 a 2 (werk) dagen zou zijn.... Dus op zijn laatst maandag de 17. Vanaf die donderdag dagelijks de orderstatus gecheckt waarin niets veranderde. Steeds als ik de chat opende kreeg ik dezelfde respons. ...vervelend voor u....vertraging....ze zullen echt nog gedrukt worden.... Na een boze reactie op facebook werd ik afgescheept met een code van 25%. Die ze zo vaak hebben en waarmee ik eerst weer geld aan hun moet uitgeven.
Dinsdagavond de 18e nog steeds geen verandering . Ik maar eens bellen...waar ik namelijk echt boos om was geworden, was dat een kennis van mij een dag later had besteld en vandaag wel haar kaarten had ontvangen.
Daarnaast stond er nog steeds op de site een leverdatum van 13 december én geven ze ook nog aan dat mensen die tot vandaag hun spullen bestellen ze voor de kerst binnen hebben.
Ook bij de veelgestelde vragen staat nog steeds dat de leverdatum voor kaarten 4 werkdagen is. Ik snap dat er vertraging optreedt en dat ze daar heel hard aan werken, maar wat ik niet snap, is dat ze hun klanten geen (eerlijke ) antwoorden geven en dat de informatie op de site tot op de dag van vandaag niet klopt met de werkelijkheid. Mijn kaarten zullen dit jaar in ieder geval niet op tijd komen dank zij Albelli.

Lowieze

Re: Albelli klantenservice december 2018

Ongelezen bericht door Lowieze » 19 dec 2018 16:59

“Daarnaast stond er nog steeds op de site een leverdatum van 13 december én geven ze ook nog aan dat mensen die tot vandaag hun spullen bestellen ze voor de kerst binnen hebben. “

U heeft contact gehad met Albelli en ze hebben toegegeven dat het wat langer duurt, dus waarom maakt u zich kwaad dat die datum van 13 december er nog staat?
Het kan best dat uw spullen nog voor de kerst geleverd worden, dat u zo laat met bestellen bent en ze dan niet meer voor de kerst kunt verzenden, is niet alleen de schuld van Albelli natuurlijk. Ze zeggen te leveren voor de kerst, dus als u ze a.s. maandag nog ontvangt, klopt dat ook.

Plaats reactie