LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aankoop kinderwagen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lidwien

aankoop kinderwagen

Ongelezen bericht door lidwien »

Ik heb een "showroommodel" kinderwagen gekocht via internet. De website heette destijds - www.babystore.tk- en nu is deze veranderd in -
[email protected] -

Ik dacht een goeie koop te hebben gedaan . Een half jaar garantie en voor de helft van de nieuwprijs.

Wat blijkt, nu de baby er is en ik regelmatig wil wandelen, dat de wagen zo scheef is als een hoepel. Ik heb destijds , diezelfde dag nog, om een aankoopbewijs en een garantiebewijs gevraagd. want die had ik ( natuurlijk) niet gekregen. Deze kreeg ik niet opgestuurd...

De garantievoorwaarden zijn inmiddels van de nieuwe website verdwenen.

Ik heb dus waarschijnlijk geen poot om op te staan. Ik heb hem emails gestuurd met de vraag of ik evt mijn geld terug kan krijgen, of hij mij iets anders te bieden heeft, zodat ik ( aan deze MISKOOP) nog een beetje een "goed" gevoel aan over kan houden.

Ik heb hier tot op heden nog geen antwoord op gekregen.

De moraal van dit verhaal.....koop gewoon de spullen in een winkel en let erop dat je een bewijs van aankoop krijgt met de garantievoorwaarden.

Of is er iets wat ik kan doen, waardoor deze "heer" toch zijn beloftes moet nakomen?

lidwien

Re: aankoop kinderwagen

Ongelezen bericht door lidwien »

De links naar de websites staan niet juist vermeld. Bij deze.

http://www.babystore.tk

en http://www.kleintjes.tk/

Gast

Re: aankoop kinderwagen

Ongelezen bericht door Gast »

En dit gaf hij als antwoord!!!!!


Hallo,



Dit is een bekend probleem bij driewielers zonder zwenkwiel. Het is ook erg makkelijk te verhelpen. U dient het voorwiel te verwijderen en een stok tussen de voorvork te plaatsen. De kant waarnaar hij naartoe trekt dient wat omhoog gewrikt te worden.



Hopelijk komt u er op deze manier uit, anders hoor ik het wel.



Met vriendelijke groet,

Gast

Re: aankoop kinderwagen

Ongelezen bericht door Gast »

En? Heeft het geholpen?

Gast

Re: aankoop kinderwagen

Ongelezen bericht door Gast »

Als je er een zijspan tegenaan maakt is het probleem verholpen.

Gesloten