LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ceedeeveedee.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Rem

Ceedeeveedee.com

Ongelezen bericht door Rem »

Wat is dit toch een flutzaak, ik heb een cd besteld en die is al bijna een half jaar in bestelling. Heb ik m in de winkel zelf ook gevonden, wil ik hem afzeggen, kan dat niet. Ik copie van kassabon opgestuurd naar ceedeeveedee.com (hij was nl nog goedkoper ook) maar annuleren was er niet bij. Wat schets mijn verbazing, ik krijg de cd opgestuurd met een herinneringsnota of ik even het verschuldigde bedrag wil betalen plus rente en incassokosten, want ik heb de cd al een halfjaar in huis ?
Bellen lukt niet want ze nemen niet op. Mails worden niet beantwoord, ik heb nu alees retour gestuurd en ben nu benieuwd

De argeloze klant

Re: Ceedeeveedee.com

Ongelezen bericht door De argeloze klant »

Ik heb in het verleden goede ervaringen gehad met Veedeeveedee, vooral omdat je hier nog ouderwets met acceptgiro kunt/kon betalen. Inmiddels koop ik regelmatig een cd'tje bij het Engelse www.play.com, dat zeer adequaat levert en een geweldige klantenservice heeft!

geen dvd voor kerst

Re: Ceedeeveedee.com

Ongelezen bericht door geen dvd voor kerst »

ook ik heb een slechte ervaring met ceedeeveedee, volgens de site levertijd 2 tot 8 dagen ,nou mooi niet.
na 8 dagen ,zonder 1 mailtje of telefoontje, kom ik via de statuspagina er achter dat hun de bestelling hebben geannuleerd.(niet leverbaar, dat duurt 8 dagen voor ze dat weten)
reactie was dat die statuspagina daar speciaal voor was, alsof ik heel de dag daar ga zitten kijken,terwijl 2 dagen ervoor alles nog normaal was.
nee mooie klantenbinding, ik bestel daar dus niets meer, zit nu 5 dagen voor kerst zonder kado regel het weer maar even.
de plaatselijke muziekshops hebben dit niet op voorraad, maar beloven dan ook geen levertijd van 2 tot 8 dagen. de muziekindustrie zit op zijn gat, maar op deze manier wordt downloaden het alternatief(uiteraard tegen de zin van de platenmaatschappij in)

Gesloten