LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] compworld roden mag stelen !!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rees94
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2004 08:06

compworld roden mag stelen !!!

Ongelezen bericht door rees94 »

Ik heb bij Compworl Roden een computer besteld en ook gekregen , maar omdat de computer niet goed werkten heb ik hem op advies van een medewerker van Compworld teruggestuurd voor reparatie , had ik dat maar nooit gedaan want de computer zie je niet meer terug !! Bellen helpt ook niet , want het smoesje is dat ie opgestuurd wordt , en aan de politie Gelderland heb je ook niet veel want Compworld bestaat nog steeds volgens hun , maar telefonish of per mail zijn ze al 6 weken niet meer te bereiken , er wordt mij wel aangeraden op een procedure aan te spannen tegen Compworld , maar zo,n procedure kost natuurlijk ook een hoop geld , kan dit nou zomaar ???? , als ik in de winkel wat weghaal zonder te betalen ben ik toch ook strafbaar !!!!! en zij hebben mijn geld en ze stelen mijn computer , dat komt toch op het zelfde neer !! DOE HIER WAT AAN AUB

Gesloten