LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] delingeriewinkel.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gast

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien leuk om hier heel de dag heen te bellen,... deze zou nu verantwoordelijk moeten zijn voor gezeur wat iedereen nog heeft met delingeriewinkel.nl

Harris Europe Ltd.
Gruttostraat 85, 5912TR Venlo

077 3541644 Wolters h m p a en paffen a a Gruttostr 85 5912TR Venlo

LET OP!!!!!!!!!
www.4shorts.nl is van dezelfde mensen,... wees gewaarschuwd!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte klanten,

Delingeriewinkel is na ziekte van de eigenaar gestopt. Er is helaas geen geschikte vervanger gevonden. Doordat er niet meer aan de zakelijke verplichtingen voldaan kon worden wordt de eigenaar gesaneerd.
Aan de betaalprovider (die dus alle betalingen heeft geincasseerd) is doorgegeven hoe de klanten dienen te handelen. We kunnen omdat er geen geschikte vervanger is gevonden de lopende bestellingen niet meer allermaal uitleveren. 20 % kunnen we echter nog wel uitleveren. Stuur daarvoor een email naar [email protected].
In een sanering lopen de klanten altijd achterop, d.w.z. dat ze officieel niets of heel weinig uitgekeerd krijgen.
Geheel vrijwillig om de klanten niet gedupeerd te laten worden hebben heer en mevrouw Peeters, de bedrijfsleiders (niet persoonlijk aansprakelijk) de herensite 4shorts.nl nieuw leven ingeroepen en alle klanten die kunnen bewijzen gedupeerd te zijn door een niet-levering van delingeriewinkel kunnen daar hun vordering te gelde maken, d.w.z. op deze site (opening circa september) een gratis bestelling doen ten hoogte van het bedrag dat ze hebben betaald voor hun bestelling in delingeriewinkel.

Met vriendelijke groeten,

Customerservice delingeriewinkel.nl[/b]

delingeriewinkel

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door delingeriewinkel »

Geachte klanten,

Delingeriewinkel is na ziekte van de eigenaar gestopt. Er is helaas geen geschikte vervanger gevonden. Doordat er niet meer aan de zakelijke verplichtingen voldaan kon worden wordt de eigenaar gesaneerd.
Aan de betaalprovider (die dus alle betalingen heeft geincasseerd) is doorgegeven hoe de klanten dienen te handelen. We kunnen omdat er geen geschikte vervanger is gevonden de lopende bestellingen niet meer allermaal uitleveren. 20 % kunnen we echter nog wel uitleveren. Stuur daarvoor een email naar [email protected].
In een sanering lopen de klanten altijd achterop, d.w.z. dat ze officieel niets of heel weinig uitgekeerd krijgen.
Geheel vrijwillig om de klanten niet gedupeerd te laten worden hebben heer en mevrouw Peeters, de bedrijfsleiders (niet persoonlijk aansprakelijk) de herensite 4shorts.nl nieuw leven ingeroepen en alle klanten die kunnen bewijzen gedupeerd te zijn door een niet-levering van delingeriewinkel kunnen daar hun vordering te gelde maken, d.w.z. op deze site (opening circa september) een gratis bestelling doen ten hoogte van het bedrag dat ze hebben betaald voor hun bestelling in delingeriewinkel.

Met vriendelijke groeten,

Customerservice delingeriewinkel.nl

delingeriewinkel

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door delingeriewinkel »

Geachte klanten,

Delingeriewinkel is na ziekte van de eigenaar gestopt. Er is helaas geen geschikte vervanger gevonden. Doordat er niet meer aan de zakelijke verplichtingen voldaan kon worden wordt de eigenaar gesaneerd.
Aan de betaalprovider (die dus alle betalingen heeft geincasseerd) is doorgegeven hoe de klanten dienen te handelen. We kunnen omdat er geen geschikte vervanger is gevonden de lopende bestellingen niet meer allermaal uitleveren. 20 % kunnen we echter nog wel uitleveren. Stuur daarvoor een email naar [email protected].
In een sanering lopen de klanten altijd achterop, d.w.z. dat ze officieel niets of heel weinig uitgekeerd krijgen.
Geheel vrijwillig om de klanten niet gedupeerd te laten worden hebben heer en mevrouw Peeters, de bedrijfsleiders (niet persoonlijk aansprakelijk) de herensite 4shorts.nl nieuw leven ingeroepen en alle klanten die kunnen bewijzen gedupeerd te zijn door een niet-levering van delingeriewinkel kunnen daar hun vordering te gelde maken, d.w.z. op deze site (opening circa september) een gratis bestelling doen ten hoogte van het bedrag dat ze hebben betaald voor hun bestelling in delingeriewinkel.

Met vriendelijke groeten,

Customerservice delingeriewinkel.nl

Gast

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Het word de mensen heet onder de voetjes.

1. Ten tijde van 90% van de bestellingen was de rechtsvorm "eensmanszaak" wat betekend dat diegene die TOEN eigenaar was van de firma Webware hoofdelijk aansprakelijk is. Dus mensen, laat je niets wijsmaken hoewel je toch je poen niet krijgt kan iedereen zich verenigen en een incassoburo opzoeken. Mochten ze in de schuldsanering zitten dan kun je de bedragen collectief indienen en dan is er best een hoog bedrag waardoor je vrij veel kans hebt.
2. Leuk om op deze manier te stoppen, maar je kunt niet onder verantwoordelijkheden uit komen. Wat als iemand geen herenondermode wil hebben? Geld is het enige wat telt nu.

harensan
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 okt 2003 15:01

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door harensan »

Ik heb iets besteld bij de lingeriewinkel en nooit de goederen gekregen. Ik dacht laat ik verhaal eens sturen aan radar onder andere. Ik kom op de site hier en zie een forum. Ik registreer me en wat zie ik onder het kopje kopen via internet. Ja jullie trieste verhalen met hetzelfde bedrijf. Niet te geloven. Ik heb begin 2002 een bestelling gedaan bij hun van €211,00. Wij hadden op dat moment geen printer, dus konden de bestelpagina niet uitprinten en ondertekend naar hun faxen of sturen. Geen probleem mailde de medewerker gewoon een mailtje sturen met uw bestelling daarin. U krijgt dan van ons een uitdraai van uw bestelling thuis en die moet u dan ondertekend terug sturen. Wat schertst mijn verbazing ik kreeg geen uitdraai binnen, maar Webware had het bedrag gewoon zonder mijn handtekening van mijn rekening afgeschreven!! Nou toen begon het gelazer. Wachten, wachten en nog eens wachten, maar geen pakje werd er bezorgt. Toen kregen we te horen dat er wel een pakket was verzonden. Wij hadden niks gekregen! Webware ging tracking bij de PTT doen om na te gaan waar het pakket was gebleven. Al die tijd moesten wij maar wachten, want ze gingen niet opnieuw de bestelde goederen sturen. Weer mailen en weer smoesjes terug krijgen zoals:


De andere 2 sets zijn weer opnieuw besteld bij de fabrikant omdat het 1e
pakje is zoekgeraakt en 1 set inmiddels is uitverkocht in die maat en de
andere van de site af is. Als u hier niet op wil wachten mag u ook voor dit
bedrag iets anders uitzoeken dat op voorraad is, dit heeft u dan binnen 48
uur in huis. Anders worden de sets meteen als ze binnenkomen naar u
verstuurd. Om uw vertraging een beetje goed te maken mag u voor 20 euro iets
gratis erbij uitzoeken,

met vriendelijke groeten,

Carin Peeters
customer support
www.delingeriewinkel.nl
©Webware

Nou we waren het toen inmiddels al zo zat, dat we hun meerdere malen hebben verzocht om de bestelling te cancelen en ons het geld terug te storten. Natuurlijk werd daar niet op gerageerd. Eindelijk krijg ik dan een pakje binnen hehe denk ik. Ja... wat is dat nou dit is helemaal niet mijn maat. Dit is niet de maat die ik besteld heb. Weer mailen:

Geachte mevrouw Peeters,

Bedankt voor uw snelle reactie op mijn mailtje. Ik wil u hierbij melden dat ik
niet wil wachten op de nalevering. Ik heb op uw nieuwe site gekeken en aangezien
ik geen lingerie zie in mijn maat die ik mooi vind, wil ik geen andere
bestelling meer doen. Ik vind het een mooi gebaar van jullie dat ik gratis iets
van jullie mag uitzoeken ter waarde van € 20.00, maar ik zal geen nieuwe
bestelling plaatsen op dit moment. Het pakket is reeds naar jullie
teruggestuurd, daar de bh en slip niet de juiste maat waren. Ik heb de
verpakkingen niet open gemaakt. Ik verwacht dat jullie na ontvangst van het
pakket het door mij betaalde bedrag zo snel mogelijk zullen terugstorten. Ik ga
er van uit dat ik dit binnen 10 werkdagen terug zal ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Mevrouw van waterschoot

Ps: Nogmaals ik wil GEEN andere lingerie ontvangen, maar alleen het door mij
betaalde bedrag!!!!

wat geven zij uiteindelijk dan toch voor antwoord op de vraag om ons geld terug te storten:

eachte mevrouw van Waterschoot,

Uw klacht is behandeld.
U heeft artikelen besteld die tijdens het verzendproces zijn zoekgeraakt.
Wij zijn verplicht deze na te leveren of indien ze zijn uitverkocht na te
bestellen bij de leverancier. U heeft pre-sale-artikelen besteld en een set
uit de sale. Deze kunnen retour en geruild worden, u weigert echter iets
nieuws uit te zoeken maar eist uw geld retour. Dit is niet mogelijk voor
pre-sale en sale artikelen.
U kunt voor het bedrag dat u heeft besteld iets nieuws uitzoeken, dit wordt
gratis aan u verstuurd zonder verzendkosten volgens de voorwaarden op de
site.

met vriendelijke groeten,

Leila Heyl
customer support
www.delingeriewinkel.nl
©Webware

Ja zo kan ik het ook. De artikelen waren toen niet in de presale, maar jullie hebben inmiddels de site al weer veranderd dus kunnen wij dit niet meer bewijzen. wat krijgen we als antwoord van webware:

Beste mevrouw van Waterschoot,

We ontwikkelen momenteel waardecheques, die kunnen meteen op de site
verrekend worden, die zijn binnen een week of 2 klaar.
Als u eerder besteld kunt u dit via de mail bij mij doen.
Ik moet nog even uitzoeken wat het bedrag precies is.

met vriendelijke groeten,

Carin Peeters
customer support
www.delingeriewinkel.nl
©Webware

Om gek van te worden!! Kortom nu bijna 2 jaar(!!) later heb ik nog steeds geen geld terug of de artikelen die ik heb besteld.
wat hebben wij er nog meer aan gedaan? We hebben onze bank gebeld. We konden het geld niet terug laten boeken, want het was via een zogenaamde één dag incasso afgeschreven en kon alleen diezelfde dag worden terug geboekt. Ja hoe konden wij de dag nou weten!! Wij zaten immers te wachten op die uitdraai!! Wij zijn het afgelopen jaar ook twee maal naar de politie geweest, maar zij doen niets aan een civiele zaak. Ook al heeft dit bedrijf fraude gepleegd door het bedrag zonder handtekening van mij af te schrijven. We hebben ook contact opgenomen met een deurwaarder. Die vond het bedrag te laag om er een zaak van te maken en kon bovendien ook niets doen omdat het bedrijf Webware inmiddels was opgeheven. Nou en daar zit je dan als consument. We hebben de K.v K. gebeld en alle gegevens over dat bedrijf opgevraagd, maar de telefoon was afgesloten en aangezien we te ver van die plaats wonen was het ook geen optie om er even zelf langs te gaan. Daarnaast hebben we ook alle consumentenprogramma's op tv een mailtje met ons verhaal gestuurd en daar wachten we nu dus op. Ik hoop echt dat we samen genoeg druk kunnen uitoefenen, zodat al onze problemen met deze mensen en dit bedrijf worden opgelost!!!!

Groetjes,

Sandra

Irma van Kempen

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door Irma van Kempen »

Ik heb in juli en augustus 2002 een bestelling gedaan. Die van juli heb ik ontvangen waaruit bleek dat een body voor mijn lange lichaam niet werkt dus gevraagd of ik de andere bestelling kon annuleren. Dit was geen probleem, maar ik heb nooit mijn geld teruggezien. Wel diverse emails gekregen dat ze het zouden overmaken. Maar elke keer door overname of vakantie of drukte werd het uitgesteld en nu zijn ze niet meer te bereiken. Ik wil ook graag dat er iets gaat gebeuren. Dus hou me op de hoogte.

Groetjes Irma.

PS Ik heb helaas pas geleden alle emails verwijderd, dus ik heb nu geen bewijs meer. Ik heb enkel nog de bevestiging van de bestelling.

Irma van Kempen

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door Irma van Kempen »

NB: mijn emailadres is [email protected]

Irma van Kempen

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door Irma van Kempen »

Hallo,

Ik heb inmiddels toch mijn mailcorrespondentie weer boven water gekregen dus al het bewijs is nog aanwezig.

Groet
Irma

Saskia Jansen

Re: delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door Saskia Jansen »

Wij zonden een artikel in 200 retour. Zij melden dat ze de verpakking leeg ontvangen hadden, dus zonder de inhoud! Geen geld terug dus.
In 2004 opnieuw iets besteld en na telefonisch overleg retour gezonden. Ditmaal met bewijsje van de TPG, zelfs een ontvangst bevestiging via de TPG. Zij beweren echter tot op heden dat ze niets hebben ontvangen en dus ook geen geld terug storten!

Gesloten