LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ecomputers

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Mauricehemelaar

Ecomputers

Ongelezen bericht door Mauricehemelaar »

Ik heb een zeer slechte ervaring met ecomputers. Na een goed telefonisch contact hen ik een laptop besteld via ricardo.nl bij ecomputers.

Ik heb op 19 januari betaald voor een latop welke halverwege februari werd geleverd. In de doos zat de verkeerde configuratie en talloze emails die ik daarop stuurde werden niet beantwoord. Telefonisch zijn ze uberhaupt niet te bereiken.

Op 26 februari kreeg ik eindelijk een reactie en heb ik afgesproken om de laptop terug te sturen. Op woensdag 3 maart verstuude ik de laptop. Een week later mailde ik om te vragen naar de gang van zaken. Ik kreeg de mededeling dat de ontvangen doos leeg was.

Ecomputers nam voor de rest geen enkele actie en ik heb daarom contact gezocht met UPS. Ecomputers was wel zo bijdehand om de claim op te eisen. Wat nu vandaag de dag bljikt is dat Ecomputers de zending niet had verzekerd en er maar iets van E 150,00 wordt uitbetaald aan Ecomputers.

Vanaf het moment dat er iets mis was met de zending had ecomputers mij een vervangend exemplaar moeten sturen. Ik zit nu 11 mei nog steeds zonder laptop. Ik wordt verplicht om het pakket via UPS te verzenden en wordt er ook nog eens de dupe van! UPS vertouwd de gang van zaken met Ecomputers ook niet meer en is het aan het uitzoeken. Een rede hiervoor is dat ook een klant uit Belgie eenzelfde ervaring heeft.

HELP!

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Ecomputers

Ongelezen bericht door kwast »

Ik heb eens even de voorwaarden bekeken en enige zaken vielen me op:

5. Produktinformatie
Alle computers op de site komen van DELL Leasing, IBM Leasing en Compaq Leasing tenzij anders aangegeven. Deze door het bedrijfsleven gebruikte produkten worden getest, gepoetst en nogmaals getest. De accu's worden niet getest daar deze niet door de fabrikant gegarandeerd zijn.

6. Garantie
eComputers garandeert dat de laptop in goed werkende staat wordt aangeleverd, echter kunnnen wij niet garanderen dat de accu werkt. Alle laptops worden geleverd met accu en netsnoer en zijn prima te gebruiken op deze wijze. Wij verlenen 1 jaar garantie op nieuwe en 30 dagen op alle gebruikte produkten. We bieden een uniek garantie plan op alle off lease systemen: 90 dagen voor €99 en een jaar €189.


Alle computers zijn tweedehands!!!! Komen uit de lease en zijn dus waarschijnlijk minimaal drie jaar oud. Daarnaast kunt u 'garantie' bijkopen voor een belachelijk hoog bedrag.

Onderaan de voorwaarden wordt nog even tussen neus en lippen het volgende gemeld:

eComputers bedankt u (alvast) voor uw aankoop. Met de aanschaf van een laptop bij eComputers draagt u bij aan verschillende goede doelen, de Hartstichting en Kankerbestrijding over de hele wereld.

:roll: :roll: :roll:

Dit is echt absoluut onbetrouwbaar. De voorwaarden kloppen voor geen meter met de wettelijke eisen. Geen bedenktijd van 7 werkdagen, niet op de site te zien waar het bedrijf fysiek gevestigd is. Koop hier niet!

Meer gegevens over de site:

Registrant First Find
Schrevenweg 5 -3
8024 HB ZWOLLE
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact CFHS Plink
+31 (0)79-341-4308
[email protected]


KvK
Informatie over geselecteerde inschrijving

First Find 34128261 0000
Schrevenweg 5 - 17, 8024HB Zwolle Hoofdvestiging

Beetje doorzoeken:

Naam: Your Hosting B.V. i/o
Vestigingsadres: Schrevenweg 5 - 17
Vestigingsplaats: 8024HB Zwolle
Internetadres: http://www.yourhosting.nl
KvK-inschrijfnummer: 34128261 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Dan maar weer eens kijken wie www.yourhosting heeft geregistreerd

Resultaat voor yourhosting.nl

Domeinnaam yourhosting.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant First Find
Schrevenweg 5 -3
8024 HB ZWOLLE
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact V. Borstlap
+31 (0)20 7779495
[email protected]

Registrar FirstFind E-Consults
Schrevenweg 5 17
8024 HB ZWOLLE
Netherlands

Technisch contact V. Borstlap
+31 (0)38 4530752
[email protected]

Gesloten