LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met www.musclepower.nl????

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kooppie

Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door kooppie »

Heeft iemand ervaring met het kopen, of willen kopen, van produkten o.a. fitnessapparatuur bij Muscle Power?
http://www.musclepower.santu.com/

Graag een reactie!
:roll:
Kooppie

Hans W.

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door Hans W. »

Ik gebruik die apparatuur al twee jaar en nog geen problemen gehad. Een echte aanrader dus.

Gast

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door Gast »

Geregistreerd op: 14-10-2003
Totaal berichten: 413
[0.19% van het totaal / 1.07 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Karel

kooppie

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door kooppie »

U heeft dus geen slechte ervaringen met de apparatuur? Maar ook niet met de service? Heeft u het apparaat zelf afgehaald of thuis laten bezorgen?

Gegroet en alvast bedankt![/quote]

Gast

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door Gast »

Het is thuis bezorgd door Wehkamp.

kooppie

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door kooppie »

Door wehkamp thuisbezorgd? Vreemd zeg, maar okee.
Inmiddels ben ik gebeld en komen ze het apparaat morgen brengen, ik ben erg benieuwd, door alle problemen heb ik er wel de verzendkosten ervanaf gekregen, en dat was bijna 40 euro, als nu de koop en het artikel verder probleemloos is, dan ben ik helemaal happy.
Ik zal dat dan ook nog even posten. :)

kooppie

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door kooppie »

Ik zal nog even het laatste nieuws posten:
Ze zijn gisteren mijn fitnesstoestel komen brengen, van muscle power zelf. Voor al het gezeur heb ik er bijna 40 euro afgekregen.
We zijn wel uren bezig geweest het op te zetten, want er zat een beschrijving bij van een ander apparaat en we hadden te weinig bouten, dus konden het tot op heden nog niet afbouwen.
Ik baal er wel van, maar ik ben dus nog steeds niet tevreden, ik heb ze dan ook weer gemaild.

misa2610
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 nov 2004 09:05

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door misa2610 »

Mag ik weten welk apparaat u daar heeft aangeschaft?

tako

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door tako »

.....ik vraag me toch af hoe je er bij komt om bij deze internetshop te bestellen?

Als je bij de adresgegevens kijkt beschikken ze NIET over een vast telefoon-nummer en hebben ze ook GEEN eigen domein-naam maar hosten ze onder een vage "santu.com" domein......
Wanneer je vervolgens even in het KVK-handelsregister kijkt blijkt dat er op het opgegeven adres helemaal geen bedrijf zit.

Heb je je toch op een of andere manier laten verleiden door erg scherpe prijzen of een gelikte site?

LET WEL, ik heb geen enkele ervaring met deze internetwinkel, maar objectief gezien voldoet deze internetsite absoluut niet aan de minimale criteria voor veilig online zaken doen....
Wanneer je nu niet tevreden bent of over enkele weken/maanden een probleem hebt is het maar afwachten wat er gebeurt. Volgens mij heb je een weg bewandeld die veel mensen volgen: denken met je portemenee en maar hopen dat het goed komt. Als het dan vervolgens helemaal mis gaat roepen die mensen ook gelijk moord en brand terwijl het toch zo simpel te voorkomen is.
Koop je spullen bij een internetsite van een echte orginele fitnesswinkel die OOK een internetsite heeft
TIP: kijk of een online fitness-shop het merk TUNTURI verkoopt, is dat het geval, dan weet je dat het een officieel erkende dealer is. Het merk Tunturi wordt namelijk beschermd verkocht en is niet verkrijgbaar bij dozenschuivers en stuntshops.....

misa2610
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 nov 2004 09:05

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door misa2610 »

Wat een onzin, dat als een winkel, of internetshop wat Tunturi verkoopt vertouwd is. Iedereen kan Tunturi verkopen, ook op internet, dat zegt natuurlijk niets over de betrouwbaarheid.

kooppie

Re: Ervaring met www.musclepower.nl????

Ongelezen bericht door kooppie »

Bij deze een antwoord op de vorige postings.
Tuurlijk heb ik speurwerk gedaan, ik heb zelfs ook dealers gemaild of zij slechte ervaringen hebben, zoals betalingsachterstanden ofzo, weet ik veel. Er mailde 2 dealers terug en ik heb een reactie gehad van een tevreden klant.
Tuurlijk vertrouwde ik de boel op een gegeven moment niet meer, maar alles is toch nog goed gekomen.
Het apparaat is prima en heb er veel plezier mee.
Bij online kopen loop je altijd een risico, ik heb al zoveel gekocht en verkocht via internet (nieuw EN tweedehands) dat ik meestal wel weet hoe en waar ik speurwerk moet doen.
Er zijn bovendien ook slechte ervaringen bij grote bedrijven als neckermann, wehkamp, reisburos, dell, weet ik veel.
De een heeft mazzel, de ander dikke pech.
Ik had even pech en toen toch nog mazzel.
Ik ben zeker niet tevreden met de service van muscle power, maar wel met mijn aankoop.
Het ging overigens om de Power Tower Extra.
Toen ik de verkoper aansprak over mijn speurwerk, zoals bovenstaande ook voor me gedaan heeft (helaas overbodig), kreeg ik ineens de vrachtkosten a ca. 40 euro er nog vanaf. Tja....
Bovendien heb ik een duitse (stamm) crosstrainer en die is ook prima, en die zat nog onder de 200 euro (wel in een winkel).

Gegroet

Gesloten