LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forum met ervaringen met tv producten

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Joor

Forum met ervaringen met tv producten

Ongelezen bericht door Joor »

Na een uitzending van tros radar over de biostabil heb ik een oude wens weer uit de kast gehaald: een forum opzetten over ervaringen met tv producten.
Wast quick n brite alles schoon?
Helpt de biostabil?
Val je af van Reduce fat fast?
Als iedereen zijn positieve en negatieve ervaringen plaats op dit forum, zal het snel kunnen uitgroeien tot een site die mensen kunnen raadplegen indioen zij een tv product willen aanschaffen, maar eerst nog wat ervaringen van anderen willen lezen.
Het forum is nu nog leeg, er wordt hard aan gewerkt, maar eens moet de eerste 'post' komen.
Heb je ervaringen met een van de telsell, lokotoko of WiS producten? Laat ze achter op het forum:
adres: http://www.gezienoptv.info/board

tot daar!

Gast

Re: Forum met ervaringen met tv producten

Ongelezen bericht door Gast »

ga dan gelijk alle reclames doen en niet alleen wat tell sell ed verkoopt

bv de kijkshop, is kopen zonder verkoper voordeliger??????
heeft C1000 geen fratsen????
wast omo door en door schoon???????
is de tros een familie??????
komen de dames op je afvliegen als je axe gebruikt????
ben je met UPC 24 uur per dag online????
rolt mascotte beter???????????
gaat dreft veel langer mee?????

en ga zo maar door

kortom elke reclame is een leugentje om bestwil

P

Lucifer

Re: Forum met ervaringen met tv producten

Ongelezen bericht door Lucifer »

wilde laatst een product kopen via een tv commercial moest perse met een credit card,LAAT MAAR!.

Joor

Re: Forum met ervaringen met tv producten

Ongelezen bericht door Joor »

Ja 'Gast' je hebt gelijk dat elke reclame vaak een leugentje om bestwil is. Maar die van tel sell en lokotoko spannen de kroon.
En daar wil ik nu juist ervaringen over uitwisselen. Misleidende reclame als van de c1000 en omo etc kunnen we hier bediscussieren.
Ik wil juist een generiek forum voor producten die alleen via de tv gekocht kunnen worden. En omo is naar mijn weten nog overal verkijgbaar.

Joor

Gast

Re: Forum met ervaringen met tv producten

Ongelezen bericht door Gast »

waarom een uniek forum, als me gewoon met zijn allen besluiten om die troep van tell sell gewoon niet te kopen verdwijnt het vanzelf...

nu moeten we het eerst gaan kopen om er achter te komen dat ons vermoeden juist was dat het rotzooi is..

op de kermis kan je horloges winnen die bagger zijn, gaan we daar ook een topic over beginnen??????

wessel

Re: Forum met ervaringen met tv producten

Ongelezen bericht door wessel »

Het niet kopen helpt niet meer omdat steeds meer produkten nu ook bij blokker, kijkshop, wehkamp ed. te koop zijn.
Ik heb met bepaalde produkten goede ervaringen en anderen zeggen dat het niet werkt.
Niet iedereen werkt hetzelfde dus laat ons zelf ondervinden wat het wel en niet doet.
Alle mensen woonachtend in nederland weten wat oplichters zijn en niet toch.

Gesloten