LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gestopt

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
johnmost
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2004 16:57

gestopt

Ongelezen bericht door johnmost »

!!
Laatst gewijzigd door johnmost op 13 dec 2004 04:27, 4 keer totaal gewijzigd.

Rustig
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:14

Re: gestopt

Ongelezen bericht door Rustig »

In §6 van de voorwaarden staat er toch duidelijk dat met tot twee weken na aanmelden de tijd heeft om de aanmelding te herroepen.

Außerdem hat der Teilnehmer das Recht, die Teilnahme bei Gewinn24.de innerhalb von zwei Wochen nach Absendung der Anmeldung in Textform (z.B. Brief, Fax, Email) zu widerrufen.

Ik hoop dat je dit binnen het termijn gedaan hebt, want in hetzelfde §6 staat ook;

Die Mindestvertragslaufzeit bei Gewinn24.de beträgt 2 Jahre. Innerhalb dieser zweijährigen Mindestlaufzeit ist eine Kündigung nicht möglich.

Tip: meen je in je recht te staan, maak dan een screenshot van §6

Rustig
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:14

Re: gestopt

Ongelezen bericht door Rustig »

@John, ik kom nog even op je klacht. Vraag eens na bij de Ned. / Duitse KvK of een minstens tweejarig abonn. geldig is. Ik vind het m.i. wel een héél lange periode.

iemand anders

Re: gestopt

Ongelezen bericht door iemand anders »

het was te verwachten dat U problemen krijgt via internet omdat het w.w.w. niet bedoeld is voor mensen die kinderen verhinderen om het adres te vinden van jeugdige goed geoefenden om naar hun te schrijven zodat die ook goed geschreven berichten kunnen ontvangen. :twisted: :twisted: :evil:

Son of god
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 aug 2004 16:17

Re: gestopt

Ongelezen bericht door Son of god »

Over goed geschreven berichten gesproken iemand anders. Ik snap helemaal niets van jou post, wat bedoel je nu eigenlijk.

Gast

Re: gestopt

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk dit is weer het bewijs dat internetten ook zijn mindere kanten heeft, overal wordt gevraagd om e-mailadressen, banknummers, telefoonnummers etc. Bedenk je eerst voordat je zomaar overal je gegevens invult, voordat je het weet zit je aan een contract vast.
:wink:

Gast

Re: gestopt

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon niet meer op de emails reageren, eventueel een bounce programma de mail terug laten bounchen naar die duitse zooi.

En mensen LEER het toch eens, gebruik een fake hotmail adres voor zoiets.

Gesloten