LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Let op ! online bestellen via babywinkel(s)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sanar

Let op ! online bestellen via babywinkel(s)

Ongelezen bericht door Sanar »

Kijk uit met kopen via www.het-slabbertje.com en www.winkelplein.nu/starts-stripes.
Je bestelt al je luiers en aanverwante babyartikelen, je betaalt vooraf (voorwaarde) en er wordt niet geleverd. De eerste keer wel, daarna niet meer. Er gaan wéken overheen, er wordt steeds beloofd dat er geleverd wordt, maar helaas....geen mega bedragen maar toch meestal rond de 30 tot 50 euro. En helaas ben ik niet de enige opgelichte ! :evil:

moniro

Re: Let op ! online bestellen via babywinkel(s)

Ongelezen bericht door moniro »

Ehhh ik heb er ook nu voor de tweede keer besteld en ik heb tot nu toe alles netjes gekregen hoor Er stat op de site ook vermeld dat ze een achterstand hebben door de enorme korting die ze geven Misschien een beetje meer geduld??

lind@

Re: Let op ! online bestellen via babywinkel(s)

Ongelezen bericht door lind@ »

nou ik heb even gekeken maar zo goedkoop vind ik ut niet
neem die spenen van bibi ik heb daar vanmiddag nog minder betaald bij c1000
gewoon die spullen in een winkel kopen!

rienk

Re: Let op ! online bestellen via babywinkel(s)

Ongelezen bericht door rienk »

heb ook besteld bij het slabbertje, de eerste bestelling heb ik keurig binnen gekregen! nu zit ik al vanaf eind augustus te wachten , en ik heb nog steeds niet! heb tussendoor wel allemaal hoopvolle mailtjes gekregen maar helaas nooit wat gekregen! ben voor 147,61 de boot in gegaan! echt wel balen!! er is een heel forum van op de website watkostenluiers.nl

zomaar

Re: Let op ! online bestellen via babywinkel(s)

Ongelezen bericht door zomaar »

ik heb de mensen netjes gemaild en gevraagd wat er aan de hand was helaas zijn zei zelf ook de dupe geworden van een oplichters praktijk maar ik heb mijn spullen inmiddels ontavngen heb het wel netjes geregeld lijkt me ook verstandig om gewoon netjes te mailen dan komt het wel goed heb meerdere mensen gesproken die hun spullen alsnog hebben gekregen

Gesloten