LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog meer klachten over De Kwast.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Fregje
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2004 08:58

Nog meer klachten over De Kwast.nl?

Ongelezen bericht door Fregje »

Na jaren van correcte afhandeling van aankopen die ik bij De Kwast heb gedaan, ben ik nu zwaar teleurgesteld in het afhandelen van een klacht van mijn kant.
Afgelopen vrijdag heb ik een bestelling geplaatst bij ze, voor ongeveer 20,- euro.
Verzendkosten, 4,50.
Dat heb ik er wel voor over, want dat is altijd nog voordeliger dan naar Den Bosch rijden en mijn auto moeten parkeren.

De één na laatste keer heb ik problemen met ze gehad,
omdat we betaald hebben via de girorekening van mijn partner, waardoor ze deze niet hebben kunnen plaatsen als zijnde mijn betaling.
Veel heen en weer gebel en geschrijf met het inmiddels, onterecht, ingeschakelde incassobureau.
Pas nadat ik 2 keer een copie van het giroafschrift heb verstuurd was het daar afgehandeld.
Geen excuus, of telefoontje van de kant van de Kwast, gewoon niks meer vernomen.

Mijn laatste bestelling besloot ik dus te plaatsen op de naam van mijn vriend, om verwarring te voorkomen.
Dan konden ze in elk geval zien dat de betaling was verricht.
Verder was alles bij het oude, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Alleen de ten naam stelling voor de rekening heb ik aangepast.

Wat schetst mijn verbazing als ik maandag van mijn vriend te horen krijg dat er een pakketje voor me is, waar meteen voor betaald moest worden aan de postbode. Een bedrag van bijna 30,- euro! :shock:
Nou, voor die 10 euro had ik inderdaad toch beter naar Den Bosch kunnen rijden. Ik heb meteen naar de Kwast gebeld om te vragen waarom de rekening toch op mijn naam stond en waarom ik niet op de hoogte ben gebracht van het verzenden onder rembours.
Maar degene die ik moest hebben was niet aanwezig,
ik zou de volgende dag terug gebeld worden.
Dinsdag niks vernomen.
's Middags weer gebeld. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden. Woensdag niks vernomen.
Nu vanmorgen weer gebeld. Lichtelijk pissig inmiddels.
En het enige wat ik te horen krijg is dat ze me gemaild zouden hebben.
Typisch vind ik dat ik alle specificatie's van ze ontvang, alle nieuwsbrieven, alle reclame's, maar nu net dit ene mailtje niet.
Vreemd vind ik ook dat ze, ondanks het feit dat ze geen bevestiging van mijn kant hebben ontvangen, gewoon tot verzending zijn over gegaan.
Daar komt dan nog bij dat ze gewoon niet terug hebben gebeld zoals beloofd. Dus op dit moment, heb ik na jaren van trouwe klandizie aan hun gewone en internetwinkel, mijn buik vol van De Kwast! :(
Het enige wat daar werd gezegd was: tja......

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Ik ben erg benieuwd.

Groetjes, Ellen.

Gesloten