LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPS bezorgservice

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

UPS bezorgservice

Ongelezen bericht door pang »

Nadat ik iets had besteld op internet bij www.kortingswinkel.nl wat ook helaas niet al te vlekkeloos ging. website staat binnen 7 dagen. Bevestiging email binnen 8 dagen. Uiteindelijk hun gebeld op dag 7 en bleek ineens dat op dag 8 bestelling werd opgehaald door UPS. Ik zet daar mijn vraagtekens bij, maar we zijn niet de ongeduldigste(ben t-mobile beller en ik wacht nog steeds op een oplossing). Na mijn opmerkingen heeft kortingswinkel website informatie aangepast.

Nu UPS donderdag hadden ze dan meegenomen en vrijdag werd het geleverd. Waar ik niets van afwist en ik nog geen track en trace nummer had. Voor zover niks mis mee.
Dus was ik niet thuis en kaartje met trackings nummer gevonden met tijd 13.30 dat ze langs waren geweest. Geprobeerd dat nummer te tracken wat niet lukte. UPS gebeld omdat volgens de eerste informatie op winkel ik dan een afspraak kon maken, maar helaas dus niet. Alternatieven werd er geboden om op het werk te bezorgen of dat ik hem kwam ophalen wat geen opties was omdat het produkten met grote volumes zijn. Op het kaartje staat dan dat er in totaal 3 pogingen wodt gedaan om pakketje af te leveren rond dezelfde tijdstip wat werd bevestigd door UPS klantenservice.

Uiteindlijk maandag halve dag vrij genomen. Weer tracken maar weer helaas niks. Website zal wel down zijn dacht ik. Kom ik om 12 uur. ZIe ik weer een brief dat ze om 11 uur waren geweest. Hmm ach rond dezelfde tijdstip wellicht een breed begrip. Dus volgens het kaartje zou ze dan de volgende dag komen, dus maar een hele dag vrijgenomen.

Dinsdag tot 12 uur gewacht en toen maar weer gebeld, want dat track en trace werkt voor geen moer. Nummer dooorgeven voor de zoveelste keer. En ja hoor meneer pakket moet vandaag nog geleverd worden en we kunnen geen tijd geven. Dus ik verder wachten. 1600 hmmm ze bezorgen dan tussen 9 en 17 uur. dus ik maar weer bellen. Nummer doorgegeven. Oh meneer ze zijn al geweest om 9.30. Ik hun natuurlijk vertellen dat ik hele dag thuis was en dat er ditmaal geen kaartje in de brievenbus lag. Zij zorgde er voor dat de koerier mijn opbelde. En dat deden ze dan ook 5 minuten later. Oh u pakkket is in de magazijn blijven staan. Beste is dat we dan een nieuweafspraak maken. savonds kon dus niet, want ze bezorgen alleen op ma t/m vrij tussen 9 en 17 dus. Dus aangezien ik niet voor de derde dag vrij kon nemen dus maar afspraak op vrijdag gemaakt tussen 12 en 3 met verzoek om eerder te komen indien mogelijk.

Woensdag gewerkt en grappen gemaakt op werk dat ze vandaag zouden komen enzo. En ja hoor thuis gekomen wat zie ik daar een brief dat ze om 11.40 gekomen waren. Weer bellen dus.
Trackingnummer doorgeven. Oh meneer zij hij dan de 12 is 1Z. Oh zij ik dan. Hij was de eerste die dat opmerkte dat ik de hele tijd een verkeerde nummer gebruikte. Eindelijk deed track en trace het van UPS. Mijn humeur werd steeds beter na het lezen van de infobij track en trace. Zij dood leuk claimen dat ze dinsdag waren geweest. NOT.
Dus uiteindlijk hele verhaal weer verteld en hij mij uitgelegd een beetje hoe dat tracking werkte, etc. Kortom hij kon afspraal maken met mij voor maandag en hij kon helaas niks zien over gemaakte afspraken met koerier. Maar werd wel geadviseerd om te wachten want afspraak met hem op maandag kon weer afspraal op vrijdag in gevaar brengen.
Moest wel even letten op track&trace of hij die dag werd bezorgd.

Vrijdag yes hij was uit magazijn genomen(was hij dinsdag ook trouwens)
dus ik wee rond 12 uur bellen hoe het was en natuurlijk konden ze me geen info geven, maar ach wie weet. Het werd al 3 uur. weer bellen. ditmaal werd er beloofd dat koerier mij zou terugbellen. Helaas dus. 15.30 weer gebeld. Oh meneer ik begrijp dat uw ongeduldig ben, maar we leveren tot 5 uur. ennieway
17 uur dus weer gebeld hoe het zat. Oh meneer uit ervaring is gebleken dat ze hun route afmaken en ze dan tot 19 uur kunnen komen en hij zal dan een klacht deponeren.

Je raad het al 19 uur en weer helaas niks. 2 hele dagen gewacht voor niks.
Maar misschien ben ik een zeikerd voor sommige mensen.

United: nou andere standaarden voor usa en rest.
Parcel: welke parcel niks ontvangen
Service: uhuh

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: UPS bezorgservice

Ongelezen bericht door pang »

zaterdag weer gebeld om te melden dat zij vrijdag helemaal niet waren geweest. dus klantenservice had weer een klacht ingediend. Ik kon maandag bellen en dan een wat exacter afspraak te maken.

Maandag produkt is volgens tracking al terug gestuurd naar afzender.
Na 10 keer gebeld 2 1/2 dag vrij genomen. Resultaat 0

Geweldig bedrijf toch UPS

United: valt erg tegen. Totaal geen communicatie
Parcel: nu echt geen produkt
Service: alles gaat geautomatiseerd en klanten servce kan er niks aan doen.

Ach wat doe je als consument he. Voor mij nooit meer een bedrijf die iets laat bezorgen door UPS

Heartlessdude

Re: UPS bezorgservice

Ongelezen bericht door Heartlessdude »

UPS...in mijn bescheiden opinie... Veel te groot...werkt uitsluitend met "geimporteerde werkkrachten...die niet veel kosten...(low cost service)...maar de service blijft achterwege... :twisted:

Er zijn veel beter leverings diensten...zoals DPS...EMS...ed...

So watch out for UPS...if ya don't need to use them...then...DON'T

Gesloten