LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.bestekeus.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
zundap
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2004 15:25

www.bestekeus.nl

Ongelezen bericht door zundap »

www.bestekeus.nl heeft mij een kapotte mp3-speler toegestuurd 7 weken geleden. Het aankoopbedrag zou worden teruggestort.
Het is nu al 7 weken in behandeling?

Heb zoiets al 1 keer vaker meegemaakt met www.telecomadvies.nl

Ik ben inmiddels zo slecht van vertrouwen dat ik niet meer via internet koop!


N.B.:

Nu bijna 2 maanden na de bestelling is het aankoopbedrag toch teruggestort!
Laatst gewijzigd door zundap op 22 nov 2004 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: www.bestekeus.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal met je eens.

Boekje

Tomlenn

Re: www.bestekeus.nl

Ongelezen bericht door Tomlenn »

Ik had ook iets besteld op Bestekeus.nl, een sattelietspeaker, maar na 5 weken in bestelling te hebben gestaan heb ik er maar eens achteraangebeld. Ze hadden nog niks vernomen van de leverancier, en ik heb afgesproken dat de order zou worden geannuleerd. Ik had het geld vooruitbetaald (zo rond de €90.-) en dat werd keurig binnen een week teruggeboekt!

Het kan dus ook goed gaan :)

Wel een minpuntje is dat de telefoonlijn van de klantenservice niet gratis is.

Fenkie

Re: www.bestekeus.nl

Ongelezen bericht door Fenkie »

Ik heb goddank nog nooit problemen gehad bij aankopen van spullen op het net. Gewoon een kwestie van "zelf onderzoek doen" op het www.

Voor aankoop van electronica kijk ik altijd eerst op tweakers.net bij de afdeling shopsurvey. Daar kom je veel te weten.

Mocht ik het daar niet vinden dan hebben we nog altijd de zoekmachines.

Internet is mijn winkel. Geen wachttijden, geen gezeur en ik kan winkelen wanneer ik wil.

Succes!

Wilfred Zanting

Re: www.bestekeus.nl

Ongelezen bericht door Wilfred Zanting »

Je leest wel vaker slechte ervaringen. Maar ik moet je zeggen dat ik alleen maar goede ervaringen heb met kopen via internet. CD-tjes koop ik meestal bij BOL.com, inkt voor de printer ook altijd via het net en ik heb nu een aantal dingen voor in huis gekocht (zoals een magnetron en een amerikaanse koelkast en vorige week een DVD recorder). Allemaal bij www.best-sellers.nl Dat gaat gewoon perfect. Prima orderafhandeling. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken. Ik draag het ook aan iedereen in de vriendenkring en het werk uit en er zijn al verschillende collega's of familieleden die iets daar gekocht hebben. Ze mogen mij bij de eerstvolgende bestelling wel korting geven, want ik heb er al heel wat klanten naar toe gestuurd :lol: .

Gesloten