LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.kiq.nl licht de boel op !!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
superwoman

www.kiq.nl licht de boel op !!!

Ongelezen bericht door superwoman »

Deze mail stuurde ik hun

Hallo

Afgelopen week belde ik jullie omdat ik graag de onderstaande laptop wilde bestellen, helaas was hij niet meer vooradig en kon ook niet meer besteld worden, ze zouden hem gelijk van de site halen !!!

Acer
Acer Aspire 1315LM A XP2500+ 60GB 512MB
Partnummer : LX.A0905.166

Prijs: € 599,99



Toen heb ik opnieuw op jullie site gekeken en vondt ik de onderstaande laptop, bij deze stondt nog 1 vooradig ik heb hem gelijk besteld via het internet en de desbetreffende laptop verdween ook uit het systeem.
Eenmaal telefonisch contact gezocht te hebben kreeg ik van jullie een emailtje met de volgende text:

Van: kiq-sales kiq-sales
Datum: 06/04/04 09:19:57
Aan: ******************
Onderwerp: uw bestelling

Goedemorgen Mvr ****.

Helaas is de door u bestelde notebook niet meer leverbaar.




Acer
Acer Travelmate 800LCI Centrino 1.3 40GB 512MB
Partnummer : LX.T2506.030

Prijs: € 700,35





Hier stuurde ik de volgende reactie op :
>>> "Karin" <*******************> vrijdag 4 juni 2004 >>>
goedemorgen

Vindt het allemaal wel erg raar , dit is al de 2e Acer laptop die niet te
krijgen is en terwijl degene die ik had besteld gewoon vooradig stondt !!!
** ****



Waarop jullie reageerde met:

Van: kiq-sales kiq-sales
Datum: 06/04/04 09:26:46
Aan: [email protected]
Onderwerp: Betr.: Re: uw bestelling

Helaas door omstadigheden extern is niet de gehele database(voorraad positie's) aangepast.

Inmiddels is dit wel het geval.

Nu staan bijde laptops die dus beide niet meer lever en bestelbaar zijn nog steeds op de site !!! en de site was volgens jullie up to date !!!
Zoals een winkelier tegen mij zei deze prijs daar kunnen ze hem niet voor leveren dit is gewoon een lokkertje !!! ik begin dit nu echt te geloven en als dat inderdaad zo is bedonderen jullie dus de boel !!!

** ****



Ik ben erg benieuwd op meer mensen dit hebben ervaren, of de pc staat op de site en is niet meer te bestellen of er staat 1 vooradig en achteraf blijkt het systeem niet upt to date.











.


.

Gast

Re: www.kiq.nl licht de boel op !!!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb nog zelf op die site gekeken en er worden ruim 300+ notebooks/laptopswaar aangeboden van 96% niet op voorraad is.. wat voor een winkel is dit eigelijk ?

Persoonlijk denk ik gewoon dat dit een of ander soort oplichtwinkel op het net is. met hun assortiment proberen ze mensen het idee te geven dat ze heel groot zijn, maar als je gaat kijken wat er werkelijk is dan kom je vies bedrogen uit

599 euro voor die laptop is idd heel weinig geld ik denk dat de winkelier gelijk heeft als hij zegt dat het een lokkertje is..

Persoonlijk zal ik nooit van deze site gebruik maken om een computer of acc te kopen

Een inet shop is snel gebouwd, kvk nummer krijgen geen probleem,mensen oplichten is te makkelijk geworden ze moeten hier eens werk van maken elk onbenul kan een e-shop opzetten en mensen oplichten ...

Drew
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2004 22:39

Re: www.kiq.nl licht de boel op !!!

Ongelezen bericht door Drew »

Tja..
Via internet mensen oplichten is een nieuwe rage...

Sjummie
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 feb 2004 15:10

Re: www.kiq.nl licht de boel op !!!

Ongelezen bericht door Sjummie »

Dat dit bedrijf zijn website niet op orde heeft is voor hemzelf natuurlijk geen goede reclame, maar van oplichting is hier geen sprake !!!

Peter Selie

Re: www.kiq.nl licht de boel op !!!

Ongelezen bericht door Peter Selie »

Wat heeft dit met oplichting te maken?
Als je een laptop besteld en je krijgt een doos aardappelen thuis gestuurd...dat is oplichting.

Gesloten