LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Athleteshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Roeieber
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2005 00:20

Athleteshop

Ongelezen bericht door Roeieber »

Mensen blijf daar weg!
Zie recensies op Trustpilot: https://nl.trustpilot.com/review/athleteshop.nl?page=1

Voorraad/leverings-info op website klopt niet.
Leveringen worden uitgesteld zonder bericht.
Contact moet van klant af komen.
Bij contact doen ze veel toezeggingen die ze niet nakomen.
Bellen = 20minuten wachten om in het engels geholpen te worden.

Ga mijn geld terugkrijgen zeggen ze, maar na het lezen van de recensies twijfel ik daar aan.

"Gelukkig" bevestigen de recensies op trustpilot dat ik geen uitzonderlijk geval ben.

Prijzen zijn goed, maar de ellende ook.

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Athleteshop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dank u voor de waarschuwing, maar waarom heeft u zelf niet vooraf eerst even gekeken?
viewtopic.php?f=69&t=149092&p=2442915&h ... p#p2442915
viewtopic.php?f=69&t=167931&p=2355879&h ... p#p2355879

Hoe vaak moet een waarschuwing gedaan worden voordat iemand gewaarschuwd is?

Roeieber
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2005 00:20

Re: Athleteshop

Ongelezen bericht door Roeieber »

NeoDutchio schreef:Dank u voor de waarschuwing, maar waarom heeft u zelf niet vooraf eerst even gekeken?
viewtopic.php?f=69&t=149092&p=2442915&h ... p#p2442915
viewtopic.php?f=69&t=167931&p=2355879&h ... p#p2355879

Hoe vaak moet een waarschuwing gedaan worden voordat iemand gewaarschuwd is?
Nou bedankt NeoDutchio.
Leuke reactie, maar zo te zien doet u dit regelmatig op dit forum, lekker mensen zeggen dat het hun eigen schuld is want je had het ergens kunnen lezen. U zult wel een fijn persoon zijn om mee om te gaan, maar ja u heeft schijnbaar de tijd om meerdere berichten per dag in allerlei onderwerpen hier achter te laten. Dus dat u geen leven heeft ligt waarschijnlijk ook aan u zelf, dat staat nergens als waarschuwing, dat heb ik zo wel door. Dus mensen, voordat jullie iets lezen van Neodutchio, zoek hem even op op dit forum en dan bent u gewaarschuwd dat zijn reactie gewoon zuur is.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Athleteshop

Ongelezen bericht door newmikey »

Roeieber schreef:Leuke reactie, maar ...
Goh, gelijk op de man gespeeld. Groots antwoord hoor...niet.

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Athleteshop

Ongelezen bericht door Moneyman »

Roeieber schreef:
NeoDutchio schreef:Dank u voor de waarschuwing, maar waarom heeft u zelf niet vooraf eerst even gekeken?
viewtopic.php?f=69&t=149092&p=2442915&h ... p#p2442915
viewtopic.php?f=69&t=167931&p=2355879&h ... p#p2355879

Hoe vaak moet een waarschuwing gedaan worden voordat iemand gewaarschuwd is?
Nou bedankt NeoDutchio.
Leuke reactie, maar zo te zien doet u dit regelmatig op dit forum, lekker mensen zeggen dat het hun eigen schuld is want je had het ergens kunnen lezen. U zult wel een fijn persoon zijn om mee om te gaan, maar ja u heeft schijnbaar de tijd om meerdere berichten per dag in allerlei onderwerpen hier achter te laten. Dus dat u geen leven heeft ligt waarschijnlijk ook aan u zelf, dat staat nergens als waarschuwing, dat heb ik zo wel door. Dus mensen, voordat jullie iets lezen van Neodutchio, zoek hem even op op dit forum en dan bent u gewaarschuwd dat zijn reactie gewoon zuur is.
Zo, deed de waarheid pijn? :shock:

witte salie
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 dec 2009 21:59

Re: Athleteshop

Ongelezen bericht door witte salie »

Meneer staat niet voor niets in mijn vijandenlijst hier hihi

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Athleteshop

Ongelezen bericht door mahadma »

Meneer is op tv geweest inmiddels, dus er is hoop. Verder is het eerst denken en controleren en dan bestellen, dat is altijd bij elke shop de veiligste weg. En dit is niet hatelijk bedoeld.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Athleteshop

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tja soms staat een antwoord niet aan. Jammer maar dan moet men ook geen klaag verhaal hier plaatsen. Neodutchio reageert wel vaak maar meestal kloppen zijn antwoorden wel, in dit geval ook, ook al staat het antwoord u niet aan. Een onderdeel van forum etiquette is dat men niet op de man speelt.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Athleteshop

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

@Roeieber, eigenaar Yuri Solinger was inderdaad op tv. Zie deze uitzending van Vara's Kassa https://kassa.bnnvara.nl/media/382102 Hij werkt aan de problemen.
Verder kan ik me uw reactie voorstellen. Een antwoord geven is een ding maar dan nog even iemand de les lezen is volkomen onnodig en niet erg vriendelijk.

Gesloten