LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]problemen met IBOOD !!![/b]

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wateengedoe
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jun 2007 09:39

[b]problemen met IBOOD !!![/b]

Ongelezen bericht door wateengedoe »

Ik heb nu al VIER KEER achter elkaar een defecte (en tweedehandse!) dvd-recorder gekregen van IBOOD! Zij schuiven alles af op het bedrijfje dat dit spul levert, maar ik heb geld betaald aan IBOOD voor een nieuw product. Ik vind dat IBOOD een andere leverancier moet zoeken die ons een NIEUW product kan leveren!

Ibood lost de problemen van zijn klanten niet op. Er is een hele groep mensen die ook steeds tweedehands DVD-recorders krijgt; IBOOD geeft geen gehoor. Dit speelt al vanaf 10 april !!!!!

Kijk ook eens hier, dan kun je zien in wat voor staat die dvd-recorders geleverd worden: http://verymuchspace.googlepages.com/vi ... ecorder%21

Hoe kan ik IBOOD zover krijgen dat ze me eindelijk, na twee maanden en vier (!) kapotte spelers gaan leveren waar ik voor betaald heb?
Wie weet raad?

Bikerbitch
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jun 2007 21:18

Re: [b]problemen met IBOOD !!![/b]

Ongelezen bericht door Bikerbitch »

Leg je probleem voor op www.belazerdophetnet.nl Daar zitten mensen die ervaring hebben met dit soort zaken.

Gesloten