LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
dandeman
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2007 19:48

bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door dandeman »

ik heb bij vistaprint visitekaartjes willen bestellen. nu is hier een fout in geslopen door de navigatie op de website. ik heb vista print willen benanderen, maar die reageren de mails af met een automatische mail en de telefoon is doorgeschakeld naar een antwoord apparaat. ze zijn op geen enkele manier te bereiken dus. ik heb via sidn.nl achterhaald dat t bedrijf in venlo zit maar krijg op geen enkele manier contact. ik eindig bij een aders op de kaaiman eilanden of zo. de enige manier om de opdracht niet door te laten gaan is om de internet machtiging die ik gegeven heb niet door te laten gaan zofdat de opdracht niet in productie gaat (eerst betalen dan in productie staat op de site). hoe kan ik van vistaprint het rekening nummer achterhalen. of heeft iemand hier al eerder zaken met ze gedaan en wil mij het bankrekening nummer geven. ik hoop voordat t bedrag afgeschreven wordt nog te vinden. via inet vind ik dat ik niet de enige ben met contact problemen met dit bedrijf: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 986b61d2fe

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

't Was even flink zoeken, maar ik heb hun rekeningnr gevonden:

rek. 380435551 VISTAPRINT

succes, Lieske

dandeman
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2007 19:48

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door dandeman »

dankje, helaas is t bedrag afgeschreven vanacht. dus de opdracht gaat gemaakt worden. ben nu 43 euro armer, en strax 250 mislukte kaartjes rijker. :( wordt hier niet vrolijk van van zulke bedrijven

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Je zou hen kunnen mailen via de site en het probleem uitleggen en desnoods de juiste gegevens doorgeven.
Het is echt niet zo dat je kaartjes al gedrukt zijn hoor ;)
Dannog vraag ik me af waarom je 43 euro voor 250 visitekaartjes betaald terwijl het meestal gratis is?
Ik zelf heb nog nooit problemen met Vistaprint gehad.

baloe
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2007 10:09

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door baloe »

ook ik heb dit progama besteld en ook ik onder vind vreselijke problemen gemaild wordt nooit op gereageerd gebeld via n 00800 nummer hang je uuren aan de lijn en ben je eindelijk aan de buurt heb je of n engels sprekend iemand aan de telefoon of je wordt afgewimpeld ik heb n hp pc en hp heeft de upgrads uit handen gegeven en zegen niks voor je te kunne doen wel betaald is niet veel 19.90 maar ik vrees dat je dat dus kwijt bent en geen upgrade krijgt en helaas niemand die je er mee kan helpen ook bij hp niet want die weten het niet eens erg slordig geregeld dus
pc n week in bezit dus had toch geen probleem moeten zijn
maar helaas

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Anastasia »

papa heeft op dik karton en een gratis te downloaden prog zelf kaartjes gedrukt, en dus iedereen kan dan met de snijmachine zelf de kaarten doen, vooral omdat hij het 2 talig wil, dus zowel een Nederlandse als Russische kant, dus 2x drukken, en dat printertje doet het tot 120 gr prima, dus dik papier uit boekhandel, 500 vel voor E5,95 en dan vele duizende kaartjes.

Ik heb als kind van 7 dus ook eigen kaartjes, met foto en naam en 2 talen erop, dus ook allebei de mail adressen, en dat koste voor 16 kaartjes dus een velletje, en dus 1,1 cent papier en navulling van Aldi 12x vullen voor E5,00 dus wat kost het?
Kleuren of zwart wit, het maakte niets uit met navullingen, dus printen maar!

Dus 16 kaartjes voor 1,1 cent papier, en een beetje inkt aan beide kanten en die foto, dus hoeveel betaal de dan online?
en kunnen ze wel die Russische tekst foutloos en die foto of logo's?

Doe Het Zelf mooier en beter, en als iets veranderd, druk je gewoon nieuwe!

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Ik heb gister mijn bestelling ontvangen , was ook iets mis mee. Dus meteen gemaild via Vistaprint.nl > klantenhulp. Kreeg zojuist al een berichtje dat de zending kosteloos opnieuw wordt verstuurd en verbeterd. Ze zijn dus wel bereikbaar per mail. ;)

elsh
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 feb 2007 11:27

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door elsh »

Gelukkig ben ik al enkele jaren een tevreden gebruiker, ik hoop niet dat het na mijn positive inbreng opeens misgaat :lol:

P_D
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2007 16:09

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door P_D »

Ik heb ook ooit besteld. Omdat ze op hun website niet precies aangeven wanneer de bestelling weggaat is er een fout in mijn kaartje gekomen.
Meteen hun gemaild en het probleem uitgelegd. Hun gezegd dat ik geen opdracht had gegeven omdat ze duidelijk moeten aangeven wanneer men iets besteld.

Nooit meer iets van gehoord en nu 250 mislukte kaartjes rijker en veel geld armer wil ik echt niets meer met deze ****** te maken hebben.

Goede tip anastasia gewoon zelf drukken. Dat wil ik ook langzaam aan gaan doen. Want vistaprint is leuk als het werkt maar als het niet werkt kun je nooit contact met hun krijgen.

hunter123
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2007 12:31

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door hunter123 »

ook besteld...geen probleemen

haco26
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:41

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door haco26 »

betstel al jaren bij vistaprint, zowel uit hun assortiment als met geupte logo's en foto's. visitekaartjes, kalenderstickers met magneet, flyertjes, briefpapier enz. nog nooit problemen gehad, razendsnelle levering. altijd foutloos. ook buitenlandse teksten kunnen ze foutloos zetten omdat ze de tekst gebruiken zoals die door de opdrachtgever wordt verstrekt. tevens hebben ze de mogelijkheid een proefdruk te laten maken. mocht er dan toch iets fout zijn, kun je dat alsnog verbeteren.

kevinvandenouden
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2007 10:20

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door kevinvandenouden »

hoi ,
ik moet zeggen dat ik idd via de website een buitenlands faxnummer kreeg en ook het nederlandse telefoon nummer staat een antwoordapparaat op waar ze niet op reageren eveneens op mail trouwens.
Maarrrrrrrrr heb hier hun fax nummer en kreeg binnen 2 uur netjes een email met excuses en uitleg het is nu wel geregeld !!!!

Voor diegen hier het fax nummer : 077 - 3874034

Succes

nikhita
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mar 2007 12:20

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door nikhita »

Hallo,

ook ik bestel voor de zaak regelmatig bij hun en nog nooit problemen gehad, ze leveren zelfs sneller dan aangegeven.

Groetjes nik

Frank Spuls
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2007 13:44

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Frank Spuls »

Bij ons is van een verenigingsrekening ten onrechte 70 euro afgescheven met als tegenrekening........380435551
Dat is dus dezelfde tegenrekening die ik in de gevoerde mail wisseling hier ook tegenkom. Bij mij gaat het om een advertentie die wij op marktplaats.nl zouden hebben gezet maar wat niet waar is. Het bedrag is afgeschreven door BIBIT PAYMENTS TRUST. Er zit zelfs een betalingskenmerk en gebruikersID bij maar er klopt dus niets van. Inmiddels heb ik onze rabobank gevraagd dit bedrag weer terug te krijgen. Zij hebben inmiddels melding gemaakt van onterechte afschrijving bij Rabobank Nederland en zij hopen de houder van de tegenrekening te traceren. Misschien werpt dit weer een ander licht op deze zaak.

Wordt vervolgd.

Frank

Dinie
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jun 2006 14:21
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Dinie »

Ik bestel heel vaak iets bij vistaprint en ben echt super tevreden. Misschien kun je het per brief proberen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hun adres niet heb.
Groetjes en succes Dinie

Haaarold
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2007 15:34

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Haaarold »

Ik wou ook bestellen bij Vistaprint, op het eerste gezicht zijn ze erg goedkoop. Nu actie: 250 visitekaartjes voor nog geen 10 euro... nou not! Komt me een bult extra kosten bij...

€ 14,99 voor fullcolor achterzijde
€ 4,99 x 2 voor gebruik eigen afbeelden
€ 11,95 voor bezorgen binnen 14 dagen

Vooral de bezorgkosten en de upload kosten vind ik belachelijk!
Het kost ze geen 10 euro om mijn PDF'jes in te lezen en te gebruiken!

Wat die bezorgkosten betreft, in wat voor doos verzenden ze het? Houten exportkisten ofzo!? Wat een bedragen!


Dat het zoveel moet kosten begrijp ik, bij elk ander bedrijf kost het je ook een eurootje of 60 maar ze moeten dan geen reclame maken voor 250 kaartjes voor 10 euro!

Aleyna
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2007 10:57

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Aleyna »

Ruim 3 weken geleden heb ik een bestelling gedaan van 250 visitekaartjes voor een bedrag van € 6,25. Diezelfde avond kreeg ik een mailtje met een bestelling van 500 visitekaartjes voor € 15,23. Gelijk een mailtje gestuurd zonder resultaat, en zo heb ik nog veel meer mailtjes gestuurd. Weer zonder resultaat. Bedrag geprobeerd te storneren maar dat kon natuurlijk ook niet.

Eindelijk na talloze mailtjes heb ik vandaag via deze site het faxnummer gevonden, dus heb ik een faxtje gestuurd en die werd na 35 minuten al afgehandeld. Krijg mijn geld binnen 2 dagen teruggestort.

1 ding heb ik geleerd, doe nooit meer zaken via internet en geef nooit meer eenmalige machtigingen af.

Aleyna
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2007 10:57

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Aleyna »

Ow ja nog ff een toevoeging. Had de bestelling vrijdag geweigerd aan de deur.

Rikko
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2007 13:11

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Rikko »

Jullie zijn zeker zelf van vistaprint, zo poritief...
Ze maken mij in ieder geval he-le-maal gek!!
Heb op 27-08-2007 besteld, visitekaartjes voor zogenaamd weinig geld, maar na btw etc toch wel meer dan je had gedacht en dat is ***.
Maar goed je hebt ze nodig dus betaald netjes en verwacht na 21 dagen je kaartjes. Natuurlijk niks vernomen! Dat is *** 2.
Zelf maar gemaild (bellen kan niet, alsof ze al weten dat er dingen niet kloppen = ***), krijg ik een standaard reactie met daartussen gevrommeld dat het adres bevestigd moet worden... Heb ik gedaan.
Weken gaan voorbij en nog geen kaartjes! (weer ***)
Moet ik weer de moeite doen om ze te mailen en wat krijg ik...:
Ja het adres moet bevestigd worden... alweer!!!! (ZWAAR ***)
Faxen gaat niet, telefoneren is al helemaal geen optie en mailen duurt zo fuckin lang!
Toch maar gemaild; "ik wil m'n geld graag terug en zie maar wat jullie met die kaartjes doen" (kort gezegd kwam het daar op neer).
Nu is het inmiddels 23 Oktober en ik heb nog NIKS!!!
Ben wel €30,- lichter... :?

Heeft iemand nog ideeen?

doris boshuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2009 15:26

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door doris boshuis »

via de Kamer van koophandel heb ik een telefoonnummer achterhaald van vistaprint in Venlo.
077-8507700
Men zegt dat dit telefoonnummer binnenkort ook op de website komt. Het is de klantenservice.
Een medewerker zei dat als de zending niet naar wens is, de goederen teruggesuurd kunnen worden en dat het via eenmalig incasso ingehouden bedrag wordt geretourneerd. Ben benieuwd.
Doris

Gesloten