LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bart Smit levert Black Friday (stunt?)aanbieding niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bart Smit levert Black Friday (stunt?)aanbieding niet

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat een slechte reactie.

JHavermans
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 nov 2017 11:13

Re: Bart Smit levert Black Friday (stunt?)aanbieding niet

Ongelezen bericht door JHavermans »

Nou ... weer een stapje verder ...

Bart Smit heeft na mijn klacht bij Thuiswinkel.org een reactietermijn van 7 dagen opnieuw overschreden. Nadat ik mij voor een 2de keer tot Thuiswinkel.org heb gericht was er ineens na 3 uur een reactie van Bart Smit.

Voor het eerst heb ik een serieuze reactie ontvangen van Bart Smit, namelijk:
"De betreffende actie echter was een Black Friday Weekend Deal en daarbij was de actievoorwaarde op = op, inderdaad was de voorraad voor de actie in de loop van de actieperiode op. Het kan dan tijdens hele drukke dagen helaas voorkomen dat als meerdere klanten tegelijkertijd een product bestellen we tegen voorraadtekorten aanlopen. Helaas kunnen we door overmacht de overeenkomst dus niet nakomen. "

Voor het ongemak krijg ik nu een Intertoys cadeaukaart ... Helaas staat bij Bart Smit (en dus ook Intertoys) de klanttevredenheid niet op nummer 1, en ik denk er nog over na om de stap naar de Geschillencommissie te maken.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bart Smit levert Black Friday (stunt?)aanbieding niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Er is door Sony een actiepakket samengesteld die op meerdere plekken verkocht zijn die dag. Duidelijk stond er bij op=op en zoals u in de uitleg hebt kunnen lezen kan er een punt bereikt worden dat er meer mensen bestellen dan dat er voorraad is. Dat krijgt je met grote acties.
Het aangeboden actiepakket is er niet meer. Wat voor nut heeft het dan om door te blijven klagen en steeds stapjes hogerop te gaan zoeken om alsnog geleverd te krijgen wat er niet is.
Klanttevredenheid staat zeker wel voorop, echter is het niet de oplossing die u wenst. Sommige mensen zijn ook niet tevreden te krijgen.

Ik vraag mij werkelijk af hoe u in een supermarkt reageert als blijkt dat de bananen uit de folder op zijn. Wordt er dan ook moord en brand geschreeuwd en iedereen aangeschreven?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Bart Smit levert Black Friday (stunt?)aanbieding niet

Ongelezen bericht door mahadma »

Waar niet (meer) is verliest zelfs de keizer zijn recht. Op = Op, hoe duidelijk kan het zijn? U kunt natuurlijk ook nog naar het Europesche Hof gaan.

Gesloten