LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Be-Slank Maaltijdshakes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
JackFrost
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2013 18:53

Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door JackFrost »

Be-slank Maaltijdshakes
Ik was echt opzoek naar een maaltijdshake met zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten en zonder suiker. Nu zag de website van Be-slank er keurig uit en heb ik de aarbijensmaak en vannilesmaak besteld. Keurig op tijd gehad. En ik moet zeggen de aarbijensmaak is erg lekker alleen de vanillesmaak was bijna 1 grote harde klomp, echt keihard. En vol met klonten. Contact opgenomen met het bedrijf wilde ze me eerst afschepen met de volgende besteling 15% korting terwijl als je besteld krijg je al een 10% kortingsbon bij je besteling. Dus uiteindelijk het bedrijf gebeld; Ik zou een nieuwe bus krijgen. Dus ik gelijk opnieuw bestellen. Maar ontvang helemaal niks. Dus mijn bus waarvoor ik 24,95 euro (per bus)voor heb betaald kan ik zo in de prullenbak gooien en een nieuwe krijgen ho maar. En bij die 24,95 komt nog bezorgkosten bij ook. Dus nee! Ik ben hier absoluut niet blij mee.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door tenormin »

Heb je hier besteld? http://www.be-slank.nl
Stuur anders nog een mail met ontvangstbevestiging en eis dat je of je bus toegezonden krijg of je geld terug. Je kan het natuurlijk ook schriftelijk doen maar dan zit je weer met aantekenen (dat is ook weer duur). Een beetje pressie wil wel eens helpen. Het gaat natuurlijk niet om veel geld maar krijg je binnen 14 dagen (wat je dus eist in je brief) geen antwoord vraag dan eens bij het Juridisch Loket wat zij je aanraden. Je mag daar één vraag gratis stellen. http://www.juridischloket.nl Succes.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door gerda1956 »

http://www.be-slank.nl/be-slank/niet-goed-geld-terug/
volgens hun eigen voorwaarden op deze site kunt u het gratis terugsturen en geven ze geld terug.....
Kijk volgende keer ook eens op body en fit (als ik de link geef maak ik reclame) En nee, geen aandelen en ik werk er ook niet;-)

Be-Slank eiwitdieet
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2013 21:19

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door Be-Slank eiwitdieet »

Beste JackFrost,

Helaas kom ik nu pas dit bericht hier tegen op dit forum. U heeft inderdaad met ons contact gehad over uw klacht betreft de shake vanille. Wij gaven al aan dat er zeer waarschijnlijk een gaatje in de afsluitfolie heeft gezeten, waardoor er klonten zijn ontstaan. Uiteraard betreuren wij dit.

Wij hebben een 100% tevredenheids garantie en dat hebben wij ook met u besproken. U kon u geld terug krijgen incl de verzendkosten, maar u wilde graag een nieuwe bestelling plaatsen en daarom hebben wij een tegoedvoucher voor u aangemaakt met de waarde van een nieuwe pot en 15% korting op uw volgende bestelling! U gaf aan, zeer tevreden te zijn met de oplossing.

Waarom u niet opnieuw besteld hebt? Zoals heel duidelijk op vermeld staat op http://www.be-slank.nl/be-slank/niet-goed-geld-terug/ had u ook gewoon u geld terug kunnen krijgen, ook als u zich later toch bedenkt en alsnog liever uw geld terug had gehad.

Met vriendelijke groet,

Be-Slank

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door tenormin »

Wat vreemd, jack frost, u klaagt op de site en van de suppliers lees ik nu iets geheel anders. Niet echt een eerlijk verhaal zoals het nu word geïnterpreteerd.

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door Hellig »

JackFrost schreef:[.... Dus ik gelijk opnieuw bestellen. Maar ontvang helemaal niks...
Be-Slank eiwitdieet schreef:Beste JackFrost,
...Wij hebben een 100% tevredenheids garantie...Waarom u niet opnieuw besteld hebt? ...Be-Slank
Volgens mij leest iemand iets niet. Goede service van die Be-Slank...not

edjedan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2013 18:56

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door edjedan »

De "niet goed geld terug" garantie van Be-Slank is een giller.
Alleen ongeopende verpakking en binnen 15 dagen: http://be-slank.nl/faq/niet-tevreden-ge ... -garantie/
Hoe kan je in zo'n kort tijdsbestek het effect weten van iets wat je helemaal niet mocht openen?
Bij mijn vrouw was het effect na 2 weken Be-Slank 0,0... En dan krijg je dus niets terug. Want de blikken waren geopend.

Be-Slank eiwitdieet
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2013 21:19

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door Be-Slank eiwitdieet »

Beste Edwin,

Wij hebben al per mail contact gehad en we begrijpen je ‘probleem’, maar op de site staat duidelijk vermeld dat alleen ongeopende producten (gratis) geretourneerd kunnen worden. Na 1 week shakes moet je al direct duidelijk resultaat hebben op de weegschaal, indien het resultaat of de smaak je tegenvalt of je hebt geen zin meer, kan je de overige producten naar ons (kosteloos) terugsturen. Wij zullen dan het bedrag terugstorten.

Met vriendelijke groet,

Team Be-Slank

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door encore »

Die AV zijn in strijd met de wet en derhalve ongeldig. Moeten ze alleen ff meewerken bij die "oplichterij". Want afvallen door "shakes" is nog NOOIT iemand gelukt. Alleen je portemonnee...

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door Har06 »

[b]encore[/b] schreef:Die AV zijn in strijd met de wet en derhalve ongeldig. Moeten ze alleen ff meewerken bij die "oplichterij". Want afvallen door "shakes" is nog NOOIT iemand gelukt. Alleen je portemonnee...

Encore ben je een ervaringsdeskundige of laat je weer een hoop wind op ?

edjedan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2013 18:56

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door edjedan »

Be-Slank eiwitdieet schreef:Beste Edwin,

Wij hebben al per mail contact gehad en we begrijpen je ‘probleem’, maar op de site staat duidelijk vermeld dat alleen ongeopende producten (gratis) geretourneerd kunnen worden. Na 1 week shakes moet je al direct duidelijk resultaat hebben op de weegschaal, indien het resultaat of de smaak je tegenvalt of je hebt geen zin meer, kan je de overige producten naar ons (kosteloos) terugsturen. Wij zullen dan het bedrag terugstorten.

Met vriendelijke groet,

Team Be-Slank

Mijn vrouw was na 1 week 1,5 kilo afgevallen. Tja, dat kan een reden zijn om te stoppen maar ook om vol te houden. Ik vind dat je na een week niet goed kan zeggen of een dieet werkt of niet. En volhouden is ook een kunst.
Die 1,5 kilo zaten er even later overigens gewoon weer bij.
Verder vind ik het vrij normaal dat je qua smaak gevarieerd eet en dus niet steeds shakes van dezelfde smaak neemt. Dus had mijn vrouw er 2 bestelt, voor de afwisseling. Pech dus, beide aangebroken dus niks terugsturen.
Bij Herbalife doen ze daar niet moeilijk over, al werkte dat voor mijn vrouw ook niet.
Dit was dus echt voor de allerlaatste keer shakes. Waarschijnlijk reageert mijn vrouw niet goed op de eiwitten.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door mika21 »

edjedan schreef:
Be-Slank eiwitdieet schreef:Beste Edwin,

Wij hebben al per mail contact gehad en we begrijpen je ‘probleem’, maar op de site staat duidelijk vermeld dat alleen ongeopende producten (gratis) geretourneerd kunnen worden. Na 1 week shakes moet je al direct duidelijk resultaat hebben op de weegschaal, indien het resultaat of de smaak je tegenvalt of je hebt geen zin meer, kan je de overige producten naar ons (kosteloos) terugsturen. Wij zullen dan het bedrag terugstorten.

Met vriendelijke groet,

Team Be-Slank

Mijn vrouw was na 1 week 1,5 kilo afgevallen. Tja, dat kan een reden zijn om te stoppen maar ook om vol te houden. Ik vind dat je na een week niet goed kan zeggen of een dieet werkt of niet. En volhouden is ook een kunst.
Die 1,5 kilo zaten er even later overigens gewoon weer bij.
Verder vind ik het vrij normaal dat je qua smaak gevarieerd eet en dus niet steeds shakes van dezelfde smaak neemt. Dus had mijn vrouw er 2 bestelt, voor de afwisseling. Pech dus, beide aangebroken dus niks terugsturen.
Bij Herbalife doen ze daar niet moeilijk over, al werkte dat voor mijn vrouw ook niet.
Dit was dus echt voor de allerlaatste keer shakes. Waarschijnlijk reageert mijn vrouw niet goed op de eiwitten.
Waarschijnlijk is zo dat je vrouw niet goed oplet bij wat ze eet: te veel, te vet, te zout, te veel tussendoortjes enz. enz.
Ben je geen doorzetter en ben je niet echte gemotiveerd? Dan hou je geen enkel dieet vol: maaltijdshakes, maaltijdrepen, Sonja Bakker, Weight Watchers en noem maar op.
Ieder pondje .....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door tenormin »

mika21 schreef:
Waarschijnlijk is zo dat je vrouw niet goed oplet bij wat ze eet: te veel, te vet, te zout, te veel tussendoortjes enz. enz.
Ben je geen doorzetter en ben je niet echte gemotiveerd? Dan hou je geen enkel dieet vol: maaltijdshakes, maaltijdrepen, Sonja Bakker, Weight Watchers en noem maar op.
Ieder pondje .....
Het beste (en goedkoopste) dieet is het VDH dieet: werkt perfect, geen duren drankjes of wat ook, ook een kwestie van volhouden maar dan op je eigen manier: Vreet De Helft! Gewoon kleiner bord, minder opscheppen en klaar is Kees. Alleen niet gaan lopen zoeken 's-avonds, want dan helpt ook dit niet. Is toch niemand die maaltijd shakes volhouden; bere saai. Zo, op mijn manier dan, kan je van alles eten, bespaar je geld en krijg je op den duur geen jojo effect.

edjedan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2013 18:56

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door edjedan »

mika21 schreef:
edjedan schreef:
Be-Slank eiwitdieet schreef:Beste Edwin,

Wij hebben al per mail contact gehad en we begrijpen je ‘probleem’, maar op de site staat duidelijk vermeld dat alleen ongeopende producten (gratis) geretourneerd kunnen worden. Na 1 week shakes moet je al direct duidelijk resultaat hebben op de weegschaal, indien het resultaat of de smaak je tegenvalt of je hebt geen zin meer, kan je de overige producten naar ons (kosteloos) terugsturen. Wij zullen dan het bedrag terugstorten.

Met vriendelijke groet,

Team Be-Slank

Mijn vrouw was na 1 week 1,5 kilo afgevallen. Tja, dat kan een reden zijn om te stoppen maar ook om vol te houden. Ik vind dat je na een week niet goed kan zeggen of een dieet werkt of niet. En volhouden is ook een kunst.
Die 1,5 kilo zaten er even later overigens gewoon weer bij.
Verder vind ik het vrij normaal dat je qua smaak gevarieerd eet en dus niet steeds shakes van dezelfde smaak neemt. Dus had mijn vrouw er 2 bestelt, voor de afwisseling. Pech dus, beide aangebroken dus niks terugsturen.
Bij Herbalife doen ze daar niet moeilijk over, al werkte dat voor mijn vrouw ook niet.
Dit was dus echt voor de allerlaatste keer shakes. Waarschijnlijk reageert mijn vrouw niet goed op de eiwitten.
Waarschijnlijk is zo dat je vrouw niet goed oplet bij wat ze eet: te veel, te vet, te zout, te veel tussendoortjes enz. enz.
Ben je geen doorzetter en ben je niet echte gemotiveerd? Dan hou je geen enkel dieet vol: maaltijdshakes, maaltijdrepen, Sonja Bakker, Weight Watchers en noem maar op.
Ieder pondje .....
Ik kan je verzekeren dat het absoluut niet zo is wat je zegt. En zoals ik al aangaf, ze zette juist door. Maar na 2,5 weken shakes en discipline mag er toch wel één kilootje af? Tja, en dan kom je dus bij die "prachtige" niet-goed-geld-teruggarantie...
Let op, ik heb het dus nog niet eens over de wel/ niet werking van de shakes maar over de afhandeling daarna.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door tenormin »

@edjedan, en geen verpakking geopend (heb niet alle berichten gelezen, sorry); had u het kunnen retourneren, toch. Althans, dat las ik ergens vluchtig van de verkopers van het product.

nouknouk
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2015 09:27

Re: Be-Slank Maaltijdshakes

Ongelezen bericht door nouknouk »

Ik ben nu twee weken aan de Be Slank shakes. Krijg wel vaak vreselijke borrels in mijn darmen en soms diarree. De shakes zijn wat slapjes van structuur, maar qua smaak heel goed te doen. Ik wissel af met maaltijdrepen, van verschillende merken. 's avonds eet ik met de pot mee, alleen de helft van wat ik normaal zou nemen. Ik ben in deze twee weken 1,90 kilo afgevallen. Ik ben gemotiveerd om door te gaan!

Gesloten