LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BEFITSTAYFIT.NL blijft in gebreke!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
AdvB
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2020 17:40

BEFITSTAYFIT.NL blijft in gebreke!

Ongelezen bericht door AdvB »

Op 7 juni 2020 een produkt besteld bij befitstayfit.nl. Tot nu toe niets geleverd. Na heel veel moeite de klantenservice te pakken gekregen en daar deelde ze mee dat het produkt onderweg was en dat ik er niet op hoefde te rekenen dat ik mijn geld terug kon krijgen? Misschien gedeeltelijk? De 30 dagen zijn om maar befitstayfit.nl werkt nergens met mee. Wat kan ik hier nog verder mee?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: BEFITSTAYFIT.NL blijft in gebreke!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

AdvB schreef:
08 jul 2020 17:51
Wat kan ik hier nog verder mee?
Hetzelfde als al die andere mensen die bij een dropshipper kopen: uw wonden likken en opletten waar u de volgende keer gaat kopen. De website is zogenaamd van een bemiddelaar. Oftewel, hij niet als verkoper te boek staan en wil daarmee alle rechten ontlopen. Er missen een hoop verplichte zaken op de site en de naam GN-commerce komt iets te vaak voor de laatste tijd.

Deze eigenaar ligt heerlijk op zijn bank te wachten tot er iemand gaat bestellen en zet zijn bestelling door bij Ali. Hij vangt het geld en voor een appel en een ei komt er daarna naar u toe. Tja, en vanwege een of ander virusje duurt het nu wat langer.

Recht hebben is niet zo'n probleem, maar recht krijgen is bij dergelijke bedrijfjes een ander verhaal. Of via een jurist, of maar accepteren en er van leren.

HansdenVB

Re: BEFITSTAYFIT.NL blijft in gebreke!

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Er klopt weinig bij deze "winkel" er word aangegeven bemiddelaar te zijn maar volgens de kvk is het een eenmanszaak.

riddert
Berichten: 2118
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: BEFITSTAYFIT.NL blijft in gebreke!

Ongelezen bericht door riddert »

HansdenVB schreef:
09 jul 2020 17:46
Er klopt weinig bij deze "winkel" er word aangegeven bemiddelaar te zijn maar volgens de kvk is het een eenmanszaak.
Prima winkel hoor. Netjes ingeschreven bij de KVK zoals het hoort, bij ieder product staat netjes aangegeven dat het door een 'partner' verzonden wordt vanuit china.
Levertijd wordt transparant over gedaan; na 1 tot 4 werkdagen wordt de bestelling doorgezet naar de partner (aliexpress) dan is er sprake van een levertijd van 10 tot 20 werkdagen (4 weken).

Totale levertijd zal dus zomaar op kunnen lopen naar 5 weken. Pakket zal beslist aankomen, maar door Corona zal het wat langer duren dan de normale verzendtijd. Even afwachten dus.

Gesloten