LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BELA VITA

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
janneke521

BELA VITA

Ongelezen bericht door janneke521 »

ik wil even waarschuwen voor het bedrijf BELA VITA en vragen of er nog meerdere mensen zijn !!!!!!! Ik heb problemen met dit bedrijf, heb een brief gekregen dat ik een geldprijs had gewonnen hoefde hem alleen op te eisen d.m.v. formulier terug te sturen. Indien ik iets bestelde werd het met voorrang behandeld en anders konden ze niet beloven dat het inderdaad voor de vereiste datum behandeld zou zijn en kon ik geen aanspraak meer maken op de prijs. Nu weet ik zelf ook wel, superstom, maar als je met een hoop financieele romslomp zit grijp je de kans. Heb na het ontvangen van de bestelling deze retour gestuurd en heb daar ook een bewijsje van. Bela Vita stuurde een betalingsherinnering. Heb daarop gereageerd en kopie van retourbewijs gestuurd, maar daar is niet op gereageerd/ Ja alleen door nu een incassoburo op mijn dak te sturen. Hiermee gebeld en uitgelegd en toegezegd weer een kopie op te sturen. Ook het incassoburo gevraagd om een telefoonnummer van dit bedrijf, maar dat hebben ze niet (???)
Bela Vita blijft volgens het incasso bij hun standpunt omdat ondanks dat ik een retourbewijs heb, zij zeggen de zending nooit te hebben ontvangen. Maar misschien dan ten overvloede even een waarschuwing, laat je niet verleiden door mooie praatjes en beloftes en zeker niet door BELA VITA[/b]

Hans W.

Re: BELA VITA

Ongelezen bericht door Hans W. »

Ik gebruik al jaren hun producten en ik heb nog nooit problemen gehad. Ze hebben een goede kwaliteit/prijsverhouding. Een echte aanrader dus!!

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: BELA VITA

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten