LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belnu.nl Reparatie

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Serellyn
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2008 10:53

Belnu.nl Reparatie

Ongelezen bericht door Serellyn »

Wat was ik blij toen ik mijn telefoon binnenkreeg met abonnement, alles verliep goed en kreeg zelfs de 5 euro korting per maand die me beloofd was, zeer tevreden over belnu.nl dus...

Dat is nu toch echt voorbij, op 8 maart heb ik mijn toestel op de bus gedaan omdat een paar knopjes het gewoon weg niet meer deden, naar alle waarschijnlijkheid zal het iets met de printplaat zijn. 11 Maart krijg ik keurig een mailtje van Belnu.nl dat ze hem hebben ontvangen en wordt weggestuurd naar de repaircenter. In de FAQ las ik dat de toestellen vaak binnen 2 weken teruggestuurd worden en altijd even laten weten wat er is.

1 April heb ik nog niets van hen gehoord en besluit nog even een keer te mailen, en hoe raad je het, geen mailtje terug, niets! 8 April nog een keer gemaild, weer niets! Ik ben eigenlijk van plan om te gaan dreigen om ze voor Radar te slepen of wat dat ook.


Iemand nog ideeën of suggesties?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Belnu.nl Reparatie

Ongelezen bericht door agro »

Volgens hunn site zijn ze aangesloten bij thuiswinkel waarborg, mogelijk dat je deze in kan schakelen.

Rabdys
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2008 21:26

Re: Belnu.nl Reparatie

Ongelezen bericht door Rabdys »

Dat ze niet reageren is inderdaad niet goed.
Uit ervaring weet ik helaas dat de repaircentres behoorlijk wat tijd nodig hebben voor de reparatie van toestellen.
Succes in ieder geval!

Serellyn
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2008 10:53

Re: Belnu.nl Reparatie

Ongelezen bericht door Serellyn »

Vanmiddag toch maar snel een "dreig"mail gestuurd, en wie zou het raden, ik kreeg zojuist een e-mail terug dat ze morgen als eerst de repaircenter zullen bellen en dan mij mailen. :lol: Nou ik hoop dat het wat wordt.

Gesloten