Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd
-
Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd
Heb 2,5 maand terug een artikel besteld bij Goedkoopshop.org
Vooraf betaald en nooit iets ontvangen. [beschuldiging weggehaald door moderatie]
Koop hier niets, je bent je geld kwijt en hoort nooit meer iets van ze
Bellen is onmogelijk, hun chatboy is offline en mails blijven onbeantwoord.
Goedkoopshop.org werkt onder dezelfde vlag als Telefoonshop.net. Identieke websites. Telefoonshop.net is bekend bij de politie
Vooraf betaald en nooit iets ontvangen. [beschuldiging weggehaald door moderatie]
Koop hier niets, je bent je geld kwijt en hoort nooit meer iets van ze
Bellen is onmogelijk, hun chatboy is offline en mails blijven onbeantwoord.
Goedkoopshop.org werkt onder dezelfde vlag als Telefoonshop.net. Identieke websites. Telefoonshop.net is bekend bij de politie
Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd
U heeft goed onderzoek gedaan, helaas nadat u betaalt heeft.
Een klantenservice die 24/7 open is is te mooi om waar te zijn. Het winkel adres is een kantoorpand waar een andere bedrijf zit volgens Google maps en alles in de aanbieding.
Indien u met een creditcard betaald heeft neem dan contact op met uw creditcard maatschappij, doe een beroep op aflevering garantie.
Eventueel kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl/ of www.fraudehelpdesk.nl/fraude/ik-heb-iet ... ontvangen/ voor hulp of advies wat u kunt doen. In de meeste gevallen bent u uw geld kwijt.
Alleen als u weet aan wie u hebt betaald dan kunt u deze persoon vaak aansprakelijk stellen en met hulp van een deurwaarder of advocaat deze persoon dagvaarden.
Een klantenservice die 24/7 open is is te mooi om waar te zijn. Het winkel adres is een kantoorpand waar een andere bedrijf zit volgens Google maps en alles in de aanbieding.
Indien u met een creditcard betaald heeft neem dan contact op met uw creditcard maatschappij, doe een beroep op aflevering garantie.
Eventueel kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl/ of www.fraudehelpdesk.nl/fraude/ik-heb-iet ... ontvangen/ voor hulp of advies wat u kunt doen. In de meeste gevallen bent u uw geld kwijt.
Alleen als u weet aan wie u hebt betaald dan kunt u deze persoon vaak aansprakelijk stellen en met hulp van een deurwaarder of advocaat deze persoon dagvaarden.
De naam alleen al maakt dat ik de webshop niet eens ga bezoeken. Maar u kunt natuurlijk altijd naar Machelen afreizen om daar verhaal te halen. Succes.
Jan Wijn
vindt dit leuk
-
Dit is een bedrijven verzamelgebouw.. geef je niet veel hoop
https://www.staatsbladmonitor.be/ondern ... 0670795976
https://www.staatsbladmonitor.be/ondern ... 0670795976
Doe aangifte en plaatst een review indien mogelijk.
Dit ongein heb ik pas geleden gehad met andere webshop (toen brick-land.nl).
Ik heb aangifte gedaan, voicemail ingesproken review geplaatst en 2 dagen later geld retour.
De webshop heeft nu onder andere naam doorstart gemaakt (brick-world.nl).
Wees alert!!
Dit ongein heb ik pas geleden gehad met andere webshop (toen brick-land.nl).
Ik heb aangifte gedaan, voicemail ingesproken review geplaatst en 2 dagen later geld retour.
De webshop heeft nu onder andere naam doorstart gemaakt (brick-world.nl).
Wees alert!!
Bovendien lijkt de webshop op eerdere oplichtings site.
Waar de "dader(s)" al een keer eerder voor opgepakt is.
www.deklantinbeeld.nl
Opgepast dus
Waar de "dader(s)" al een keer eerder voor opgepakt is.
www.deklantinbeeld.nl
Opgepast dus
Deklantinbeeld.nl
vindt dit leuk
-
Ik wil hier toch even op inhaken. Het is niet zo alsof het een nieuwe doorstart is met allemaal goede intenties. Het zijn dezelfde lui die met winst van oplichting uit de vorige firma(s) je nu terug aan het betalen zijn.De webshop heeft nu onder andere naam doorstart gemaakt (brick-world.nl).
Jij mag mischien recht hebben gekregen, je hebt je geld immers terug. Maar er zijn nog honderden anderen gedupeerde die de weg richting internet oplosing en melding daarvan niet weten. Die geven het gewoon op.
Er is inval geweest in Belgie, de inboedel is verzegeld, er is loonbeslag linksom rechtsom gelegd, die 2 miljoen euro winst die je in de jaarcijfers van 2022 terug ziet was precies in het jaar dat de klachten dermate regende.
Ze hoppen al tijden van firma na firma. Betaalde zelfs lui om de firma die een redelijke credit score hadden, over te nemen om waar weer op op te lichten via platformen zoals bol, facebook, amazon en toestanden.
Ik ben persoonlijk zo boos op instanties, politie in Nederland vooral (Stelletje slappe zakken) en dat het de Politie in Belgie uiteindelijk wel gelukt is een onderzoek en arrest in stellen. Het gaat om een hondertal shops zowat.
En het verleden van de individueel staat perk als 16 jaar lange oplichter. Die heeft feitelijk geen reet opgestoken van een ontmaskering middels Tros opgelicht.