Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tante Hannie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2023 12:28

Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Tante Hannie »

Heb 2,5 maand terug een artikel besteld bij Goedkoopshop.org
Vooraf betaald en nooit iets ontvangen. [beschuldiging weggehaald door moderatie]
Koop hier niets, je bent je geld kwijt en hoort nooit meer iets van ze
Bellen is onmogelijk, hun chatboy is offline en mails blijven onbeantwoord.
Goedkoopshop.org werkt onder dezelfde vlag als Telefoonshop.net. Identieke websites. Telefoonshop.net is bekend bij de politie

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U heeft goed onderzoek gedaan, helaas nadat u betaalt heeft.

Een klantenservice die 24/7 open is is te mooi om waar te zijn. Het winkel adres is een kantoorpand waar een andere bedrijf zit volgens Google maps en alles in de aanbieding.

Indien u met een creditcard betaald heeft neem dan contact op met uw creditcard maatschappij, doe een beroep op aflevering garantie.

Eventueel kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl/ of www.fraudehelpdesk.nl/fraude/ik-heb-iet ... ontvangen/ voor hulp of advies wat u kunt doen. In de meeste gevallen bent u uw geld kwijt.

Alleen als u weet aan wie u hebt betaald dan kunt u deze persoon vaak aansprakelijk stellen en met hulp van een deurwaarder of advocaat deze persoon dagvaarden.

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door rvjapio »

De naam alleen al maakt dat ik de webshop niet eens ga bezoeken. Maar u kunt natuurlijk altijd naar Machelen afreizen om daar verhaal te halen. Succes.

Bram Bonnewel
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Dit is een bedrijven verzamelgebouw.. geef je niet veel hoop

https://www.staatsbladmonitor.be/ondern ... 0670795976

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door BL2 »

Seinhuis schreef:
26 jan 2023 16:26
......Een klantenservice die 24/7 open is is te mooi om waar te zijn
Is dat ook al verdacht tegenwoordig? Zal mijn werkgever daar eens over bevragen....

yessica38
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2010 19:10

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door yessica38 »

Doe aangifte en plaatst een review indien mogelijk.
Dit ongein heb ik pas geleden gehad met andere webshop (toen brick-land.nl).
Ik heb aangifte gedaan, voicemail ingesproken review geplaatst en 2 dagen later geld retour.
De webshop heeft nu onder andere naam doorstart gemaakt (brick-world.nl).
Wees alert!!

yessica38
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2010 19:10

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door yessica38 »

Bovendien lijkt de webshop op eerdere oplichtings site.
Opgepast dus

Deklantinbeeld.nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2023 02:15

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Deklantinbeeld.nl »

De webshop heeft nu onder andere naam doorstart gemaakt (brick-world.nl).
Ik wil hier toch even op inhaken. Het is niet zo alsof het een nieuwe doorstart is met allemaal goede intenties. Het zijn dezelfde lui die met winst van oplichting uit de vorige firma(s) je nu terug aan het betalen zijn.

Jij mag mischien recht hebben gekregen, je hebt je geld immers terug. Maar er zijn nog honderden anderen gedupeerde die de weg richting internet oplosing en melding daarvan niet weten. Die geven het gewoon op.

Er is inval geweest in Belgie, de inboedel is verzegeld, er is loonbeslag linksom rechtsom gelegd, die 2 miljoen euro winst die je in de jaarcijfers van 2022 terug ziet was precies in het jaar dat de klachten dermate regende.

Ze hoppen al tijden van firma na firma. Betaalde zelfs lui om de firma die een redelijke credit score hadden, over te nemen om waar weer op op te lichten via platformen zoals bol, facebook, amazon en toestanden.

Ik ben persoonlijk zo boos op instanties, politie in Nederland vooral (Stelletje slappe zakken) en dat het de Politie in Belgie uiteindelijk wel gelukt is een onderzoek en arrest in stellen. Het gaat om een hondertal shops zowat.

En het verleden van de individueel staat perk als 16 jaar lange oplichter. Die heeft feitelijk geen reet opgestoken van een ontmaskering middels Tros opgelicht.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een klokkenluider werkt toch altijd bij de beschuldigde organisatie, dacht ik.

Waarschijnlijk maakte de auto-aanvulling een oplichter van een oprichter.

Ik vind het overigens niet chique om alleen een clickbait-opmerking te plaatsen met een verwijzing naar een eigen website, waarvan doel ("Blog over alles op gebied van erotiek") en kwaliteit mij volstrekt onduidelijk zijn.

Deklantinbeeld.nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2023 02:15

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Deklantinbeeld.nl »

Mischien moet je iets verder scrollen naar het daadwerkelijke artikel.

Daar wordt as we speak een partij lego a 7000 euro aangeboden op marktplaats, waar de verkoper gekgenoeg verdacht van is de activa uit een failliet onderneming te trekken.

Deklantinbeeld.nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2023 02:15

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Deklantinbeeld.nl »

Ja excuseer mij,


Toen de oplichtende partij terug in 2016 tegen de lamp bij mij aanliep, had ik geen ander domein dan dit om erover te publiceren. Sindsdien heb ik mijn tanden erin gezet, en niet meer losgelaten.

Maar je moet echt even verder kijken dan het menu of headertje alleen; gaat om de inhoudt (dunkt mij).

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Erthanax »

Deklantinbeeld vind ik een weinig voor de hand liggende naam voor een website over erotiek. Het lijkt mij dat in deze branche de klanten liever niet in beeld komen. Of is die website gericht op een bepaalde niche?

Het bewuste stukje over de 7000 euro aan LEGO-artikelen heb ik natuurlijk gelezen; erg duidelijk vind ik het niet.

Als u serieus werk wil maken van uw kruistocht, kunt u beter een paar euro investeren in een nieuwe, betere domeinnaam. Of, nog beter, twee nieuwe domeinnamen :mrgreen:

Deklantinbeeld.nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2023 02:15

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Deklantinbeeld.nl »

Nee,

Als die zaak voor het gerecht komt, en men in de cel beland dan is mijn werk al klaar. Dan wil ik in de toekomst best die artikelen er nog af gooien ook. Want daar was het domein namelijk niet voor bedoeld. Ik heb in de loop der jaar tientallen berichten van gedupeerde gehad. Met ex medewerkers, politie, incasso, curators, onbetaalde partijen en toestanden gesproken. Die lijst _houdt niet op_.

Ik heb daar een goed beeld inmiddels van over neergezet en louter met feiten gepresenteerd. Nooit heeft men de moeite genomen om met mij of met gedupeerde om in gesprek te gaan, want dat zijn er in de duizenden middels tientallen lego shops, winkels en toestanden. Hoe dieper ik graafde hoe groter de ellende was. Het meest wrange is dat een auto dealer en kopers van een auto benadeeld waren. Afijn het staat allemaal op die website. En het allang al aandacht moeten krijgen.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Erthanax »

Deklantinbeeld.nl schreef:
28 mei 2023 11:33
Nee,

Als die zaak voor het gerecht komt, en men in de cel beland dan is mijn werk al klaar. Dan wil ik in de toekomst best die artikelen er nog af gooien ook. Want daar was het domein namelijk niet voor bedoeld. Ik heb in de loop der jaar tientallen berichten van gedupeerde gehad. Met ex medewerkers, politie, incasso, curators, onbetaalde partijen en toestanden gesproken. Die lijst _houdt niet op_.

Ik heb daar een goed beeld inmiddels van over neergezet en louter met feiten gepresenteerd. Nooit heeft men de moeite genomen om met mij of met gedupeerde om in gesprek te gaan, want dat zijn er in de duizenden middels tientallen lego shops, winkels en toestanden. Hoe dieper ik graafde hoe groter de ellende was. Het meest wrange is dat een auto dealer en kopers van een auto benadeeld waren. Afijn het staat allemaal op die website. En het allang al aandacht moeten krijgen.
Nee? Waartegen zegt u nee? Tegen een beter passende domeinnaam en dito inhoud? Uw eigen reactie laat toch zien hoe weinig effectief uw strijd tot nu toe is?

Ik geloof echt wel dat het gaat om een kwalijke en hardnekkige oplichter die aangepakt zou moeten worden. De manier waarop u dat doet, is overduidelijk niet effectief. Dat geeft u nota bene zelf toe.

Deklantinbeeld.nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2023 02:15

Re: Bestelling bij Goedkoopshop.org nooit geleverd

Ongelezen bericht door Deklantinbeeld.nl »

"hoe weinig effectief uw strijd tot nu toe is?"

Nja ik heb aangestuurd op een onderzoek. En samen met tientallen al dan niet honderden gedupeerde is men onder de loep genomen. Daar is een onderzoek uitgerold en het is gewoon afwachten totdat het voor het gerecht komt.

Ik maak me er geen zorgen om. Over een poosje komt dit opnieuw of een shitload nieuwe websites weer bovendrijven en dan zijn we weer allemaal terug bij af. Ik stop er in ieder geval mee. Success.

Plaats reactie