LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOL.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
trampelmoes

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door trampelmoes »

Nou ja,een keer besteld bij bol,nooit meer,na 15 mails en 2 keer bellen nog iks in huis,wel afgeschreven van creditcard,zat dus met kerst mooi zonder cadeau,3 e week janauri kwam de dvd pas binnen

hedy

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door hedy »

ook ik heb vaak via bol gekocht, nooit problemen gehad :lol:

Rem

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Rem »

Nooit proberen gehad met Bol.com.
En ik bestel er veel.
Ceedeeveedee.com daarentgen is wel een vreselijk bedrijf. Die leveren echt slechte service. Nooit bereikbaar voor commentaar,altijd een antwoordapparaat. :evil:

Kabel

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Kabel »

Mijn ervaring: Bol levert snel en netjes. Woensdag besteld, dezelfde dag nog een bevestiging in de mailbox. Vrijdag het boek in huis, met het boekenweekgeschenk er als verrassing bij. En ik hoef pas binnen 14 dagen te betalen. Bol heeft mij als tevreden klant erbij!

Stijn

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Stijn »

:D :D :D :D

Ik snap best dat mensen die 1x bestellen en daarbij een slechte ervaring hebben niet blij zijn. Maar ik bestel er al sinds 2000, en heb zeker 20x iets besteld. En inderdaad een keer een probleem gehad dat een CD pas na meer dan een week kwam i.p.v. na de beloofde 3-4 werkdagen. En af en toe is iets een dag te laat. Maar dat kan ook aan de postbode liggen.

Maar daar staat tegenover dat bol.com echt een prima assortiment heeft, een van de beste websites van NL, en dat je er met acceptgiro kunt betalen... ACHTERAF!

Ik vind het echt een prima oplossing, en ben blij dat bol bestaat. Voor mij is het echt een van de beste nieuwe winkels vand e afgelopen 10 jaar!

Jongens en meisjes van bol, ga zo door!

Gast

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Gast »

wat een gezeur. als het je niet bevalt, koop je toch ergens anders. zeuren moet je niet hier doen, maar bij BOL. dan heeft het misschien effect.
ik heb overigens nog nooit problemen gehad bij BOL. regelmatig besteld, kreeg altijd het juiste en op tijd!!!!!!!

Burb

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Burb »

Ik bestel regelmatig bij bol.com, nog nooit problemen gehad.
Ze leveren op tijd en prijzen zijn volgens de Nederlandse normen laag.
Een boek uit een boekwinkel is duurder.
Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar dat hoort bij concurentie.

Bol.com is een prima bedrijf. :D

Theus

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Theus »

"Gast"schrijft:
wat een gezeur. als het je niet bevalt, koop je toch ergens anders. zeuren moet je niet hier doen, maar bij BOL. dan heeft het misschien effect.
Ik ben het met "Gast" eens: Kopen bij Bol.com bevalt mij niet, dus ik koop er nooit meer.
Maar "Gast" heeft niet met alles gelijk: het klopt niet dat je bij Bol.com moet zeuren. Het heeft nl. geen zin. Op brieven krijg je geen antwoord, op e-mails als antwoord dat ze je bericht niet begrijpen en telefonisch zijn ze veel te vaak onbereikbaar. Dus zeuren bij hun lùkt niet eens!

Gast

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bestel geregeld iets bij Bol.com en krijg de indruk dat de gemelde levertijd vaak aan de optimitische kant is. Krijg je bijvoorbeeld te zien dat de bestelling binnen 3 tot 4 werkdagen (dus inclusief verzending) bij je op de mat ligt. Mijn ervaring is minstens 6 tot 8 werkdagen. 3 tot 4 vind ik nog redelijk en bespaart een gang naar de winkel. Klagen heeft bij miij wel geholpen, opeens was de verzending onderweg.

Gast

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Gast »

Of nog beter. Je ziet op de site staan levering binnen 4 werkdagen, je krijgt na 6 werkdagen te horen dat het product in bestelling is, terwijl de website nog steeds vermeld dat levering binnen 4 werkdagen plaatsvindt.

Boller

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Boller »

Bol.com is een van de beste Nederlandse webwinkel. Assortiment is groot en compleet. Site is overzichtelijk. Mensen, die levertijden die vermeld staan is slechts een indicatie. Als een artikel een paar dagen te laat is, is toch geen ramp! Als je echt haast hebt, koop je dan in de winkel en zeur niet. Ze leveren de beste service. E-mails worden snel en tenminste WEL beantwoord. Dat is bij andere bedrijven wel anders. Ik heb al 10 keer bij andere bedrijven via webform een bericht verzonden, maar geen reactie ontvangen. Bol.com reageert binnen 24 uur. Klantenservice is perfect.

Presley

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Presley »

Ik heb al vele malen besteld bij Bol.com en tot op heden een problemen. En eenmalig was mijn verzending iets te laat ( volgens hun dan ) en kreeg ik zelfs nog een tegoedbon twv 5 euro. Ik vindt dit heel netjes, dus BOL.COM ga zo door :D :D

Rebbie

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Rebbie »

Ik moet zeggen dat ik niet veel kan klagen over Bol.com, laatst nog een DVD gekocht die ik echt NERGENS anders kon krijgen en ook nog goedkoop. In het verleden kwamen sommige bestelde cd's nooit aan en heb ook nooit een email van Bol.com erover gekregen, maar ja..Heb die cd's maar ergens anders gekocht.

Dat was het enige wat ik vreemd vond, maar verder geen klachten.

TheGameMen

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door TheGameMen »

Nou nou , die goede ervaring (met de tegoedbon) heb ik der dus niet mee.
We hadden een boek besteld voor onzemotor , dat zou 2 weken duren , maar er mar eens 2 maandem van !

En niets , geen excues , of toegoedbon....

De winkel is sneller , dat geef ik je op een briefje

Freek

will

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door will »

Ik bestel regelmatig spullen via internet, ook bij Bol.com en Proxis.be.

Totnutoe is het bij mij 1 keer voorgekomen dat na mijn bestelling een CD was uitverkocht (Proxis). Ik kreeg hier wel direct een melding van zodat ik deze nog elders kon anschaffen (Bol). Heel netjes allemaal.
Verder nooit problemen gehad niet met boeken, cd´s en dvd´s. Meestal ga ik naar een site waar meerdere aanbieders staan zoalswww.vindsnel.nl zodat je ook de prijzen ... roet, will

MrCarrey
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 sep 2003 12:48

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door MrCarrey »

Ik heb laatst een mailtje verstuurd naar Bol.com en binnen een paar minuten had ik al een mailtje trug.
Dus hoezo klachten :?:

maureen

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door maureen »

ben het niet eens met negatieve berichten over Bol.com. Ik heb vaak boeken besteld en petje af, het loopt als een trein bij Bol.

Kareltje

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Kareltje »

Bol is de enige nederlandse onlinke media winkel die ik een dikke 10 geef. Ik ben al klant sinds 2000 en heb bijna elke maand zaken besteld. Nog NOOIT een probleem gehad, communicatie goed etc

Als zij het niet hebben dan haal ik het bij amazon die ook een dikke 10 krijgen.

blondie

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door blondie »

Nou omdat jullie bijna allemaal goede ervaringen hadden met bol.com nog maar eens geprobeerd.
Helft van de bestelling van 14 april is geariveerd,de andere helft nog niet,maar WEL afgeschreven van de creditcard.
Voor mij riekt dit zelfs al een beetje naar oplichting

Gast

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Gast »

blondie, ze sturen kosteloos de zaken in deelzendingen door.
Dus zodra er iets beschikbaar is sturen ze het direct op en de rest ook zonder extra kosten.

Misschien dat blondie nu nog iets over je zegt.

Gesloten