LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOL.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jay1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2008 00:08

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Jay1978 »

Hey all,

Ook even een bericht over Bol. Kan er niets dan goed over zeggen eigenlijk. De klantenservice is perfect en ik ben altijd in mijn voordeel behandeld als externe zaken ervoor zorgde dat mijn bestelling vertraagd was. Ik doe al ruim 7 jaar met grote regelmaat bestellingen. En ja, soms gaat er wel eens wat fout. Meer dan logisch vind ik. Je weet dat je op afstand koopt, dat de betaling op afstand is, dat het artikel niet tastbaar is, en dat een andere partij (TNT) het ook nog juist moet behandelen/afleveren. Als je dat persee wilt voorkomen, moet je gewoon naar een fysieke winkel gaan naar mijn mening. Dan betaal je gelijk, heb je het gelijk in handen en je neemt het zelf mee naar huis. Simpel.
Ja, ik heb het wel gehad dat een (dure) bestelling "kwijt" bleek bij TNT. Nadat ik week afgewacht heb en het vervolgens melde, werd mijn bestelling gewoon netjes afgemeld en ik kreeg mijn geld teruggestort. Heb daarna de bestelling wel succesvol kunnen bestellen.
Ja, ik heb wel eens gehad dat een betaling via Ideal mislukte. Geld was afgeschreven maar artikelen zaten nog in winkelwagen en geen bestelbevestiging. Contact opgenomen en ze hebben mijn betaalgegevens genoteerd en geprobeerd of ze mijn bestelling erbij konden vinden. Na een week bleek mijn bestelling niet verwerkt en kreeg ik het geld teruggestort.
Ja, ik heb ook wel eens verschillende antwoorden van de klantenservice gekregen. Ik neem aan dat ze ook nieuwe mensen in dienst nemen, deze moeten het ook leren dus ik ga er vanuit dat deze ook niet alles in één keer goed kunnen doen.
En ja, vertraagde bestellingen.. Het blijven indicaties. Met zoveel artikelen en leveranciers lijkt het me niet meer dan logisch dat niet van elk artikel de levertijd ook daadwerkelijk een feit is.
Wat ik fijn vind is dat bol, in iedere sitiuatie de eindverantwoordlijkheid op zich neemt. Zo heb ik bv eens een mobiele telefoon gekocht die na een tijdje steeds uitviel. Jaar fabrieksgarantie en ik kon hem naar een bedrijf sturen die het voor me zou maken. Helaas vond ik de comunicatie met dat bedrijf erg tegenvallen en melde dat bij bol. Zij hebben dat opgepakt en het werd goed opgelost.

Van alle klachten die ik hier lees, sommige kan ik inderdaad inkomen dat het behoorlijk rot kan zijn, maar vele denk ik ook van, waarom koop je dan op afstand? Een webwinkel heeft nou eemaal te maken met externe partijen. Hoe goed bol ook de afspraken na komt, als de leverancier zijn dag niet heeft en niet oplet als hij de levertijden aan bol doorgeeft, of dat er een mannetje bij TNT rondloopt die pakjes in zijn eigen auto legt. Tja.. Risico?

Inbar
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2008 03:13

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Inbar »

berry36: heb een tomtom retour gestuurd 14 nov naar bol.com maar dat gaat via tntpost hij is op 15 nov daar aangekomen. maar bij bol.com weten ze helemaal van niks maar nu zijn we 3 weken verder en heb nog steeds me geld niet terug. en maar bellen naar die ballen klantenservice elke keer het zelfde antwoord we sturen het door naar het desbetreffende afdeling.
Dit is precies mijn verhaal, kijk op:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=66546

Ik weet echt niet wat er aan de hand is daar, maar ondanks dat ik altijd goede service van hen heb mogen ontvangen, is dit niet te accepteren en een grote blamage voor ze.

cablemen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2008 08:24

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door cablemen »

ik heb problemen met het leveren van een XBOX.

17nov heb ik een voordeel bundel besteld met daarin een xbox 360 fifa2009 en een extra controller. Na een paar dagen geen reactie toch maar eens gemaild. Ik kreeg te horen dat het vertraagd was,en dat het binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Helaas niets ontvangen. Ik maar weer mailen. Toen hebben ze contact opgenomen met de leverancier en die verzekerde mij dat hij eind week 50 leverbaar was. Oke ik helemaal blij........................... 28 dagen na dato krijg ik een melding dat de bestelling geannuleerd is omdat het pakket niet meer leverbaar is..............
Vol goede moed log ik weer in op de site om een nieuwe bestelling te doen, en ook die is niet binnen 1 dag geleverd. Wederom erachter aan gebeld, en kreeg te horen dat hij voor 29dec geleverd gaat worden...

En toch blijven ze stug adverteren van "voor 21.00uur besteld is de volgende dag in huis" hoezo misleidende reclame.

Gr.

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door meerst »

Ik 'denk' dat BOL enkel zelf de boeken en cd's in het magazijn heeft, en dat de rest gewoon ergens anders besteld wordt...Boeken gaat l haast nooit fout. Electronica wel

van de sande
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2009 14:00

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door van de sande »

Inderdaad kan ik me voorstellen dat je heel tevreden bent en dat alles in orde is met een bedrijf als bol.com als alles telkens goed gaat.

Maar wacht maar eens tot het moment dat een bestelling eens finaal fout gaat. Dan ben ik benieuwd of je dan nog zo lovend bent over bol ....... want het adequaat en klantvriendelijk oplossen van een plobleem dat buiten de schuld om van de klant is ontstaan is nou niet bepaald iets waar ze goed in zijn.

Het lijkt mij zowiezo dat de definitie "dat is een goed bedrijf" meer samenhangt met HOE ze eventuele problemen klantvriendelijk oplossen als er iets fout gaat, dan dat je je mening ophangt aan het feit dat tot nog toe alles goed is gegaan.

Wij hadden met een kortingsbon met een beperkte geldigheid een dure bestelling gedaan. Deze bestelling is nooit volgens de track en trace aan tntnpost verzonden. Al schrijft bol van wel.
Okee er kan altijd iets fout gaan met een bestelling....dan is het nog niet meteen een slecht bedrijf....ook wij waren immers altijd tevreden klanten van bol....

We hebben echter meerdere malen moeizaam contact opgenomen met de klantenservice. Uiteindelijk zouden zij de nodige stappen ondernemen als het onze bestelling er na enige tijd nog niet zou zijn.

Wij waren verbijsterd dat de "nodige stappen" uieindelijk bestond uit het bericht dat we de bestelling maar opnieuw moesten plaatsen. wat tot gevolg zou hebben dat we weer 6 weken zouden moeten wachten en ook nog eens konden fluiten naar onze 10 % korting die we bij onze eerdere misgelopen bestelling hadden geplaatst.

Telefonisch contact met bol hierover leidde vervolgens wederom niet tot een adequate oplossing. Op de vraag waarom ze het bestelde artikel niet alsnog gewoon konden opsturen kregen we te horen dat "de helpdesk geen verbinding heeft met het magazijn en dus niet intern een order kan plaatsen"
Wat moet je met zo'n antwoord ? dat is toch niet te geloven, het lijkt me gewoon een kwestie van een telefoonverbinding leggen...

Kortom.....zolang het goed gaat lijkt het inderdaad een net en keurig bedrijf maar zo gauw het een keer fout gaat laten ze je mooi in de kou staat en is er totaal geen sprake van een goede klantvriendelijke service.

Het lijkt me niet dat wij daar nog ooit gaan bestellen. Hopelijk bedenken anderen zich al voordat het ooit eens een keer fout gaat !


jees

Nils77
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2009 16:33

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Nils77 »

Ik heb 14 januari een tv besteld ,

In eerste instantie kwam ik er na bestelling en betaling achter dat mijn oude adres nog in mijn account stond ( mijn domme fout ). Dus ik had de bestelling netjes geannuleerd en ben ook in vol vertrouwen dat het geld over een week weer wordt overgemaakt.

Daarna nog een bestelling met het goede adres. Heb netjes een bevestiging gekregen dat de boel op 15 januari zou worden bezorgd. In het mailtje kan je vervolgens na 18:00 naar een link gaan waar je de tijd kan controleren wanneer ze langskomen. Deze link werkte niet goed.

vanochtend dus gebeld met Inventra ( zo heten die criminelen ). De bestelling zou in de ochtend worden geleverd. Ik heb vervolgens tot 11:15 gewacht omdat ik toch echt naar mijn werk moest gaan. Vervolgens krijg ik om 12 uur een telefoontje dat ze bij mij voor de deur staan. Hiermee levert Inventra dus op 2 fronten slecht werk, en ze leveren niet 's ochtends maar 's middags. En ze bellen niet een half uur van te voren dat ze onderweg zijn. ( Dit staat wel vermeld in het mailtje ! )

Ik heb hierna met bol.com klantenservice , inventra klantenservice en het hoofdkantoor van bol.com gebeld en niemand kon mij verder helpen. Allemaal met hetzelfde onzin verhaal dat inventra onmogelijk later op de middag kon terugkomen omdat ze een strak schema hebben waar ze ze zich aan moeten houden. Moet gezegd worden dat bij klachten je het beste het hoofdkantoor kunt bellen . Met een beetje geluk van een aardige receptioniste word je doorverbonden met de customer service van het hoofdkantoor en niet dat irritante 0900-nummer met die vervelende kinderen die niets anders kunnen doen dan een boekje voorlezen. Het hoofdkantoor wilde mij nog de verzendkosten teruggeven en met Inventra bellen.

Uiteindelijk na 3 uur rondbellen vertelde Inventra dat ze morgen ook helemaal vol zitten en dat ik de TV pas maandag zou krijgen . Ook vertelde ze mij dat ze wel een half uur van te voren hadden gebeld maar dat ik niet heb opgenomen en dat ze geen voicemail hebben in gesproken. Eeeeeeeeeh , dus dan zou ik toch een gemiste oproep moeten zien op mijn mobiel !!!!!! Nadat ik dit had gehoord had ik de bestelling per direct geannulleerd. Door zo'n flut bedrijf als Inventra krijg ik mijn bestelling niet op tijd, vervolgens ben ik degene die maar moet wachten tot maandag en weer vrij moet regelen van het werk. Bol.com neemt mij in deze niet voldoende in bescherming en komt mij niet genoeg tegemoet.

Ik zal dus nooit meer iets kopen via Bol.com omdat zij hun spullen uitleveren via een flut bedrijf waarvan de website niet werkt en die hun klanten uitmaakt voor leugenaar.

Dank je wel Bol.com

meerders
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 12:33

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door meerders »

ik heb mij ooit eens laten verleiden (verloting van prijs) tot het aanmelden van de Bol.com mailinglijst. Ik kom er NIET meer vanaf. Ik heb mij al vijf keer afgemeld en en gebeld met de servicelijn. Ze doen er niets mee.

Elke keer krijg ik netjes een afmeld mail maar dan begint de ellende weer.

Advies: meld je NIET AAN VOOR DE MAILING. Je komt er niet meer vanaf en Bol.com reageert niet en doet net alsof je een zeurderige klant bent.

Het gaat ze te goed....

mrbuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2009 15:14

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door mrbuis »

Ik zou graag een klacht kwijt willen over www.bol.com.
Mijn vrouw en ik hebben enige tijd geleden een Playstation 3 aangeschaft bij Bol.
De beloofde levertijd, namelijk 1 dag werd een week maar dat is rond de feestdagen redelijk te begrijpen. Na 16 dagen ging mijn Playstation 3 echter al kapot, later bleek dat het om de “blueray” speler zou gaan. Hierop heb ik telefonisch contact gezocht met Bol, de telefonist vertelde me dat ik eerst contact op moest nemen met Sony, na enig aandringen wilde hij me wel verder helpen. Ik moest de playstation op sturen en dan zou het 4 tot 6 weken duren voordat ik hem weer gerepareerd in huis zou hebben.
Ik heb de playstation via TNT verzonden en kreeg een 3s nummer, zodat ik kon zien wanneer hij afgeleverd zou zijn. Ik heb hem op 30-12-2008 verzonden en volgens het “track and trace” systeem is hij op 31-12-2008 ontvangen in de postbus van Bol. Ik dacht dat mijn wachttijd van 4 tot 6 weken dan in zou gaan, maar die gaan volgens Bol pas in na de ontvangstbevestiging die via de e-mail zou komen. Hierop heb ik Bol weer gebeld en die vertelde mij dat het maximaal 5 dagen zou duren voordat mijn playstation in hun systeem geregistreerd zou staan. Na 5 dagen heb ik wederom gebeld en ik kreeg het zelfde verhaal, ik moest nog een keer 5 dagen wachten. Hierop hebben wij een mail naar Bol gestuurd dat wij per direct een ontvangstbevestiging toegestuurd wilde hebben en dat we anders aangifte van verduistering gingen doen, het is immers een duur apparaat en wij begonnen ons toch wel ongerust te maken. Na over en weer mailen omdat de medewerkers van Bol niet de moeite namen om de mails goed te lezen kregen we na 14 dagen eindelijk een ontvangstbevestiging.
Op de opmerking dat ik een deugdelijk apparaat verwachtte voor dat
geld kreeg ik het antwoord dat de playstation wel een goed apparaat is maar met kinderziekten, volgens Sony zou de Blue-Ray techniek nog in de kinderschoenen staan, dit vind ik raar omdat de
playstation ergens begin 2007 is uitgekomen en er zijn er duizenden van verkocht in Nederland. Dit zou betekenen dat het dus geen deugdelijk apparaat is. Waarschijnlijk is de reparatie duurder dan vervanging, dit was de Bol medewerkster met mij eens, daarom vond ik het redelijk dat als hij toch vervangen zou moeten worden dat ik vast een nieuwe toegestuurd zou krijgen, dit duurt immers maar 1 dag, maar dit was niet mogelijk.
Ik ben in de toekomst nog wel van plan om gebruik te maken van Bol omdat de diensten voor wat betreft boeken, films en spelletjes wel prima is maar zeker niet meer voor dure elektronische apparaten.

Makketakker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2007 14:39

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Makketakker »

Ik wil graag een Wii-Fit. Enige mogelijkheid om hieraan te komen is reserveren daar deze overal uitverkocht is en bij Bol.com pas in april leverbaar is. En voor een acceptabele prijs.
Wat schetst mijn verbazing? Het is het niet mogelijk via acceptgiro te betalen , dit moet vooraf.
Ik ben me daar belazerd. Nu , 1 februari betalen en dan maar afwachten wanneer er geleverd word.
Kijk , ik bestel wel eens wat in Engeland (schoenen bv.) en dan is dat via PayPal normaal. Maar 2 maanden van te voren aan een Nederlandse webwinkel? Lekker veel vertrouwen in je klanten noem ik dat. Nog nooit meegemaakt.
Ik ben op mijn hoede omdat ik ooit een dubbelcd van The Bintangs bij Bol.com besteld heb en Armand geleverd kreeg (in het doosje van The Bintangs).
Toen heb ik vooruit betaald met Ideal en ben een maand bezig geweest om mijn geld terug te krijgen.
Voor mij nooit geen Bol.com meer.
Zijn gewoon een stelletje simpele dozenschuivers. Niet meer en niet minder. :evil:

Ro1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2009 12:00

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Ro1977 »

Na jaren toch eigenlijk wel redelijk tevreden te zijn bij bol.com (je moet er namelijk niet alles kopen want ze zijn vaak gewoon duur) is het onlangs heel erg fout gegaan.

bol.com had mijn bestelling geannuleerd en mij dit niet laten weten, dus je zit nodeloos te wachten op je bestelling, maar als je ze dan belt krijg je een of andere student aan de lijn die zegt. niets aan te doen meneer, u moet opnieuw bestellen.
maar bol.com heeft mijn bestelling geannuleerd, (ze hadden een incasso open staan op een compleet ander adres en dat voor mijn adres aangezien, er wordt niet gekeken of dat allemaal wel klopt, het gaat allemaal automatisch) dus ik zeg, nu ben ik de dupe, de bestelling kan wel weer geactiveerd worden. 2009 = automatiserings vriendelijk tegenwoordig.
nee dat kan niet, dit is mijn antwoord.
maar...
nee dat kan niet, dit is mijn antwoord.
Ik vind dit toch onbehoorlijk.
nee dat kan niet, dit is mijn antwoord.
zit ik tegen een computer te praten ofzo?
nee, dat kan niet, dit is mijn antwoord.....

ik heb de haak er op gegooid.

dus..... bol heeft een probleem, want ik heb ze op meerdere manieren geprobeerd te benaderen, maar verder dan standaard antwoorden kun je niet komen. ze zijn erg onbehulpzaam en dus alle klachten maar op een rijtje:

Bij produkten staat vaak: voor 17.00 of 21.00 uur besteld, maar het gebeurd steeds vaker dat de levertijd na de bestelling spontaan veranderd in 5 tot 7 werkdagen.

levering in 1 keer of apart: onbeschoft werd mij meegedeeld dat ik zelf een vinkje had geplaatst bij de keuze of ik in een keer geleverd wilde krijgen of niet. ik bestel al jaren op dezelfde manier. heb het allemaal nagezocht, maar bij mij komt dat vinkje niet in beeld. 2 weken later kreeg ik dus mijn produkten die iknetjes voor 17.00 uur besteld had. vaag.

erg irritant is het feit dat bij alle engelse boeken staat of het een paperback of een hardcover is. dus ook bij pockets. ookal staat het formaat van een paperback erbij, toch krijg je steeds een pocket geleverd. ik wil geen pocket, anders bestelde ik wel een pocket. maar bol.com vond het na 3 keer terugsturen geen goede reden meer om het boek retour te ontvangen
(er is een reden waarom ik alleen betaal met acceptgiro's, want je geld krijg je ook nooit meer terug)

boeken zoeken is ook al een drama, overal staan 2e hands boeken doorheen en je kunt niet kiezen of je ze wel of niet wil zien. op prijs selecteren hoef je helemaal niet te doen, want je krijgt eerst alle 2e hands meuk en als je 300 pagina's zoekresultaat hebt, is dat behoorlijk irritant.

ik kan zo wel even doorgaan. ik was altijd wel redelijk fan van bol.com, maar ze zijn hard bezig hun goede naam te verprutsen.

tinimini
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2009 17:05

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door tinimini »

Het gebeurt te vaak dat bestellingen via bol.com niet of gedeeltelijk worden geleverd. In mijn geval zelfs 3 keer achter elkaar. Alle drie de keren gemeld bij de klantenservice en steeds weer het antwoord dat ik een week moet wachten om vervolgens te bellen en nog een week moet wachten.
Uiteindelijk werd alle keren geadviseerd de bestelling opnieuw te plaatsen. Zij storten het geld wel terug. Inderdaad, bijna een MAAND later heb je het geld op de rekening. Al met al dus een anderhalve maand onderweg. Wel sturen ze tussentijds aanmaning voor nabestellingen.

Echter, door steeds opnieuw te bestellen moet je weer verzendkosten betalen.
Deze worden namelijk niet teruggeboekt. Toen ik hierop reageerde kreeg ik uit coulance een waardebon van 1,95 opgestuurd, te besteden bij een volgende bestelling. Jaja, hoe bind je klanten.
Overigens mocht ik van de week een laatste herinnering ontvangen van een bedrag wat ik nu inmiddels voor de derde keer naar hun heb overgemaakt, en wat steeds teruggestort wordt door hun. Indien ik niet betaal, wordt er een incassobureau ingeschakeld. Vandaag heb ik ze dan ook gemeld dat ze ik weet niet wat allemaal nog mogen terugstorten op mijn rekening, maar ik geen enkele retourbetaling meer doe.
De contacten met de klantenservice van bol.com zijn zowel telefonisch als via mail beroerd te noemen. Er wordt stelselmatig geen antwoord gegeven op toch duidelijke vragen of er wordt (aan de telefoon) gezegd om over een week nog maar eens te bellen. Al met al een zeer ongeinteresseerde bende daar.
Ik kan iedereen adviseren die toch bij BOL.COM iets wil kopen niet middels ideal te betalen, maar dmv een acceptgiro.

sakurakitamura
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2009 13:20

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door sakurakitamura »

Ik bestel zelf al vanaf het ontstaan van het bedrijf bij Bol en ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad, dus ik verbaas mij eigenlijk over sommige reacties. Ik bestel daar eigenlijk van alles, mijn WII komt er vandaan, mijn PS3 ook, Ipods idem. Ik wil er wel bij vermelden dat ik al die jaren met acceptgiro bestel. Zo ben ik nooit mijn geld kwijt en als het pakket kwijt is, dan is er niks aan de hand. Gelukkig is dat nooit gebeurd! Als ik vooruit wil betalen ga ik wel naar de winkel :wink: Ik ben eigenlijk zeer tevreden over de totale service van Bol.

luc1986
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 okt 2008 21:58

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door luc1986 »

Ik heb 13 januari 2 spelletjes besteld via bol.com en ervoor gekozen via acceptgiro te betalen. Ik was het vergeten en had een brief gekregen dat ik nog niet betaald had begin februari. Gelijk over gemaakt op 4-2-2009. Vervolgens weer een brief gekregen dat er nog niet betaald was. Ik gebeld werd er gezegd dat er waarschijnlijk iets mis gegaan was met de betaling verwerken of ik nog even een keer wilde betalen. Dan zouden ze dat andere bedrag wel eens terug storten. Dus toen heb ik gezegd dat het niet mijn fout was en dat ik niet van plan was nog een keer te betalen tenzij mijn geld werd terug geboekt. Als ik het dan op mijn rekening zou hebben zou ik het nog een keer overmaken. Nou dat was prima en ze gingen uit zoeken. Tot vandaag de dag heeft bol niets terug gestort. Maar gister heb ik wel in brief ontvangen incasso bureau accountor group of ik even binnen 5 dagen 125 euro wil betalen (35 euro meer dan het oorspronkelijk bedrag) Ik ben absoluut niet van plan te betalen en ik heb er eigenlijk ook geen zin om hun informatielijn te gaan bellen a 15 cent per minuut. Ik zal wel moeten waarschijnlijk, maar heeft iemand tips?

tinimini
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2009 17:05

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door tinimini »

Ik zou een reactie naar het incassobureau sturen waarin een afschrift van de overschrijving van de bank toegevoegd waarop het bestelnummer staat vermeld. Dit zou ik ook naar Bol.com sturen, eventueel per e-mail.
Het kan zijn dat je een verkeerd bestelnummer hebt vermeld, dan herkent hun systeem het niet. Ze werken niet met klantherkenning (zeggen ze, maar dat klopt absoluut niet). De betaling wordt dan inderdaad (na een maand of meer) teruggestort en ondertussen blijf je aanmaningen ontvangen.
Maar het is inderdaad herkenbaar, je aanmaningen blijven sturen en zelf stort Bol.com met grote vertraging het geld terug.
Ik wens je succes, want het is moeilijk tot hun door te dringen.

Nick115
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2009 13:33

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Nick115 »

Ik heb vaak dingen besteld bij Bol.com, van mp3 speler tot fototoestel tot cd's en nooit problemen gehad.

henrie44
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2009 11:45

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door henrie44 »

ook ik heb bij bol.com wat besteld maar altijd goede ervaringen meestal wordt alles keurig bezorgd alleen in 2008 en 2009 heb ik wat besteld maar niks ontvangen, volgens bol.com was waarschijnelijk het bij de post kwijttgeraakt, ,maar bol had daar wel een passende oplossing voor door mij kosteloos alsnog mijn bestelling op te sturen
dus hulde voor bol.com

mellanie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 mei 2009 12:15

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door mellanie »

Ik bestel al een jaartje of 2 bij Bol.com en ben erg tevreden over hun service en alhoewel het een enkele keer fout gegaan is blijf ik tevreden, het kan altijd wel eens misgaan.
Heb er vanalles besteld zoals boeken,cd;s, dvd's,mp3 spelers, nintendo ds (3stk) xbox360, spellen, gsm, fotocamera, accesoires voor onze nintendo ds'n.
Alleen was laatst een dvdhoes wat geribbeld maar heb me voor die €9,99 niet de moeite genomen hem terug te sturen, wederom het is een hele fijn online zaak in mijn ogen.

willem1954
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2009 19:07

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door willem1954 »

Mijn zoon bestelde 2 mei jl. een X-Box voor € 331,92, deze was leverbaar en betaalde via Ideal. Direct daarna de status van de bestelling gechecked, en wat bleek: 0 items besteld! Direct gebeld, er was een fout ontstaan, men zou het uitzoeken etc, kon 10 werkdagen duren. Als de bestelling niet uitvoerbaar zou zijn, zou het geld worden teruggestort. Een week later weer gebeld: zelfde verhaal, men moest het uitzoeken etc etc .
20 mei (18 dagen later dus) nog steeds geen bericht, en geen geld terug. Maar weer eens gebeld. en aan een zeer moeilijk verstaanbare dame opnieuw de kwestie uitgelegd. Ze zou een mailtje naar het hoofdkantoor sturen, het geld zou worden teruggestort etc. Ik heb ze verordonneerd het geld per omgaande terug te storten, maar als het er nu niet binnen enkele dagen opstaat, ga ik het hoofdkantoor maar eens lastigvallen. Misschien dat men daar uit kan leggen wat er fout gaat en waarom de klant vervolgens daarvan de dupe wordt ...!
Dit alles riekt naar onrechtmatige daad (lees: oplichting)!! Ze kunnen hun naam m.i. dan ook beter veranderen in Bende Op Lichters.com
Mijn advies: koop dure apparaten gewoon in de winkel, afrekenen en gelijk meenemen.

mellanie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 mei 2009 12:15

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door mellanie »

Willem ik moet hartelijk lachen zoals je de afkorting van b.o.l (com)
beschrijft, het is betreurenswaardig wat de ervaringen van je zoon zijn want dit moet gewoon niet kunnen !
Want ik heb uiteindelijk na voor €200.- besteld te hebben in Maart in April alles betaald dacht ik, was er een rekening achtergebleven en heb ik dus via een onbekend incassobureau extra moeten betalen, gelukkig was dit niet veel.
Ik bestel er veel en ben over het algemeen best tevreden op die enkele dingen na, ik heb nog nooit iets via ideal gedaan en altijd acceptgiro gedaan.
Gisteren een Nintendo Dsi besteld en vanmorgen wederom ontvangen netjes en heel keurig optijd, mijn zoons Nintendo Ds Lite was stuk dus had snel een nieuwe nodig, op mijn roze mag hij niet spelen en die jeugd van tegenwoordig kan geen dag zonder.
Hoop uw zoon snel zijn centen terug ontvangt en volgende keer (mits die er is maar ik betwijfel) het via acceptgiro te laten doen.

Ps. Ik heb in December 2008 de Xbox360 besteld voor mn middelste zoon en die was eerst niet op voorraad maar alsnog snel geleverd gelukkig.

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Fabel »

spelen je kids ook buiten of is het 1-2-hoppakee voor de spelcomputer ermee?

Gesloten