LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOL.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jay1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2008 00:08

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Jay1978 »

Hey all,

Ook even een bericht over Bol. Kan er niets dan goed over zeggen eigenlijk. De klantenservice is perfect en ik ben altijd in mijn voordeel behandeld als externe zaken ervoor zorgde dat mijn bestelling vertraagd was. Ik doe al ruim 7 jaar met grote regelmaat bestellingen. En ja, soms gaat er wel eens wat fout. Meer dan logisch vind ik. Je weet dat je op afstand koopt, dat de betaling op afstand is, dat het artikel niet tastbaar is, en dat een andere partij (TNT) het ook nog juist moet behandelen/afleveren. Als je dat persee wilt voorkomen, moet je gewoon naar een fysieke winkel gaan naar mijn mening. Dan betaal je gelijk, heb je het gelijk in handen en je neemt het zelf mee naar huis. Simpel.
Ja, ik heb het wel gehad dat een (dure) bestelling "kwijt" bleek bij TNT. Nadat ik week afgewacht heb en het vervolgens melde, werd mijn bestelling gewoon netjes afgemeld en ik kreeg mijn geld teruggestort. Heb daarna de bestelling wel succesvol kunnen bestellen.
Ja, ik heb wel eens gehad dat een betaling via Ideal mislukte. Geld was afgeschreven maar artikelen zaten nog in winkelwagen en geen bestelbevestiging. Contact opgenomen en ze hebben mijn betaalgegevens genoteerd en geprobeerd of ze mijn bestelling erbij konden vinden. Na een week bleek mijn bestelling niet verwerkt en kreeg ik het geld teruggestort.
Ja, ik heb ook wel eens verschillende antwoorden van de klantenservice gekregen. Ik neem aan dat ze ook nieuwe mensen in dienst nemen, deze moeten het ook leren dus ik ga er vanuit dat deze ook niet alles in één keer goed kunnen doen.