LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOL.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Marjan

BOL.com

Ongelezen bericht door Marjan »

Snap niet waar al die klachten over Bol.com vandaan komen. Wat een nonsens. Ik koop heel vaak en graag bij Bol.com en heb geen klachten.
Ze leveren op tijd, reageren snel terug op mails naar de klantenservice.
Nee hoor, 3 duimen omhoog van mij voor Bol.com
Al zouden sommige dingen goedkoper mogen :D

Cor

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Cor »

Bool is inderdaad duur.
Ik heb een boek gekocht in een Americaanse boekwinkel voor 48 dollar, waarvoor Bol meer dan 100 euro vraagt.

Cor

Cor

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Cor »

MMM Ik bedoel Bol natuurlijk.

Peter 2

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Peter 2 »

Ik moet zeggen dat ik ook alleen maar goede ervaringen met Bol.com heb. Ze leveren snel en zonder problemen. Overigens bestel ik ook regelmatig boeken bij Amazon; ook daar een prima service. Uiteraard duurt het wat langer voordat boeken uit Amerika zijn gearriveerd, maar tot nu toe zijn ze er altijd eerder dan hun eigen schatting. Over de prijzen bij Bol kan ik niets zeggen, ik bestel daar alleen Nederlandse boeken, en daar zal niet veel variatie in zijn. Buitenlandse boeken bestel ik meestal bij Amazon of andere Internetwinkels in het land van herkomst. Dat zal meestal wel goedkoper zijn dan in Nederland bestellen, denk ik.

!!!!

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door !!!! »

Ik heb 1 keer besteld bij bol.com en nooit meer!

Eerst leverden ze iets wat ik niet had besteld (wat ik wel had besteld kreeg ik overigens niet).

Daarna 4!! maanden heen en weer moeten mailen voor ik het eindelijk voor elkaar had dat ze het om wilde ruilen...

Snelle reactie van klantenservice?????
Ja vast, wanneer je 5 keer een mailtje hebt gestuurd en vervolgens maar gaat dreigen dat je er een consumentenprogramma op af stuurt.
Dan kunnen ze opeens reageren.

Het is gewoon ongelooflijk dat dat bedrijf nog steeds bestaat!!!

beller

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door beller »

beste gast hierboven, nooit aan gedacht om te bellen? een beller is nog altijd sneller! :P

HarryX

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door HarryX »

Ik heb ooit een cd besteld bij bol.com. Ruim een half jaar gewacht, en toen kreeg ik een mailtje dat ze de cd niet konden leveren. De cd staat nog steeds vrolijk op hun website te koop aangeboden. Wat een prutsers!

!!!!

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door !!!! »

"beste gast hierboven, nooit aan gedacht om te bellen? een beller is nog altijd sneller!"

Klopt, bellen gaat sneller, maar is ook een stuk duurder :D en ik heb al genoeg geld tijd en energie aan die kneuzen verspild.
Dus voor mij nooit meer bol.com.

Gast

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Gast »

Nooit problemen met BOL.com gehad, misschien 3 a 4 keer iets besteld maar altijd correct en op tijd geleverd ......

Wai kung

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Wai kung »

Gelukkig heb ik nooit problemen gehad met bestellingen via internet bij Bol.com. Ook mijn vrienden en kennissen hebben nooit problemen gehad.Ook andere bestellingen via internet gaan prima. Ik bestel altijd via [url]http://www.vindsnel.nl,[/url] omdat je daar ook andere leveranciers kunt kiezen zoals Proxis (ook nooit problemen gehad)


groetjes,

Wai

een bol-fan

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door een bol-fan »

Er zijn mensen die overal problemen mee hebben. Het kan 10x goed gaan en je hoort ze niet, maar als het dan 1 keertje fout gaat. Dan is het maar een ***bedrijf.

Mensen moeten pas gaan klagen als het constant verkeerd gaat.

Gast

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door Gast »

Er zijn mensen die overal problemen mee hebben. Het kan 10x goed gaan en je hoort ze niet, maar als het dan 1 keertje fout gaat. Dan is het maar een ***bedrijf.

Mensen moeten pas gaan klagen als het constant verkeerd gaat
Helemaal mee eens, of van die mensen "Ja maar ik hoorde dat bedrijf X niet zo goed was met ....." ... heb je het zelf meegemaakt ? Misschien dat het nu beter is, vraag het voor de zekerheid na bij de firma ......

MrCarrey
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 sep 2003 12:48

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door MrCarrey »

Bol.com is een heel goed bedrijf. Nooit klachten over gehad.
En als je een factur krijgt waarvan je niet meer weet
van welk artikel het is dan kun je bellen en zeggen ze netjes
over welk artikel het gaat.

peet

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door peet »

TIP :idea:

voortaan gewoon in de winkel kopen
oke misschien iets duurder
maar als er iets is kun je altijd iemand aan zijn stropdas trekken. :wink:

peet

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door peet »

Hallo he, zo hard moet je nou ook weer niet aan die stropdas trekken.
Als die verkoper begint te verkleuren moet je natuurlijk wel los laten :wink:

rivala

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door rivala »

Ik heb nu al een paar keer iets besteld bij bol.com maar eigenlijk geen problemen gehad. Alleen een kee dat een video niet op voorraad was , maar die werd netjes nagestuurd.

M.M.L.

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door M.M.L. »

Ook ik heb geen problemen met bol.com gehad.

M.M.L.

001166010

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door 001166010 »

:D :) :lol: :lol:

Hallo,

Graag wil ik even reageren op het bestellen bij Bol.com. Wij hebben zeker al zo'n 10 keer iets besteld bij bol.com. Wij hebben eigenlijk alleen maar positief bericht. Het is altijd goed gegaan. Nooit problemen gehad met bestellingen bij bol.com

BounceMeister
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 jan 2004 19:31

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Ik heb meerdere keren besteld bij bol.com. Ze reageren idd niet altijd even snel op email, maar de bestellingen worden netjes en op tijd afgeleverd. Wanneer iets niet op voorraad was, werd ik goed op de hoogte gehouden.
Ze tonen ook vertrouwen in de klant door te leveren met acceptgiro erbij, dat zie je ook niet overal.

wizzy2

Re: BOL.com

Ongelezen bericht door wizzy2 »

Bij de eerste bestelling die ik bij Bol.com had ik een video besteld en ik had een DVD willen bestellen. Werd vrijwel direct geleverd en kon op kosten van Bol.com de video terugsturen. Daarna de DVD besteld en die werd weer direct geleverd.

Overigens is Bol.com inderdaad niet de goedkoopste...

Gesloten