LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bon Prix

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Karlina
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:02

Bon Prix

Ongelezen bericht door Karlina »

Onder tussen al ruim 4maanden geleden heb ik een bestelling gedaan bij Bon Prix.
Een postorder bedrijf met leuke kleding en hun recklame is alle maten zelfde prijs.
De bestelling liet erg lang, bijna 3 maanden op zich wachten. Vervolgens was ik al op vakantie geweest, ik had leuke kleren voor mn vakantie gekocht, en ik heb geen kaartje in de brievenbus gehad of het pakket er al was. De buren zeiden het in het voorbij gaan dat er een pakketje was voor mij.
Ik heb toen maar alles gehouden omdat het niet meer terug kon :evil:
En alles netjes betaald. Dit is op 3augustus afgeschreven. Nu heb ik al 2 aanmaningen gehad.... :?

Ik ben van plan om een flinke klacht in te dienen bij bon prix!
En er bestellen doe ik dus niet meer!!!

afz. Karlina

black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door black magic »

ik had ook 2 keer iets bij bon prix besteld maar 2 keer duurde het wel erg lang.de 1e alles terug gestuurd maar toch € 5,20 moetenbetalen verzendkosten.deze keer had ik het al geannuleerd maar toch kwam een gedeelte.had het per mail geannuleerd omdat mijn mobiele kosten wat hoog worden.nu kreeg ik dus toch de artikelen,daarna een mail dat ze al opgestuurd waren??? nu belde ik met bon prix over dit alles diegene wist er niets van.en vermelde dat de email service niet goed was bij hun?? ja dag leuke smoesjes .de andere dingen die nog 4 weken duurde ??? had ik ook al geannuleerd en daar wisten ze ook niets van hoezo slechte service nee voor mij geen bon prix meer en ga ook niet die verzendkosten betalen.
mvg black magic

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door Bailey »

De verzendkosten weet je van te voren, en die ben je ook verplicht om te betalen. Als je het teveel vind en/of niet wil betalen, moet je ook niet bestellen.

kruimeltje
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 aug 2005 17:32

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door kruimeltje »

Op zich geen problemen mee gehad, wel met de trage bezorging, ook ik kreeg mijn pakketten soms zo laat dat ik het inmiddels niet meer nodig had (zoals korte broeken). Maar toen gewoon alles retour gestuurd zonder problemen. Wel zijn ze erg vervelend met hun mailing. Heb mij al 6 keer afgemeld hiervoor en 5 x hun een extra mail hier over gestuurd maar toch blijven ze me er lastig mee vallen. Koop er nu dus ook niets meer.

black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door black magic »

had nog met hun gebeld,de medewerker noemde de service zelf slecht???? Verder kreeg ik net een mail over de verzendkosten.Ja ik begrijp dat ik die moet betalen bij een bestelling maar niet als hij al geanuleerd is en ze hem toch sturen.Hij is net terug gezonden via selektvracht,en zal er dus nooit meer iets bestellen.

koopjesjager
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 jan 2005 21:33

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door koopjesjager »

:( Ook ik heb problemen gehad met bon-prix begin van het jaar.Ik had netjes met een acceptgiro betaald.Maar toch waren ze zo brutaal geweest om de bedragen van mijn rekening te halen. Terwijl ik helemaal niet de opdracht gegeven had voor een eenmalige machtiging.Vele telefoontjes verder heb ik uiteindelijk mijn geld terug gehad.Sinds dien bestel ik niet meer bij Bon-prix hoeleeuk en voordelig hun aanbiedingen zijn.En de reden dat ze zo traag zijn?? otto is ook traag en bon-prix is daar een onderdeel van .

amico
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:12

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door amico »

Gisteren ontving ik van Bon Prix een boekje met allerlei leuke en betaalbare kleding. Ik dacht even bewaren, kijk morgen even wat ik kan bestellen. Maar als ik jullie verhalen lees, gaat het boek nu bij mij bij het oud papier. Bedankt voor de tips.

hirihiri123
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 apr 2004 17:45

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door hirihiri123 »

Hier het zelfde laken van pak, begin oktober 2005 iets besteld, paste niet, terug via Select vracht en nu een rekening van 5.20 Euro.
Heb gebeld : staat in de lveringsvoorwaarden .
Dit was de eerste keer en tevens de laatste keer dat ik daar iets bestel..........
Ik denk erover om dit juridisch aan te vechten. :oops:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door Shareena »

Maar dat is mij elk postorde bedrijf!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik denk erover om dit juridisch aan te vechten.
Hahahahaa.....dat win je dus never nooit. Ten eerste ben je dan veel duurder uit. Ten tweede geef je het zelf al aan: het staat in de voorwaarden. Ten derde is het normaal dat ze verzendkosten in rekening brengen, dat is overal. En als je het niet zou houden dan verwacht je dat ze de verzendkosten niet in rekening brengen?? Waar heb jij gezeten de laatste 100 jaar?

Helicon
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 dec 2005 20:48

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door Helicon »

Prima kwaliteit voor weinig geld.
En helaas heb ik ook de ervaring dat niet alles op korte of zelfs maar middellange termijn geleverd wordt. Maar Bon-Prix onderscheidt zich hierbij niet van andere postorderbedrijven.

Alleen is het jammer dat ze brieven en mailtjes niet beantwoorden. Maar uiteindelijk is ook bij ons alles keurig op zijn pootjes terecht gekomen.
Retourzendingen hebben bij ons nooit tot problemen geleid en ze maken er ook geen probleem van dat je pas na langere tijd goederen retourneerd omdat je bijvoorbeeld met vakantie was.

En verzendkosten betalen? NATUURLIJK! Dat weet je van tevoren en moet je achteraf dus niet zeuren.

joukje
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2005 16:54

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door joukje »

blijven maar rekeningen sturen terwijl ik het wel retour gestuurd heb.
reageren niet op mail en brieven.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door Bailey »

Misschien is die rekening alleen voor de verzendkosten? Die moet je wel betalen natuurlijk.

elliopgelicht
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:21

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door elliopgelicht »

bij het forum telefonie staat mijn verhaal over bon prix(per ongeluk)

elliopgelicht
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:21

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door elliopgelicht »

johnuit meppel,

bij de betalingsvoorwaarden staat dat, als je niets houdt van wat je hebt besteld, je tóch de verzend- en acceptgirokaartkosten moet betalen. maar in mijn geval sturen ze doodleuk na 2 maanden dezelfde bestelling nóg een keer. die heb ik uiteraard weer geretourneerd met al het nodige werk vandien en daarvan willen ze óók die verzend- en acceptgirokaartkosten mij laten betalen. Kopiën van rorrespondetiemails worden hierover niet meer beantwoord door mvr. Yvonne Kruyt v/d klantenservice

elliopgelicht
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:21

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door elliopgelicht »

ik heb mijn gelijk gekregen na alles (mails en rekeningen, reçu's van retourbonzendingen enz.) te hebben opgestuurd, uiteraard nadat ik het heb gekopïeerd, en diverse keren naar de klantenservice te hebben gemaild, e-mailde Mevr. Yvonne Kruyt mij terug met de mededeling dat ik ten onrechte een 2e keer verzendkosten heb betaald en dat ze het had afgeboekt. Indederdaad, 2 dagen later had ik het ook daadwerkelijk terug. Dus er is hoop, mensen, ook vertelde ik haar dat ik het op een Radarforum zou zetten, toen nog niet wetende dat ik niet de enige was. Hoewel het bij mij om een klein bedrag gaat vergeleken met zoveel anderen, getuige al de verhalen op de diverse forums, gaat het er om dat het niet eerlijk was.

elliopgelicht
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:21

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door elliopgelicht »

eindelijk, na kopïen van de desbetreffende rekeningen te hebben opgestuurd en na herhaaldelijk te hebben gemaild naar de klantenservice met de vraag waarom ik nu nooit meer antwoord krijg op mijn mails, stuurde mevr. Yvonne Kruyt v/d klantenservice een e-mail dat ik gelijk had en dat ze de door mij teveel betaalde verzend- en acceptgirokosten hadden afgeboekt. ik antwoorde dat zodra(eerst zien en dan geloven) het bij mij op de rekening stond ik het ook op het Radarfoum zou melden. bij deze dus. maar dit ging om het onrecht, want in vergelijking met zoveel anderen hun ervaringen gaat het om aanzienlijk forsere bedragen. Succes allemaal!!

bon non
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2009 19:44

Re: Bon Prix

Ongelezen bericht door bon non »

Yvonne Kruijt, maar die ken ik ook! Op 16 november heb ik een bestelling geplaatst en direct met Ideal betaald. Ik kreeg toen een bevestigingsmail waarin gemeld stond dat binnen 7 dagen mijn bestelling geleverd zou worden. Niet dus! Wat volgde was een mailverkeer tussen mijzelf en Mevr. Yvonne Kruijt waaruit ik alleen kan concluderen dat de tekortschietende service zowel qua bezorging geldt als bij de beantwoording van de gestelde vragen aan Mevr. Yvonne Kruijt. De bestelling werd ver na de beloofde datum bezorgd. Excusses heb ik nooit gehad, vandaag wel een nieuwe rekening van Mevr. Yvonne Kruijt voor een bestelling geplaatst op 01-12-08 ... alsof ik ooit nog een keer dom genoeg zou zijn om weer een bestelling te plaatsen bij dit zeer klantonvriendelijke postorderbedrijf! Zonet een mailtje gestuurd naar bovengenoemde met de vraag waar het nieuwe "verschuldigde" bedrag vandaan komt en dat ik dit "misverstand" graag verholpen zie, maar gezien de service in het verleden....en ik dacht nog wel dat ik eindelijk van ze af was. Sta je met je goede gedrag. Wie heeft er tips voor mij ?!

Gesloten