LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonprix praktijken

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ocenia
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2009 21:42

Bonprix praktijken

Ongelezen bericht door Ocenia »

Zijn er meer mensen die last hebben met name het terugstorten van bedragen bij Bonprix. dit is een dochter of zoon van de grote webwinkel Otto.

Ik wacht nu al meer 2 maanden op 220 euro van een bestelling die ik telefonisch heb geannuleerd maar wel via I deal heb betaald aan hun.

Gewoonweg diefstal die ik niet terug krijg.

Ze reageren niet op e-mail en telefonisch sta je echt uren in de wacht.
:( :( :(

Stola
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2009 21:52

Re: Bonprix praktijken

Ongelezen bericht door Stola »

Staat over postorder bedrijf bonprix (oplichters :cry: ) niet hierzo? http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&start=40

HappyGranny
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2009 22:03

Re: Bonprix praktijken

Ongelezen bericht door HappyGranny »

Ook bij mij heeft Bon Prix ( of moet ik Mal Prix zeggen? ) het behoorlijk BONt gemaakt. Begin september 8 items besteld en gekregen waarvan er 3 retour moesten en 1 omgeruild voor een ander maat. Niet al te moeilijk toch?
Voor alle zekerheid maar even gebeld naar Bonprix en uitgelegd wat de bedoeling was. Het zou dik voor mekaar komen zei de vriendelijke telefoniste, het zou verrekend worden en het teveel betaalde (Ideal) zou worden teruggestort.
Nu, 2 maanden later krijg ik een herinnering dat ik het omgeruilde artikel nog moet betalen, terwijl ik nog steeds mijn €76.00 niet terug heb gekregen.
Tot overmaat van ramp staat er onderaan de brief dat als ik niet op tijd betaal er €10.00 kosten berekend gaan worden.
Kijk……dat vind ik nou nog eens lef hebben, iemand te dreigen waaraan je nog geld verschuldigd bent.
Meteen gebeld en de onvriendelijke telefoniste beloofde wel het geld terug te storten, wat ik na alle verhalen hier eerst nog maar eens moet zien, maar geen enkel woord van excuus en mijn grapje dat BonPrix mij dan maar eens €10.00 kosten moest gaan betalen werd niet gewaardeerd helaas :evil: :twisted: :evil:

Stola
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2009 21:52

Re: Bonprix praktijken

Ongelezen bericht door Stola »

Lastig maar t staat ook hier dus en veel uitgebreider: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&start=40

ebvandevechte
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2009 09:17

Re: Bonprix praktijken

Ongelezen bericht door ebvandevechte »

Nooit klant geweest van Bon Prix, wel een overleden tante afgemeld (die ook werd overspoeld met onnodige prullaria, ineens een gids toegestuurd gekregen, dit afgemeld en bevestigd en nu zomaar een paar laarzen toegestuurd gekregen van discutabele kwaliteit, 10 maten te klein !!!!!!! :twisted:
Hoog tijd dat in een TV uitzending van Tros Radar hier aandacht aan besteed wordt. :idea:
Kunnen de laarzen zo naar het goede doel ??

Gesloten