LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door moederslink »

In Nijmegen in een deel van de wijk Lindenholt zijn de straten als volgt:
bv Zellersacker 1416, oftewel 14e straat huisnummer 16.
bv Horstacker 1478, 14e straat huisnummer 78
bv Leuvensbroek 2004 , 20e straat, huisnummer 4
Echt waar, 100%! Deze wijken bestaan al sinds ÷ 1980 !

Dus wees altijd uiterst secuur met het invullen vd adresgegevens, dan valt niemand iets te verwijten en is er geen gedoe achteraf.

Ik zou TS willen adviseren het verlies te nemen, ervan af te zien verder en zeker geen " rechten claimen ".

m.j.dekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jan 2015 05:44

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door m.j.dekker »

stfwlk schreef:Helemaal niet, de lokale postbode kent heus de naam van dat plein wel.
En een uitzendkracht invaller ook zoals in mijn geval?

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door stfwlk »

Wat ben jij goed in het afschuiven van verantwoordelijkheid!

A.niem
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door A.niem »

stfwlk schreef:Wat ben jij goed in het afschuiven van verantwoordelijkheid!
+1

@m.j.dekker
Volgens mij blijft u hier over door zeuren tot iemand tegen u zegt dat u gelijk heeft. Dat Brickshop het pakket nogmaals moet versturen. Of liever nog: zelf langsbrengen. En dan door middel van een password het pakket aan u afgeven te samen met een bosje bloemen als excuses. (Kan het ook niet door een ander in ontvangst worden genomen) en daarna nog het aankoopbedrag retour storten.

Ik zou zeggen: Dream on. Dat krijg je hier, en ook nergens anders, voor elkaar. Ik heb nog 1 tip voor u: vergeet het en laat het los. Wordt het leven een stuk leuker van.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door Har06 »

m.j.dekker schreef:
stfwlk schreef:Helemaal niet, de lokale postbode kent heus de naam van dat plein wel.
En een uitzendkracht invaller ook zoals in mijn geval?
eerst heeft Brickshop de schuld, daarna buurman op 22 en nu ineens een uitzendkracht - invaller, Ts het begint met het maken van jouw fouten

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door alfatrion »

m.j.dekker schreef:Huisnummer is toch goed. Zover ik mij herinner heb ik toch echt 2 ingevuld bij huisnummer. En in straatnamen komen NOOIT cijfers in voor
Herinneren is niet het zelfde als weten. Heb je geen ontvangstbevestiging gekregen, met daarop de gegevens? Heb je de goede postcode opgegeven?
mh73 schreef:Herroepingsrecht? Dat is toch wel de grootste blunder tot nu toe, Alfatrion. Het pakje is teruggegaan omdat het huisnummer er niet goed op stond, niet omdat de klant het niet wil hebben.
TS kan zich nog steeds hierop beroepen. De winkel moet dan verzendkosten terugbetalen. Daarvoor maakt het niet uit of het pakketje is teruggegaan omdat het huisnummer niet goed vermeld stond of niet. Daarna kan deze het zelfde pakketje opnieuw bestellen.
mh73 schreef:Daarbij is, bij het beroepen op herroepingsrecht, de klant verantwoordelijk voor het pakje totdat het in goede orde is ontvangen door de webshop.
Dat argument is al door mij weerlegt.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 3#p2121263
A.niem schreef:Ik heb 2 situaties geschetst. Bij situatie 1 is het pakket aangeboden maar geweigerd, (...)
Ja, maar aanbieden is niet het zelfde als afleveren. Alleen bij dit laatste gaat het risico over.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 29 jan 2015 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.

mh73

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door mh73 »

alfatrion schreef: TS kan zich nog steeds hierop beroepen. De winkel moet dan verzendkosten terugbetalen. Daarvoor maakt het niet uit of het pakketje is teruggegaan omdat het huisnummer niet goed vermeld stond of niet. Daarna kan deze het zelfde pakketje opnieuw bestellen.
Wij verschillen op een aantal punten van mening. Maar ik denk dat je het wel met me eens moet zijn dat de kans klein is dat TS hetzelfde pakketje nogmaals bij de webshop kan bestellen. Gezien het feit dat het account van TS al is geblokkeerd.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dan maak hij toch een nieuw account.

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door angel1978 »

alfatrion schreef:Dan maak hij toch een nieuw account.
Naar het nu wel goede adres? Yeah right..
Of moet ie nu weer naar een verkeerd adres laten sturen :?
Los van dat zijn ip adres geblokkeerd kan zijn.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dan gebruikt hij toch een ander IP adres.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door prem »

En dan natuurlijk gelijk met vakantie gaan....

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door angel1978 »

alfatrion schreef:Dan gebruikt hij toch een ander IP adres.
Laat maar. Jij verdedigt hem als ie voor 23 euro voor de rechter gaat verschijnen?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door Har06 »

mh73 schreef:
alfatrion schreef: TS kan zich nog steeds hierop beroepen. De winkel moet dan verzendkosten terugbetalen. Daarvoor maakt het niet uit of het pakketje is teruggegaan omdat het huisnummer niet goed vermeld stond of niet. Daarna kan deze het zelfde pakketje opnieuw bestellen.
Wij verschillen op een aantal punten van mening. Maar ik denk dat je het wel met me eens moet zijn dat de kans klein is dat TS hetzelfde pakketje nogmaals bij de webshop kan bestellen. Gezien het feit dat het account van TS al is geblokkeerd.
Denk jij dat Brickshop aan Ts nog iets levert muv een deurwaarder ?

mh73

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door mh73 »

Har06 schreef:Denk jij dat Brickshop aan Ts nog iets levert muv een deurwaarder ?
Nou ja, wát er ook allemaal mis is gegaan, het was wel betaald natuurlijk. :wink:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen

Ongelezen bericht door Har06 »

mh73 schreef:
Har06 schreef:Denk jij dat Brickshop aan Ts nog iets levert muv een deurwaarder ?
Nou ja, wát er ook allemaal mis is gegaan, het was wel betaald natuurlijk. :wink:
een deurwaarder kan ook een aangetekende brief van Brickshop afleveren :P

Gesloten