City-Bikes.nl-bestelling

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Assie1967

Re: City-Bikes.nl-bestelling

Ongelezen bericht door Assie1967 » 24 jun 2019 14:29

Hier nooit meer een fiets bestellen. Slechte service en zijn niet bereid om de fiets terug te nemen en geld terug te geven. Nu een fiets stan waar we niks mee kunnen

gdk.deko

Ongelezen bericht door gdk.deko » 15 aug 2019 10:10

TIP: Koop hier nooit een fiets. wij hadden 2 fietsen besteld. 1 fiets geleverd echter deze loopt achter steeds aan tegen het spatbord en is ook niet op te lossen zonder de banden te vervangen omdat de banden te groot zijn.

De tweede fiets is nooit gelever. Wel het geld afgeschreven van de credit card en na bijna 2 maanden contact proberen te krijgen het maar overgedragen aan de credit card maatschappij. City Bikes geeft aan dat de fiets is aangeboden en dat ik 40€ moest betalen omdat de fiets naar hun retour moet gaan vanuit het DHL depot, terwijl men geen bewijs kan overhandigen van aflevering of het proberen af te leveren.

Kortom zeer slechte (klanten) service en wat mij betreft een onbetrouwbare partij om zaken mee te doen.

BiancaW1979

Ongelezen bericht door BiancaW1979 » 18 sep 2019 18:28

DE KLACHT

Vorig jaar voor mijn dochter een fiets gekocht en meteen betaald. Achteraf kreeg ik een mail dat de kleur die ik besteld had niet op voorraad was dus de enige optie was een andere kleur uitkiezen. Fiets werd geleverd en het achterlicht was al kapot en er zat een scheur in de kettingkast. Ik heb daarop gemaild en gebeld maar kreeg heel weinig respons daar op. Uiteindelijk een nieuw achterlicht gekregen. Halverwege het jaar verloor mijn dochter een trapper en is met haar hoofd op het stuur beland tijdens het fietsen naar school. En nu een paar weken geleden is de hele trapas afgebroken. En dan heb ik het nog niet over de in staat zijnde fiets overal roest op alle bouten en moeren en zelfs onder het zadel is het helemaal geroest. De fiets staat s avonds altijd in de schuur. Ik wederom contact gezocht en geen reactie pas als ik erom vroeg of ze mijn mail aub willen beantwoorden kreeg ik een antwoord. Na foto s toegestuurd te hebben is het antwoord. Kunt u de fiets naar ons filiaal brengen!? NEE ik heb de fiets niet voor niets op internet besteld ik kan de fiets niet brengen. Na weer een paar dagen heb ik maar voorgesteld (omdat mijn dochter nog steeds niet kan fietsen) om de fiets naar de fietsen maker in het dorp te brengen en de factuur naar hun op te sturen zodat ze die kunnen vergoeden(aangezien je niet mag en kan verwachten dat een fiets na een jaar al in deze erbarmelijke staat is). Het antwoord nee wij vergoeden geen facturen van andere bedrijven. Ze sturen wel een nieuwe trapas op!?!?!? Hoe moet ik die bevestigen op de fiets? Dus alsnog naar de fietsen maker en het laten monteren. Dus dat gaat veel geld kosten. Mensen wees gewaarschuwd goedkoop is duurkoop en koop hier geen fiets want je wordt niet gehoord. Heb al een keer gezegd tegen een van hun medewerkers dat als ze een goed product en goede service bieden de klanten blijven. Maar blijkbaar is klantvriendelijkheid en service niet hun motto. De nieuwe trapas heb ik trouwens nog steeds niet gekregen. En mijn dochter heeft dus al weken geen fiets.
Reviews op hun eigen site zijn niet betrouwbaar.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 19 sep 2019 16:22

BiancaW1979 schreef:
18 sep 2019 18:28
Kunt u de fiets naar ons filiaal brengen!? NEE ik heb de fiets niet voor niets op internet besteld ik kan de fiets niet brengen.
Hoe bedoelt u dit precies? Juist als u een fiets online koopt en er is wat mee, is het niet heel raar dat ze u vragen om te zorgen dat de fiets weer bij hen terecht komt. Dat is bij een fietsenmaker in de buurt niet anders, ook daar zal de fiets naar terug moeten bij problemen.
BiancaW1979 schreef:
18 sep 2019 18:28
Na weer een paar dagen heb ik maar voorgesteld (omdat mijn dochter nog steeds niet kan fietsen) om de fiets naar de fietsen maker in het dorp te brengen en de factuur naar hun op te sturen zodat ze die kunnen vergoeden(aangezien je niet mag en kan verwachten dat een fiets na een jaar al in deze erbarmelijke staat is). Het antwoord nee wij vergoeden geen facturen van andere bedrijven. Ze sturen wel een nieuwe trapas op!?!?!? Hoe moet ik die bevestigen op de fiets? Dus alsnog naar de fietsen maker en het laten monteren. Dus dat gaat veel geld kosten. Mensen wees gewaarschuwd goedkoop is duurkoop en koop hier geen fiets want je wordt niet gehoord.
Je wordt wel gehoord, ze pakken het op zich keurig op, het probleem is alleen dat u moet zorgen dat zij de fiets kunnen repareren, en dat kan alleen als de fiets bij hen gebracht wordt. Dat is een beetje inherent aan het doen van online aankopen. U koopt iets bij een verkoper die niet om de hoek zit, dat betekent wel dat in geval van reparaties u moet zorgen dat het artikel weer retour komt. Dat moet u ook bij een lokale zaak, maar ja, die zit om de hoek. Nadeel is dat die vaak niet kan opboxen tegen de webshops, want ja, bij de lokale winkelier kunt u vaak wel direct terecht voor service.

Plaats reactie