CLICKTOBUY: product wordt na weken niet geleverd en terugbetaling wordt geweigerd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kurt.de-leeuw
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2020 10:27

CLICKTOBUY: product wordt na weken niet geleverd en terugbetaling wordt geweigerd

Ongelezen bericht door kurt.de-leeuw »

🤬❗️🤬❗️🤬 KOOP HIER NIETS !

Weken leveringstermijn, levering nooit ontvangen en weigeren een terugbetaling ! 🤬

Klantendienst :
Beste,
Mijn vader heeft al heel wat weken geleden een bestelling geplaatst
Hallo, bedankt voor je bericht. Dit is een automatisch bericht, we komen zsm terug op jouw vraag. Heb je een vraag over je bestelling? Stuur dan alvast het ordernummer, de achternaam die op de order staat en het volledige adres!
Ordernummer ******
Naam & Adres *************
Dit order is nog steeds niet aangekomen !
Kunt u mij een precieze leveringsdatum bezorgen met een track&trace ?
Zoniet het order annuleren en terugbetalen
--
Ik kan uw bestelling niet vinden met de informatie die u mij hebt gegeven. Graag ontvang ik van u uw emailadres, huisadres en ordernummer waarmee u de bestelling hebt geplaatst.
Dan kan ik een onderzoek starten naar de status van uw bestelling.
Veel dank alvast!
--
grastrimmer bestelnr#******
Hallo,
Dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u vrij lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Ik zie echter dat uw bestelling onderweg is en binnenkort geleverd zal worden.
Zie hier de werkende tracking informatie:
https://***********************
--
OK
Dan wachten we nog enkele dagen
Dank voor uw bericht
Kunt u me zeggen naar welk adres het verstuurd werd ?
--
Hallo,
**
--
Dat is het probleem
Het juiste adres is :
**
**
**
Dat werd al meermaals via tickets doorgegeven
--
Hallo,
Dat gaan wij voor u regelen!
--
Super
Beste Bij nazicht van de tracking blijkt deze sinds juni teruggestuurd te zijn naar de afzender
Gelieve dan toch maar de terugbetaling uit te voeren !
--
Dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u uw order nog niet hebt ontvangen.
Vanwege de grote drukte, duurt het langer dan normaal om uw pakketje bij u af te leveren. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
--
Heeft u enig nieuws voor me ?
--
Hallo,
Wees geduldig, het pakket zal niet meer tijd nodig hebben om aan te komen.Het transport was een beetje moeilijk vanwege de coronavirussituatie.
Ik hoop dat je ons begrijpt, bedankt!
--
Nee het spijt me
Als er geen correct tracking is, zal het nooit aankomen
Gelieve per direct de terugbetaling in orde te brengen
--
Hallo,
Dat vinden wij heel jammer. We kunnen u helaas niet de bijdrage retour doen aangezien uw artikel al is ingepakt door ons en overhandigd aan de bezorgdienst. Zie hier uw tracking informatie: https://**
U kunt uw artikel retourneren, na ontvangst, naar het volgende adres: ClickToBuy Magazijnt.a.v. de retourafdelingKoperweg 11 J2401LH Alphen aan den RijnNederlandHierbij nogmaals ons Garantie- en retourbeleid: https://www.clicktobuy.nl/pages/garanti ... tourbeleid Indien u besluit uw artikel te retourneren, dan ontvangen wij graag direct ook uw tracking code om zodoende de retourlevering tijdig te kunnen volgen.
--
Shipment on the way to your region
2020-06-12 | 14:45
The address incomplete/incorrect.
2020-06-10 | 14:23
Item in distribution phase
2020-06-10 | 08:28
Arrival at international office of exchange
2020-06-09 | 10:57
Departure from office of exchange
2020-05-07 | 11:28
Departure from office of exchange
2020-05-07 | 05:37
Arrival at facilities
2020-05-07 | 03:55
Item deposited to local postal operator
2020-05-06 | 11:36
Beste, het artikel werd al door Bpost terug naar de afzender gestuurd meer dan een maand geleden
De redelijke termijn is al lang verlopen
Gelieve de terugbetaling dus in orde te brengen
Dat is een wettelijke verplichting
--
Hallo, Sorry, maar het pakket zal niet meer tijd nodig hebben om aan te komen. Als u het geld terug wilt, wacht dan tot u het pakket heeft ontvangen en dan kunt u het aan ons retourneren en wij zullen u het geld terugbetalen.
--
WE GAAN DAT PAKKET NOOIT ONTVANGEN !
Het adres klopt al niet
--
Hallo, Hoe is het het juiste adres?
--
**
**
**
Dat werd al meermaals doorgegeven
Neem nu eens de moeite om zelf die tracking link na te kijken
En breng die terugbetaling in orde
--
Hallo ?
--
Hallo, kunt u me een update geven omtrent de terugbetaling ?
--
Hallo, We kunnen u helaas niet de bijdrage retour doen aangezien uw artikel al is ingepakt door ons en overhandigd aan de bezorgdienst.
Indien u besluit uw artikel te retourneren, dan ontvangen wij graag direct ook uw tracking code om zodoende de retourlevering tijdig te kunnen volgen.
--
Ik denk dat u het niet wil begrijpen
We kunnen niets retour sturen als we het nooit gekregen hebben
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jul 2020 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

Brahms
Berichten: 2862
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: CLICKTOBUY: product wordt na weken niet geleverd en terugbetaling wordt geweigerd

Ongelezen bericht door Brahms »

Op klachtenkompas tref je nog veel meer probleempjes over dit bedrijf:
http://www. ishopzo.nl;
Telefoonnummer: 0172 749016;
Adres: Koperweg 11 J
2401 LH Alphen aan den Rijn

Plaats reactie