LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Italia
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2010 07:39

Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten

Ongelezen bericht door Italia »

Ondanks herhaalde verzoeken blijft dekbedcorner.nl dagelijks ongevraagde email versturen. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kom ik van dat irritante bedrijf af?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Italia schreef:Ondanks herhaalde verzoeken blijft dekbedcorner.nl dagelijks ongevraagde email versturen. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kom ik van dat irritante bedrijf af?
Onderaan de e-mail zit een knop om je af te melden. Veelal worden de mails verzonden vanaf een noreply adres, mailen met de vraag om je uit te schrijven hiernaar toe is veelal zinloos.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die mail als spam aanmerken en blokkeren.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lady1234 schreef:Die mail als spam aanmerken en blokkeren.
Niet als er gewoon een afmeldknop onder zit. Dit is een legitieme website, zover ik kan zien, en hun mails moeten een afmeldt link bevatten.
Door het bericht als spam te markeren, nadat je er zelf op hebt ingeschreven, vervuild de spamlijsten onnodig en zorgt dat iets wat voor jouw "spam" is voor andere die het wel willen ontvangen ook zo wordt gemarkeerd.

Italia
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2010 07:39

Re: Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten

Ongelezen bericht door Italia »

Tja als het zo eenvoudig was...

Klikken op de knop afmelden het bericht heeft geen enkel effect de dagelijkse spam blijft komen. Ook het indienen van een vraag en later een klacht op de website heeft geen effect. Dekbedcorner.nl reageert nergens op en blijft ongevraagde spam sturen.

Italia
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2010 07:39

Re: Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten

Ongelezen bericht door Italia »

Tja als het zo eenvoudig was...

Klikken op de knop afmelden onderaan het bericht heeft geen enkel effect. Ook het indienen van een vraag en later een klacht op de website heeft geen effect. Dekbedcorner.nl reageert nergens op en blijft dagelijks ongevraagde spam sturen.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kom ik van dat irritante bedrijf af?

Gesloten