LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Eekje
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2016 14:48

Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Eekje »

Mediamarkt. Nooit meer. Beste je een droger en een koelkast. Bezorgtijd afgesproken.Mooi op tijd. Bezorger levert alles af. Neemt gelijk de oude koelkast mee. Verpakking van koelkast eraf. Grote deuk erin. Ja sorry morgen krijgt u een nieuwe maar deze mag u niet aanzetten.
hallo meneer de bezorger . wat is dat voor afspraak.Wie gaat de gekoelde spullen betalen die nu gaan bederven??
Mediamarkt geeft aan is niet ons probleem. Wat een service.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 okt 2016 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Frantic2 »

u krijgt morgen een nieuwe....Vleeswaren bij de buren. Kaas en mayo in de schuur zonder kachel, kom op nou, u bent toch niet gek?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Eekje schreef:Mediamarkt. Nooit meer. Beste je een droger en een koelkast. Bezorgtijd afgesproken.Mooi op tijd. Bezorger levert alles af. Neemt gelijk de oude koelkast mee. Verpakking van koelkast eraf. Grote deuk erin. Ja sorry morgen krijgt u een nieuwe maar deze mag u niet aanzetten.
hallo meneer de bezorger . wat is dat voor afspraak.Wie gaat de gekoelde spullen betalen die nu gaan bederven??
Mediamarkt geeft aan is niet ons probleem. Wat een service.
Wat had je dan verwacht, dat men je willekeurig geld geeft omdat jij zegt wat er allemaal wel of niet zou bederven?

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Brainless »

U had ook kunnen vragen of ze de oude koelkast weer even naar binnen wilde brengen.
Dan had u gewoon uw spullen nog kunnen koelen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door kokka »

Brainless schreef:U had ook kunnen vragen of ze de oude koelkast weer even naar binnen wilde brengen.
Dan had u gewoon uw spullen nog kunnen koelen.
dat is wel een goeie..

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door moederslink »

Eekje schreef:Mediamarkt. Nooit meer.
.....beetje hysterisch en overtrokken? :oops:
Morgen al weer een andere. Straks lekker slapen en morgen gezond weer op :D
Er zijn grotere wereldproblemen....

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Frantic2 »

kokka schreef:
Brainless schreef:U had ook kunnen vragen of ze de oude koelkast weer even naar binnen wilde brengen.
Dan had u gewoon uw spullen nog kunnen koelen.
dat is wel een goeie..
Ik heb altijd geleerd dat een koelkast eerst 24 uur moet rusten na een verplaatsing....

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door berndv »

Frantic2 schreef:
kokka schreef:
Brainless schreef:U had ook kunnen vragen of ze de oude koelkast weer even naar binnen wilde brengen.
Dan had u gewoon uw spullen nog kunnen koelen.
dat is wel een goeie..
Ik heb altijd geleerd dat een koelkast eerst 24 uur moet rusten na een verplaatsing....
24 uur is niet meer nodig, tegenwoordig is 5 á 6 uur meestal voldoende, helemaal als de koelkast staand is getransporteerd.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Nou ja, als dat het geval is gaat het argument van TS over de etenswaren natuurlijk al helemaal niet op. 5 à 6 uur je melk buiten de koelkast laten staan is natuurlijk niet bevorderlijk voor de houdbaarheid.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Julie4444 schreef:Nou ja, als dat het geval is gaat het argument van TS over de etenswaren natuurlijk al helemaal niet op. 5 à 6 uur je melk buiten de koelkast laten staan is natuurlijk niet bevorderlijk voor de houdbaarheid.
Dan toch even het eerste antwoord in de praktijk brengen. Zo gek is dat toch niet dat als je een probleempje met de koelkast hebt je even de buren inschakeld. Doe ik ook als dat ding van mij moet ontdooien. Gelijk weer eens contact met de buren. Zo is Media Markt ook nog goed voor de sociale cohesie in de buurt.....

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Julie4444 »

GJvdZ schreef:
Julie4444 schreef:Nou ja, als dat het geval is gaat het argument van TS over de etenswaren natuurlijk al helemaal niet op. 5 à 6 uur je melk buiten de koelkast laten staan is natuurlijk niet bevorderlijk voor de houdbaarheid.
Dan toch even het eerste antwoord in de praktijk brengen. Zo gek is dat toch niet dat als je een probleempje met de koelkast hebt je even de buren inschakeld. Doe ik ook als dat ding van mij moet ontdooien. Gelijk weer eens contact met de buren. Zo is Media Markt ook nog goed voor de sociale cohesie in de buurt.....
Exact! :)

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door kokka »

Frantic2 schreef:
kokka schreef:
Brainless schreef:U had ook kunnen vragen of ze de oude koelkast weer even naar binnen wilde brengen.
Dan had u gewoon uw spullen nog kunnen koelen.
dat is wel een goeie..
Ik heb altijd geleerd dat een koelkast eerst 24 uur moet rusten na een verplaatsing....
Op schepen staan koelkasten nooit stil, ze slingeren gewoon met het schip mee. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Alleen als je een koelkast liggend vervoert moet je eerst de boel even met rust laten

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het kan heel goed dat hier geen sprake is van een fatale termijn en dan heeft MM gelijk: het is jouw probleem. Als ze dat ook zo zeggen dan misschien ze natuurlijk wel een stukje tact. Maar afgezien daarvan: als je een dag later een nieuwe koelkast krijgt dan zijn ze snel met een oplossing.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door kokka »

breien schreef:Welke service had u van Media Markt verwacht?
Het komt op mij over dat u had verwacht dat de bezorgers de inhoud van uw koelkast meenamen naar Media Markt om ze daar voor een nachtje in de koelkast te zetten en dat ze de volgende dag de nieuwe koelkast met inhoud bij u bezorgden. Ik weet niet of ik dat service zou noemen,
nee, dan eet die mafkees in zn rode badjas( die woont in de mediamarkt) al je eten op haha

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door ciske »

breien schreef:Welke service had u van Media Markt verwacht?
Het komt op mij over dat u had verwacht dat de bezorgers de inhoud van uw koelkast meenamen naar Media Markt om ze daar voor een nachtje in de koelkast te zetten en dat ze de volgende dag de nieuwe koelkast met inhoud bij u bezorgden. Ik weet niet of ik dat service zou noemen,

Waar zijn deze antwoorden voor nodig? Dat het topic wat overtrokken is ben ik het mee eens. Maar dat gekat.......

stofzuigertje

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat je een nieuwe 24 uur moet laten staan nooit oude meegeven maar aan gemeente aanbieden, die halen meestal gratis op.
Ook op marktplaats later aanbieden en mensen zonder geld kopen de oude...... of geef deze gratis.

Wel hadden ze ook met deuk een foto kunnen vragen en korting aanbieden als het niet de voorkant is, en nauwelijks zichtbaar....
Doen andere wel vaker.

joris21
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 okt 2016 18:50

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door joris21 »

Dyson praat weer eens een hoop onzin zoals gewoonlijk.

TS heeft geen contact gehad met MM dus foto is compleet irrelevant ook beslissen de bezorgers niet over korting dat gebeurt bij andere bedrijven ook niet.
Bezorgers lossen het heel netjes op door een nieuwe de dag erop te leveren en zo vol zou die ijskast nooit gezeten hebben want een ijskast die je mee retour geeft moet leeg en schoon zijn.

Ook gaan de bezorgers niet staan wachten tot TS ijskast heeft uitgeladen en ingeladen in de nieuwe en voor die op temperatuur was geweest was alles bedorven .

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Brainless »

stofzuigertje schreef:Omdat je een nieuwe 24 uur moet laten staan nooit oude meegeven maar aan gemeente aanbieden, die halen meestal gratis op.
Dat is al zeer achterhaald.
In de gebruiksaanwijzing staat hoelang en dat is van bijna alle apparaten gelijk.

gebruiksaanwijzing AEG koelkast:
"Laat het apparaat, als het rechtop vervoerd is, 30 minuten staan voor ingebruikname en 4 uur als het liggend is vervoerd"
Onze Samsung koel-vriescombinatie hoefde maar 2 uur te staan na plat vervoeren.

Eekje
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2016 14:48

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door Eekje »

Helaas dachten wij ook volgende dag geregeld.De 2 e koelkast die kwam had een gat in de deur. Dus die ook weer retour. Media markt geeft aan dat het even kan duren.Afijn vandaag poging 3. 3 maal scheepsrecht. Deze keer een koelkast die er gewoon normaal uitziet. 1 Les. Geef nooit de oude gelijk mee voordat je de nieuwe hebt gecontroleerd. Les 2 geloof de servicemedewerker niet blindelings. Les 3 maak je je geen illusie dat ze iets voor je doen bij mediamarkt. Die tijd is echt voorbij.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Deuk in bezorgde koelkast van Media Markt

Ongelezen bericht door moederslink »

Eekje schreef:Helaas dachten wij ook volgende dag geregeld.De 2 e koelkast die kwam had een gat in de deur
.
Huh??? :?:
Eekje schreef:Les 3 maak je je geen illusie dat ze iets voor je doen bij mediamarkt. Die tijd is echt voorbij.
breien schreef:Media Markt verdient een warme douche voor de snelle service om het goed op te lossen.
Vind ik ook, ze hebben 3x gelopen en gesjouwd voor je , binnen 3 dagen :P

Gesloten