LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dramatische klantenservice Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
robkrijnen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2015 19:12

Dramatische klantenservice Wehkamp

Ongelezen bericht door robkrijnen »

Normaal heb ik nooit enkele problemen met het bestellen van producten bij webwinkels. Soms gaat er weleens wat verkeerd, maar vaak wordt dat met een belletje naar de klantenservice keurig voor je opgelost. Nu heeft Wehkamp mij laten zien hoe het dus anders kan!

Op 19 Februari heb ik bij Wehkamp een paar sneakers besteld. Aangezien dit voor mij de eerste keer was dat ik hier iets bestelde moest ik vooraf met iDeal betalen. Iets wat ik overigens normaal altijd doe. Op de site staat aangegeven dat het 1a2 werkdagen duurt om de betaling te bevestigingen (vreemd want je betaald met iDeal) en de bestelling vervolgens wordt verzonden. Nadat ik na een week wachten nog steeds geen betalingsbevestiging kreeg besloot ik maar te bellen. Inmiddels had ik ook al een mailtje ontvangen waarin ik nogmaals gevraagd werd om te betalen.. Maar na contact te hebben gehad met de klantenservice bleek dat het fout was gegaan binnen het systeem en werd dit snel opgelost. Toen kwam er ineens de leuke verassing dat het bestelde product, doordat ik een week moest wachten, ineens was uitverkocht! Bedankt voor de service Wehkamp.

Vervolgens annuleer ik de bestelling, want ik wil gewoon weg mijn geld terug. Ook dit staat op Wehkamp aangegeven: Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat u uw geld terug ontvangt bij het annuleren van een bestelling. Na een ruime week gewacht te hebben ben ik weer gaan bellen met de klantenservice. Ook hier werd ik netjes te woord gestaan en de desbetreffende mevrouw zou het voor mij oplossen. Dit gebeurde echter niet.. Vervolgens heb ik over een periode van 3 weken nog 2 keer gebeld en hebben ook deze beide mensen mij belooft dat ik het geld binnen een week zou ontvangen. Niets daarvan is waar gemaakt. Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik het geld pas 10 April zal ontvangen, ook al is dat ook niet 100% zeker. Bijna 2 maanden verder en nog niet eens 100% zekerheid dat ik mijn geld terug krijg!! Nu hoop ik dat ik niet nog een keer belazerd wordt en ze eindelijk mijn geld terug storten, maar als ik eerlijk ben zie ik het met lede ogen aan.

Wat een schandelijke service Wehkamp. Loze beloften en het niet waarmaken om iemand zijn geld terug te geven terwijl er bij jullie fouten worden gemaakt. Bestellen doe ik bij jullie nooit meer iets.

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: Dramatische klantenservice Wehkamp

Ongelezen bericht door aarie25 »

erg slecht dat je zolang op je geld moet wachten.
is wel een koude douche waard toch? misschien dat het dan beter wordt

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Dramatische klantenservice Wehkamp

Ongelezen bericht door tenormin »

Dat er fouten worden gemaakt bij Wehkamp (bij wie niet) dat kan. Maar uit bovenstaand verhaal herken ik toch niet echt de werkwijze van Wehkamp. Als u geluk heeft zal heb Wehkamp webcare team hier wel komen om 'de helpende hand' te bieden. En anders even een berichte op de site van Wehkamp op facebook zetten. Maar volgens mij zal het wel goed komen, als alles is gegaan zoals door u beschreven.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Dramatische klantenservice Wehkamp

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Hoi Rob,

Wat vervelend dat je klacht nog steeds niet is opgelost. Wil je een mailtje sturen naar [email protected] met je klacht en je klantnummer? Dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Dramatische klantenservice Wehkamp

Ongelezen bericht door tenormin »

Heb Wehkamp even op je probleem geattendeerd via Facebook en komen vast wel "bij je langs". Dus even geduld, s.v.p.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Dramatische klantenservice Wehkamp

Ongelezen bericht door dhc »

U ziet niet dat Wehkamp al heeft gereageerd?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Dramatische klantenservice Wehkamp

Ongelezen bericht door tenormin »

dhc schreef:U ziet niet dat Wehkamp al heeft gereageerd?
Nee, beste dhc, ik weet dat ze snel zijn dus was ik kennelijk het door mij ontvangen berichtje van Wehkamp op Facebook eerst aan het lezen om vervolgens dit hier even te schrijven. Ik weet dat Wehkamp klantgericht te werk gaat dus in de 2 minuten: wat kan er toch veel gebeuren, hé?

Gesloten