LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hkx
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2021 17:33

Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door Hkx »

1,5 week geleden 2 autosleutelhoesjes besteld bij en betaald aan easycarshop.nl
Daarbij ging via iDeal/Mollie het aankoopbedrag van 33,95 ineens naar 39,95.
Daarna ook geen bestel-/betaalbewijs via mail gekregen.
Bij check op internet, blijkt easycarshop.nl gewoon veel slachtoffers te hebben.
E-mail gestuurd geen reactie.
Nogmaals e-mail gestuurd en toen kwam als antwoord dat ik het bestelnummer moest doorgeven wat natuurlijk niet kan omdat ik die niet ontvangen had.
Weer e-mail gestuurd om dat uit te leggen, kreeg ik op mijn vragen geen antwoord, wel t verzoek om mijn eerdere melding hier te verwijderen, want ‘ze hebben het beste met mij voor’.
Verder weer geen reactie.
Week later weer e-mail verstuurd en weer retour het verzoek om ordernummer.
Ik ben het meer dan zat, dus aangifte is natuurlijk.

Beste Kassa/Radar pak deze man eens flink goed aan, liefst tot voor de rechter!
Laatst gewijzigd door Radar op 15 mar 2021 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waarom zou Radar of Kassa dat moeten aanpakken? U leest blijkbaar slecht met al die slechte reviews. Dan zou u daar niet gekocht hebben. En dit is ook nog niet eens Kassa.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bestelt dus bij een website waar de ondernemer niet bekend is, waar geen KVK bekend is, die zich voordoet als bemiddelaar, waar veel klachten over te vinden zijn en een ander moet hem dan voor de rechter slepen?
En waartegen wilt u aangifte doen? Uw aankoop moet uit China komen en daar gaat nogal wat tijd overheen. Iets niet leveren is een civiele zaak. De politie heeft wel meer te doen dan onnodige aangiftes opnemen van mensen die niet kijken wat ze doen.

alfatrion
Berichten: 21905
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door alfatrion »

Hebben jullie twee ook nog tips voor de huidige situatie of blijft het bij stellen dat jullie TS een dwaas vinden?

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door caruso »

alfatrion schreef:
14 mar 2021 21:25
Hebben jullie twee ook nog tips voor de huidige situatie of blijft het bij stellen dat jullie TS een dwaas vinden?

TS vraagt helemaal niet om tips maar wellicht zou jijzelf met een wazig wetsartikel kunnen komen?

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
14 mar 2021 21:25
Hebben jullie twee ook nog tips voor de huidige situatie of blijft het bij stellen dat jullie TS een dwaas vinden?
Of sleep zelf deze onbekende verkoper voor de rechter. TS hoopt op een externe partij die dat graag voor hem wil doen.

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door rvjapio »

Gevonden! Voortaan vooraf doen:).

... Daarna eens naar meer informatie van dit bedrijf gezocht, via internet. En dan blijkt dat veel meer mensen hetzelfde probleem met dit bedrijf hebben...

sake1987

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door sake1987 »

Waarschijnlijk ( aanname van mij) wederom een fantastisch aanbod via Facebook of een ander sociaal media kanaal.
Wat kan hier aan gedaan worden?
Als ik kijk hoeveel hier al voor wordt gewaarschuwd via Radar, Kassa de consumenten bond en ga zo maar door .
En toch blijven de klachten hier en op anderen forums binnen stromen.
Denk ook niet dat er wat aan te doen is, men ziet een prachtige aanbieding, er wordt niet nagedacht en gekocht.
Als je even door denkt / zoekt vind je het voor een fractie van de prijs op AliExpress.
En na de zoveelste schreeuwende topic over oplichting, snap ik sommige stekelige antwoorden hier best wel.

Hkx
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2021 17:33

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door Hkx »

Ik kan melden dat vanochtend na verschillende e-mailberichten waarin ik aangaf aangifte te hebben gedaan, het aankoopbedrag compleet teruggestort is op mijn zakelijke rekening.
Derhalve vervallen al mijn vorige berichten over dit onderwerp, die ik met dit bericht dan ook rectificeer!
Desalniettemin blijft waakzaamheid geboden!!!

sake1987

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Ongelezen bericht door sake1987 »

Hkx schreef:
15 mar 2021 10:40
Ik kan melden dat vanochtend na verschillende e-mailberichten waarin ik aangaf aangifte te hebben gedaan, het aankoopbedrag compleet teruggestort is op mijn zakelijke rekening.
Derhalve vervallen al mijn vorige berichten over dit onderwerp, die ik met dit bericht dan ook rectificeer!
Desalniettemin blijft waakzaamheid geboden!!!
Toch nog een vraag, hoe kwam je op deze site?

Gesloten