LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ebay: leveranciersclubje

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hans63
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 nov 2005 20:04

Ebay: leveranciersclubje

Ongelezen bericht door hans63 »

Nu al weer een paar keer meegemaakt. Na een bod te hebben uitgebracht trekt de aanbieder "Yagoda" (electronische componenten etc) zich plotseling terug. Met als gevolg: begin maar weer overnieuw.

Ebay verwijst naar 'de biedingsgeschiedenis' waaruit vervolgens niet blijkt dat er niet is voldaan aan een bepaald minimum biedingsbedrag. Dit zou een geldige reden zijn om een aanbieding in te trekken. Daar kan ik inkomen mits dat duidelijk aangegeven wordt. Ik ben van mening dat de aanbieder gewoon moet leveren ook al valt de bieding 'tegen'. Ebay trekt zich niets aan van deze kritiek.

Ebay sucks

groet
Hans

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: Ebay: leveranciersclubje

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Yeah ebay sucks!!!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Ebay: leveranciersclubje

Ongelezen bericht door NAK »

Tip: Kijk eens en keertje bij MyCom. www.mycom.nl
Die hebben ook een veiling.
Zelfde systeem als Ebay maar prettiger geregeld.

wouteraleman

Re: Ebay: leveranciersclubje

Ongelezen bericht door wouteraleman »

Ik bestel regelmatis bij Yagoda.nl, en dat bevalt me zeer goed.

Als er iets kapot is, dan vul ik een rma formulier is op de site, en na 5 a 10 minuten heb ik dan antwoord.

Vaak hoef je dan niet eens het kapotte artikel terug te sturen.

Ze leveren tevens ook snel, als voor 1500 uur je betaling binnen is, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden. En als het pakket post is, dan wordt de track en trace code ook gemaild.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

doe normaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 dec 2009 13:18

Re: Ebay: leveranciersclubje

Ongelezen bericht door doe normaal »

Ja, ik heb dit ook al eens meegemaakt. Is het bod te laag voor de verkoper, dan trekt hij het in, ebay doet er niets aan...........

Gesloten